OSTITKO KEULAN JA UNOHDIT MAKSAA
Re: OSTITKO KEULAN JA UNOHDIT MAKSAA
Jos kusetti ni ukko autoon ja ajelulle,,,vittuuko sillä väliä miten kusetti,,,
-Panheads MC-
Onhan se nyt niin, että ensin kuuluu kysyä maksajalta itseltään. En nyt pitäisi muiluttamisen arvoisena tekona esimerkiksi virhettä, että ihminen laittaa tilinumeroon vahingossa yhden numeron väärin.
Flhrsi 07
-
Bronson Eye
- Viesti:
joskus voi auttaa ku twiniporukka aina ohikulkiessaan pitää vaik tupakkatauon kaverin tallin edessä, juttelee vaik niitä näitä, sehän ei vis. oo laitonta,
turha puhua myyjän riskeistä, jos jää velkaa sen joutuu maksamaan tavalla tai toisella, jos ei oo fyrkkaa ni ei o lelujakaan,
saattaa olla et kaveri myynny jo tavaran eteenpäin, normi käytäntö määr. piireissä,
postiennakko ihan jees, en tiedä voiko tavaran tarkistaa ennen lunastusta, onko postimiehiä, ettei tuu tiiliskiviä,
jatketaan..
turha puhua myyjän riskeistä, jos jää velkaa sen joutuu maksamaan tavalla tai toisella, jos ei oo fyrkkaa ni ei o lelujakaan,
saattaa olla et kaveri myynny jo tavaran eteenpäin, normi käytäntö määr. piireissä,
postiennakko ihan jees, en tiedä voiko tavaran tarkistaa ennen lunastusta, onko postimiehiä, ettei tuu tiiliskiviä,
jatketaan..
Kyllä mä olen monta kertaa soittanut, laittanut s-postia ja tekstiviestiä, tulos aina sama eli ei vastaa. Ei vastannut perintätoimiston kolmeen kirjeeseen nyt menee ulosottomiehen hommiksi. Tässä tapauksessa oli siis niin että mun firma myi tavaraa yksityishenkilölle. Aikaisemminkin olin samalla kaverille myynyt eikä ongelmia rahan saamisessa ollut. Olen myös ehdottanut kaverille maksuohjelmaa jos ei kerralla nyt sitten pystykään maksamaan mutta näihinkään viesteihin ei ole vastannut. Ja kyllä se tyyppi hengissä on. En nyt sit tiedä olenko mä liian hyväsydäminen idiootti kun en vieläkäänole tyypin nimeä julkistanut.
Jake
Jake
-
Evo Chopper
Henk.koht minulla ei ole mitään tekemistä ko. asian kanssa, mutta...
JOS "ostajan" nimi julkaistaan, julkaistakoon myös mistä firmasta kaupat tehtiin.
Ketään en puolustele, mutta yleensä ja siis yleensä(!), kummassakin osapuolessa saattaa(!) olla jotain häikkää.
Sen takia näin.
Herneenvedot on turhia - kiitos
JOS "ostajan" nimi julkaistaan, julkaistakoon myös mistä firmasta kaupat tehtiin.
Ketään en puolustele, mutta yleensä ja siis yleensä(!), kummassakin osapuolessa saattaa(!) olla jotain häikkää.
Sen takia näin.
Herneenvedot on turhia - kiitos
nonii jos se kerta firma oli myymäs ni sithän se ajeluhomma ei pelaakkaa,,, ku ei siitä varmaan saa alvillista kuittii,,,voi aikoja voi tapoja 
-Panheads MC-
Ittekki ostelin tavaraa kesällä tän kautta ja valitettavasti tutuistuin erääseen joka lupaili kamat mut ei koskaan tullu. Jälkikäteen hokasin et sama heppu ettii mun tarvittemia tavaroita sen jälkeen netis ja samalla osastolla. Tarttin osat ja nyy saatu kiitos kaikille jokka piti kupauksen ja eräs nimi on mielessä ja sanon vaan henkohtasesti kyseisen juipin.
ei ihan suoraan topikkiin, mutta kyllähän näistä täytyy varoittaa, ettei mene halpaan eli tooosi kalliiseen...
