Peeppe kirjoitti:
Soitin liikkeeseen josta pyörän ostin ja tiedustelin Suomenkielistä ohjekirjaa, heillä on vain Englanninkielisenä eikä pysty toimittamaan Suomennettuna
Sittenpä soitinkin Sumekolle ja kysyin samaa heiltä, no heillä niitä on, mutta niitä ei toimiteta, muille kuin heidän kautta tuotujen pyörien omistajille

koitin vielä kauniisti puhua että olen sumekon tuotteita ostanut heiltä ennenkin mm. uuden Kawasakin ym...että eikö nyt voitais vähän joustaa, eipä auttanut kaunis puhe eikä hampaiden kiristys
En oikeastaan ihmettele Sumekon suhtautumista, miksi ihmeessä sumeko haluaisi luovuttaa toimittamaansa opusta kilpailijan asiakkaalle... Se on kuitenkin kasvattanut osaltaan Sumekon maahantuontikuluja, mitä heiltä pyöränsä ostavat sitten makselevat.
Mutta jos englanti nyt jotenkin taipuu, niin eiköhän tuo englanninkielinen aja saman asian.
Täytyypä varmaan sitten lisävarusteekin ostaa muualta kuin Sumekolta.
No yleensäkin varusteet kannattaa tilata pääkallopaikalta eli ameriikan ihmemaasta, säästyy euro jos toinenkin.
Ja jos siellä on noin tarkka linja, niin ei taida viralliset HD huolajatkaan tehdä huoltoja mun pyörään, no se selviää ensi keväänä, ja jos näin on, niin sitten pitää vaan tehdä huollot itse, kuten olen tähänkin asti tehnyt.
En uskoisi, että huoltojen kanssa isompaa ongelmaa tulee... Buluani huollatin kesällä SGN:n pajalla eikä siellä kukaan kysellyt että mistä ostettu ja kuka maahantuonut (tosin se ymmärtääkseni on suomipyörä mutta kuitenkin).