Chigago Harley...

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

irwing

Chigago Harley...

Viesti Kirjoittaja irwing »

MORO!!

Vaikea löytää Chigago Harleyn mailiosoitetta, johon voisi reklamoida sähköpostilla. Ken tietäisi toimivaa osoitetta??
hdjokke
Viesti:

Re: Chigago Harley...

Viesti Kirjoittaja hdjokke »

Ei niillä ole. Täytyy soittaa, jos on reklamoitavaa/kysyttävää.

For international order status questions please call 1-847-418-2929
Jokke
Anna hyvän kiertää
Vain hieman "paranneltu" 2001 FXSTI
TipiL
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TipiL »

Kyllä niillä sähköpostikin on, mutta ei ne vastaa mihinkään sähköposteihin.
Puhelin käteen vaan.

Anna kun arvaan, on jäänyt tavarat saapumatta, maksu on kyllä kelvannut :roll:
* FXDF * My vibrator has two wheels and six speeds *

Harrikkanaiset-kirja * Gremlin Bells -Pirunkellot
pete67
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pete67 »

Joo, laita viestiä jos tollanen tipin mainitsema juttu...Itellä pelas homma sieltä tilatessa tosi hyvin!
Joe Cool
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

Juttelin tämän kaverin kanssa, kommentoin noin yleisesti asiasta, asianomainen itse saa kommentoida halutessaan tarkemmin.

Kyse lienee (jos sama juttu, mistä puhuimme) siis alkuperäisestä H-D lisävarusteesta, joka lakkasi toimimasta lyhyen käytön jälkeen. Takuuta siis kaivataan :roll:

Tässä on kyseessä ihan periaatteesta mielenkiintoinen juttu ja voi olla monelle muullekin kiinnostava. Jos jollain on kokemusta takuuasioiden hoitumisesta, niin tänne vaan kommenttia.

Eli miten teillä ovat maailmalta ostettujen osien takuut toimineet? Ottaako SGN täällä mitäänkantaa itse tuotuihin osiin? Vai pitääkö takuu vääntää aina myyjäliikkeen kanssa?

Kerran olen itse saanut takuuna uuden osan Mustangiin jenkkikauppiaalta, mutta oli aika pitkä ja sitkeä taivuttelu 8O No osa tuli sitten ihan nätisti heidän piikkiinsä laatikossa ja panivat vielä laskuun maininnan ilmaisesta takuuosasta, jolloin tulli tarkasti paketin, eikä perinyt minulta enää tulleja ja alveja uudestaan. Vanhaa osaa ei tarvinnut palauttaa.
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
irwing

jep, juteltu on Coolin kanssa.
Soittelin tuossa äskettäin em. numeroon mutta kävi nolot; "keskusneiti" lataa ensin 6 eri vaihtoehtoa mihin painaa numero (tuttu tapa kun soitat vakuutusyhtiöön) että pääsee haluttuun palveluun. Mun englishillä ei onnistunut erotella palveluita vaan täytyy odotella että pääsee kotia jotta kielinerot voisivat simultaatiotulkata mulle oikean valinnan... :oops:

Mutta kun saan asian hallintaan, niin ilmineeraan asiasta alkoivat millekkään...
Karzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Karzza »

Mulla on vain hyvää sanottavaa Chicagosta. Over-seas myynnistä vastaava George on vastannut kaikkiin kyselyihini, soitellut ja mailaillut väliaikatietoja, hankkinut erikoisosia valikoimansa ulkopuolelta ja hoitanut takuuasian. Tähän päivään mennessä ei ole ollut ainuttakaan virhettä useissa kymmenien rivien toimituksissa. kop kop.

george.edens@chicagoharley.com
VRSCA -04, 300rwhp
irwing

Juu, eilen tuli illalla soiteltua Alcaposen kaupunkiin. George hoiteli munkin reklamaatiota; huonosti lämpiävät kahvat.
Kertoi että he lähettävät uudet kahvat rahtivapaasti. Minun pitää kuitenkin maksaa ne (+tulli) ja laittaa vanhat tupet takaisin sinne. Kun he toteavat viallisuuden he laittavat niiden hinnan (osto hetkellä) takaisin luottotilille.

Että nyt sitten pitäisi alkaa repiä vanhat tupet veke,,, mitähän ne tuumivat pätkityistä/jatketuista johdoista joita itse on kolvailtu?!?! :roll:
smuige
Viesti:

Viesti Kirjoittaja smuige »

irwing kirjoitti:huonosti lämpiävät kahvat.

Että nyt sitten pitäisi alkaa repiä vanhat tupet veke,,, mitähän ne tuumivat pätkityistä/jatketuista johdoista joita itse on kolvailtu?!?! :roll:
Jospa se vika piileekin juuri siellä??? :roll:
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
irwing

Äläs nyt; alkuun lämpesivät todella hyvin pari kertaa. Sitten yht´äkkiä jostain syystä eivät lämminneet hyvin, vasta lähes suurimalla tehoasetuksella. En tiedä ottivatko jotenkin itseensä kun ajoin parisen kilometriä todella kivikkoista tietyömaata pitkin soralla (tärinä)??
Loppu kesästä meni monta tupakkaa ennenkuin lämpesivät jotenkin. Kyllä ne lämpiävät -vaan miljoona kertaa hitaammin kuin aikaisemmin, se tässä ihmetyttää...
TipiL
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TipiL »