itselle kävi vähän niin ja vaikka miten yritin sopia niin heebo vaan ilmoittaa edelleenkin, ettei hän ole mistään vastuussa eikä halua olla missään tekemisissä kanssani... sitä hänelle muualtakin ehdoteltiin, mutta...
nooo, en minä konkkaan mene 200-300 euron takia, se vaan V... tuttaa ja vie uskottavuutta muilta.
mitähän jos toi seuraavakin tekee saman...
tuossa jutun linkki
http://www.hdcf.fi/juttutupa/viewtopic.php?f=2&t=33693" onclick="window.open(this.href);return false;
ja
http://www.moottoripyora.org/cgi-bin/pa ... 5;t=107733" onclick="window.open(this.href);return false;
täytyy vaan toivoa ettei nämä jutut ole kasvava trendi....
iloista talvea kaikille, minä pysyttelen lämpimässä... savut sitte huhti /toukukuulla
PS
ennekuin joku ehtii kommentoimaan... kyllä tällä heebolla on oma yritys...talvi aikaa puuhastella... itse olin ulkomailla koko talven ja sitten olikin jo kiire SR:yyn... se onkin sitten yrittäjän asia miten asian hoitaa.... (nimim itselläkin yritys)
itselle kävi vähän niin ja vaikka miten yritin sopia niin heebo vaan ilmoittaa edelleenkin, ettei hän ole mistään vastuussa eikä halua olla missään tekemisissä kanssani... sitä hänelle muualtakin ehdoteltiin, mutta...
nooo, en minä konkkaan mene 200-300 euron takia, se vaan V... tuttaa ja vie uskottavuutta muilta.
mitähän jos toi seuraavakin tekee saman...
tuossa jutun linkki
http://www.hdcf.fi/juttutupa/viewtopic.php?f=2&t=33693" onclick="window.open(this.href);return false;
ja
http://www.moottoripyora.org/cgi-bin/pa ... 5;t=107733" onclick="window.open(this.href);return false;
täytyy vaan toivoa ettei nämä jutut ole kasvava trendi....
iloista talvea kaikille, minä pysyttelen lämpimässä... savut sitte huhti /toukukuulla
PS
ennekuin joku ehtii kommentoimaan... kyllä tällä heebolla on oma yritys...talvi aikaa puuhastella... itse olin ulkomailla koko talven ja sitten olikin jo kiire SR:yyn... se onkin sitten yrittäjän asia miten asian hoitaa.... (nimim itselläkin yritys)
ts
"Aquila non capit muscas"
"Aquila non capit muscas"
Jeps...
Eli tilanne on tämä... Tän foorumin kautta toi kyseinen kaveri osti keulan sanoen et sovittaa ja tulee maksamaan... Ei tullut... Otti tuon ilmoituksen jälkeen kyllä yhteyttä uudestaan ja lupasi hoitaa, vaan eipä ole hoitanut:(
Nimiä en julkistele... Toivon että kaveri vielä kuittaa velkansa, jos ei niin tulipahan oppirahat maksettua... Yleensä hd -hemmot ovat sanansa mittaisia ja pyrin edelleen luottamaan sanalla sovittuun...
JP
Eli tilanne on tämä... Tän foorumin kautta toi kyseinen kaveri osti keulan sanoen et sovittaa ja tulee maksamaan... Ei tullut... Otti tuon ilmoituksen jälkeen kyllä yhteyttä uudestaan ja lupasi hoitaa, vaan eipä ole hoitanut:(
Nimiä en julkistele... Toivon että kaveri vielä kuittaa velkansa, jos ei niin tulipahan oppirahat maksettua... Yleensä hd -hemmot ovat sanansa mittaisia ja pyrin edelleen luottamaan sanalla sovittuun...
JP
Jesua ja jahve. Jo löytyi karpaasi.... käväse sinä siellä tupakalla niin homma hoituu.otsir3 kirjoitti:joskus voi auttaa ku twiniporukka aina ohikulkiessaan pitää vaik tupakkatauon kaverin tallin edessä, juttelee vaik niitä näitä, sehän ei vis. oo laitonta,
jatketaan..
Ei ne uskalla enää temppuilla kun kun olet remmissä mukana.