Pannun sisustus uusiksi
Pannun sisustus uusiksi
Tarkoitus olisi laittaa pannu talven aikana luotettavaan ja pirteämpään kuosiin.Siispä kysyisin kokemuksia muilta, ettei kaikkea tarvi kokeilla itse! Ajatuksena olisi ehkä vaihtaa pitempi iskuinen akseli,pytyt,nokka ja sytty vehkeet. Kellä olisi kokemuksia stroukatusta pannusta.. Ei mitään huippu hevosia,vaan luotettavaa käyttö voimaa! myös osat kiinnostaa jos ylimääräisiä.. Ja runko jigi edelleen hakusessa!
Re: Pannun sisustus uusiksi
Eikö kukaan enää pannulla aja? Pitäskö mun laittaa twincami vanhukseen 
No elä helvatas sellasta kulttuuririkosta mee tekee!fxstc94 kirjoitti:Eikö kukaan enää pannulla aja? Pitäskö mun laittaa twincami vanhukseen
mulla on ollu nyt vissiin neljä vuotta toi pannu.. hyvin on stroukkikone kestäny kilometrejä. ja varmatoimiseks sen sai ku laitto andrewsin J:n tilalle vakionokan ja kärjelliseen automaattijakajaan vakiojouset. kaasarina mikunin 42:nen. toi on stroukattu S&S:n limppu/veivipaketilla. kansina STD:t.. Voimaa on ainaki ihan riittävästi omaan tarpeeseen ja ihan eri peli ku vakiopannu kulkunsa puolesta. tänä vuonna ku ei oo tankissakaan vettä ni kylmänä pari kolme potkua ja lämpösenä melkein aina laakista.. sytkää en lähde muuttaan ku keväällä lätkäsee uudet kärjet ja konkan ja vanhat sivulaukkuun ni pääsee tarvittaes nilkuttaan kotiin vaikka 9 voltin patterilla jos sattuu laturi tai akku zippaan.
MUTTA jos mulla ois vakiopannu niin en stroukkais, ku mä pärjään pienemmilläki tehoilla.. mulle tärkeempää että pelaa ja kilometrit maistuu. kansiin teettäis jotain muutoksia, kaasarin vaihtoo ja jotain tollasta. mut onhan se voimakin mukava asia tua tien päällä
ja Rampo varmasti osaa kertoo että vakio ja virikansilla on aikas perkeleenmoinen ero menemises
-PANHEADS MC-
No ajaa, älä hyvä mies edes ajattele tuommoisia. Minulla on ollut pannu vakiomitoissaan viimeiset 15 vuotta. Chopperivillityksen jälkeen pannun paras asento on, alkuperäinen. Sisällä on 2 ylikoon Wisecot ja vakio nokka. Muutaman venttiilisekoilun jälkeen kestää pakoventtiilit myös nykybensaa, toivottavasti myös tätä viinabensaa. Kunnossa olevassa on voimaa kuin pienessä pitäjässä, siinä saa nykyajan "ilmakompressorit" hopeaa.fxstc94 kirjoitti:Eikö kukaan enää pannulla aja? Pitäskö mun laittaa twincami vanhukseen
Tallissa odottelee: WLA45 1942 (mr), FLH 74 1957 (mr), FLSTC 1994 (Heritage), TR T120 R 1969(mr), K 100 RS, CR 500, CRh 500, EXC 300, CB 125, CR 120, RD 125, R 1200 GSA, KH100, CR 125, EXC 500
Joo itte kans tykkään notta mahollisimman orkkiksel menis ku parhaiten kait kestää,,,sattuneiden damageiden vuoksi olin pakotettu hoitamaan yhet kannet kanaviltaan uuteen uskoon ja shovelin imuvenat,,,, männä kesänä kokeilin piruuttaa et vaihan ne kesken kesän orkkismitois olevien tilalle ja kyl se ero oli huomattava kulkoo köykäsemmin noilla ja vauhtii tuli kans vähä lisää,,,vaik ei sil juuri välii hitaasti kiirehditään,,,Zamboanga city +32 ei räntää
-tosi on saatana että mä vihaan loskaa-
-tosi on saatana että mä vihaan loskaa-
-Panheads MC-