Pakko vielä kommentoida tuota omaa sarkastista huomautustani:
Periaatteessa olen kyllä aina saanut CH:lta kaiken mitä olen tilannut, mutta kolmen viimeisimmän tilauksen kohdalla olen joutunut peräämään tilauksiani useaan otteeseen ja saapuminen kestänyt useita kuukausia, pahin 5kk. Sähköpostilla juurikin George on ollut ainoa, joka ylipäänsä on reagoinut mihinkään, mutta vastausta ei niihinkään ole tullut. Tavara on vain lähtenyt liikkeelle vasta, kun olen Georgeen ollut yhteyksissä. Nämä viipyneet tilaukset tein vuoden 2 kpl 2008 loppuvuodesta ja 1 kpl 2009 alkuvuodesta. Sen jälkeen en ole tilannut.
Kokonaan en silti ole uskoa menettänyt vaan uskon kyllä tilaavani tavaraa CH:ltakin, jos tarve tulee. Tosin sen verran varovaisemmaksi nämä viivästykset ovat tehneet, että en kyllä uskalla enää tehdä niin suuria kertatilauksia kuin aikaisemmin.
* FXDF * My vibrator has two wheels and six speeds *

Harrikkanaiset-kirja * Gremlin Bells -Pirunkellot
Vallu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vallu »

Omasta kokemuksestani voi kertoa, että nämä HD:n kahvalämppärit ovat todella huonot. Tyypillinen oire on juuri tämä, että lämpiävät vain "kuutosella" ja hetken päästä eivät lämpiä ollenkaan.
Suosittelen laittamaan tilalle näitä yleistarvikkeina myytäviä lämppäreitä, ovat paljon kestävämpiä - valitettavasti!

Niin ja vielä CH:sta. Mulla on pelkästään hyviä kokemuksia. Toki jotkut kamat ovat kestäneet, ennenkuin ne ovat saapuneet (tehtaalla tekevät milloin tekevät) mutta kaikki on kuitenkin tullut. Ja George kanssa on tavittaessa mailailtu.
Kuva LIFEMEMBER
irwing

Yleislämppärit minullakin oli ensin mutta piti vouhottaa ja laittaa HD:n omat... :oops:
Ne lämpesivät todella hyvin. Mutta olivat turkasen paksut että mun nakkisormet eivät yltäneet kunnolla niiden ympäri. Ja toinen tietysti särkyi kun otin niitä pois HD:n omien kahvojen alta :evil:

Pitäs tyhmän tyytyä toimivaan tuotteeseen eikä alkaa kikkailee...

Mutta mikähän noissa kahvoissa voisi sitten olla pielessä? Viisaat insinöörit, kertokaapa se?!?! 8O
s&s

Viesti Kirjoittaja s&s »

TipiL kirjoitti:Pakko vielä kommentoida tuota omaa sarkastista huomautustani:
Periaatteessa olen kyllä aina saanut CH:lta kaiken mitä olen tilannut, mutta kolmen viimeisimmän tilauksen kohdalla olen joutunut peräämään tilauksiani useaan otteeseen ja saapuminen kestänyt useita kuukausia, pahin 5kk. Sähköpostilla juurikin George on ollut ainoa, joka ylipäänsä on reagoinut mihinkään, mutta vastausta ei niihinkään ole tullut. Tavara on vain lähtenyt liikkeelle vasta, kun olen Georgeen ollut yhteyksissä. Nämä viipyneet tilaukset tein vuoden 2 kpl 2008 loppuvuodesta ja 1 kpl 2009 alkuvuodesta. Sen jälkeen en ole tilannut.
Kokonaan en silti ole uskoa menettänyt vaan uskon kyllä tilaavani tavaraa CH:ltakin, jos tarve tulee. Tosin sen verran varovaisemmaksi nämä viivästykset ovat tehneet, että en kyllä uskalla enää tehdä niin suuria kertatilauksia kuin aikaisemmin.
Kikakosta... Mä olen tehnyt saman liikkeen, aiemmin tilasin CH:lta isojakin satseja, mutta nyt ei enää oikein uskalla, juurikin noiden epämääräisten viivästymisten ja ikävän radio silenzion vuoksi. Viimeisen vuoden ajan olen tilaillut M And M Cyclesiltä, hinnat ovat suunnilleen samat kuin CH:lla mutta palvelu pelaa huomattavasti paremmin ja viivästyksistä on tiedotettu. Mielenrauhasta maksan mielelläni sen taalan tai pari enemmän, viidensadan dollarin tilauksessa tuo ei enää tunnu missään kuitenkaan...

Zanottilta tilasin kanssa kerran, sielläkin hintapolitiikka on kohdallaan mutta luottokortin numeron halusivat jonkun himmeän zättisysteemin kautta.
Viva Knievel!
Karzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Karzza »

Tilasin Chicagosta sekalaiset 35 riviä kaksi viikkoa sitten, tavarat ovat nyt matkalla Suomeen. Mielestäni ihan kohtuullista toimintaa.
EDIT: tavarat 15pv tilauksesta kotona, juuri niinkuin oli tilattu.

Lähetin myös moottori-lohkot Vance&Hinesille Indianaan koneistettavaksi pari viikkoa sitten. Ne ovat valmiina ja lähtevät huomenna kotia kohti.

...taitaa olla ameriikassakin hiljaista aikaa 8O
VRSCA -04, 300rwhp
Vastaa Viestiin