Paljonkos näillä aatelislaitteilla on tapana heittää reissua?Pannupiä kirjoitti:Muistakaa nyt että ne orgis kannet on aivan marenkia.
Eli minä en ainakaan missään nimessä alkais puristuksia nostelemaan jos sillä vehkeellä on tarkoitus heittää reissuakin niinkuin aatelislaitteilla on yleensä tapana. Korkeintaan hiukan jyrkempää nokkaa.
Jos on aftermarket-kannet niin sillon ei oo väliä. Antaa palaa vaan.
Pannun männät 10:1
-
Razzle-Dazzle
- Viesti:
-
Razzle-Dazzle
- Viesti:
Re: Pannun männät 10:1
Hyvin on toiminut ja suosittelen muillekkin, kone vakio iskulla/porauksella nokkana andrews B kovat nostajat . Ajellu n.26000km tällä paketilla... ja lähtee hyvin käyntiin.
Re:
meilläpäin on tapana heittää aatelislaitteilla 15-20 tonnii kesäs... eikä saa ees kunnolla sormia paskaseks....korvat tosin piippaa viä marraskuussa...nii ja se katteettomuus repii tosiaan jos tuuleeRazzle-Dazzle kirjoitti:Paljonkos näillä aatelislaitteilla on tapana heittää reissua?
-Panheads MC-
Re:
.
Hiukan ollaan myöhässä vastauksen kanssa mutta kyllä mä omalla jäykkikselläni n. 15 000km vuodessa tärryytin menemään ennen kun talorojektiini rupesin. Nyt on liiteri valmis ja pyörä iskussa joten eiköhän se 15 000 taas ens kesänä tule.
Paljonkos näillä aatelislaitteilla on tapana heittää reissua?
Hiukan ollaan myöhässä vastauksen kanssa mutta kyllä mä omalla jäykkikselläni n. 15 000km vuodessa tärryytin menemään ennen kun talorojektiini rupesin. Nyt on liiteri valmis ja pyörä iskussa joten eiköhän se 15 000 taas ens kesänä tule.
Sex, choppers and rock´n roll!!!
Olen törmännyt omassa early shovelissani juuri Hessun kuvailemiin ongelmiin. Yhdistelmä on juuri sama Wiseco 9:1 ja Andrews J. Olin suunnitellut matalapuristeisimpien mäntien asentamista, mutta luettuani tätä ketjua tuli mieleen että ehkäpä nokan vaihtaminen olisi helpompi ja edullisempi ratkaisu. Lueskeltuani Andrewsin sivuja, arvelisin että BH-nokka olisi sopiva. Vähän epäselväksi jäi tarvitaanko mahdollisesti jotain kansitöitä tms. muutoksia. Koneessa on nyt kiinni S&S Super G ja pakoputkivaihtoehtoja löytyy hyllystä useampiakin. Tarvitseeko suuttimia kenties päivittää isommiksi (en näin duunissa muista, mitä siellä nyt on kiinni)?
Mainittakoon että pyörä on ihan stanu FL, eikä tarkoitus ole hakea sen kummemmin potkua vaan saada kone käynnistymään tuskitta ja toimimaan ajossa nätisti. Koneen on rempannut edellinen omistaja n. 5000 km sitten joten ihan kaikista ratkaisuista ei ole tietoa.
Jos jollain on vastaava mäntä/nokka -paketti koneessaan , niin olisi kiva tietää millaisilla säädöillä tuo hengityspuoli on toteutettu.
Mainittakoon että pyörä on ihan stanu FL, eikä tarkoitus ole hakea sen kummemmin potkua vaan saada kone käynnistymään tuskitta ja toimimaan ajossa nätisti. Koneen on rempannut edellinen omistaja n. 5000 km sitten joten ihan kaikista ratkaisuista ei ole tietoa.
Jos jollain on vastaava mäntä/nokka -paketti koneessaan , niin olisi kiva tietää millaisilla säädöillä tuo hengityspuoli on toteutettu.
Mulla oli aikoinaan pannussa Wisecon 9-puristeiset männät ja Cranen 296A nokka, joka vastaa Andrewsin A nokkaa. Oli kohtalaisen pirteä peli. Koitin myös Andrewsin B nokkaa, mutta alavääntö hävisi siinä määrin, että laitoin 296A:n takaisin.