Katos?

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
jensen

Katos?

Viesti Kirjoittaja jensen »

Minun kirjoituksia oli otettu taas pois.. No mieki siistin ittekki niitä ja en lisää aio enää värkätä.
Jos jotain neuvoa tartten niin kysyn jenkeiltä.
urmas

Re: Katos?

Viesti Kirjoittaja urmas »

Mukavahan tänne on kirjotella tekemisistään,ei siitä silti tarvii kirjaa tehdä.Mun mielestä
Huuto ei auta. Voimaa pitää olla.
Jyrkkä

Viesti Kirjoittaja Jyrkkä »

Näimpä. Ei jaksa lukea shovel-ketjua, joka on puolillaan joitan juttua masennuspillereistä,futiksesta ja läskeistä.. No onneks niitä on muitakin foorumeita. :arrow:
Nothing beats cubic inches. Except turbo!

Kuva
tinde123
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tinde123 »

Kumma että poistetaan kun on noinkin laadukkaita kun henkkap:n pyöräkyselyssä... tunnukset lukkoon tommoselta :evil: tänne ei tosiaan oo pakko kirjotella

tinde
jensen

Viesti Kirjoittaja jensen »

Eipä huolta.. Käytän enää ostetaan ja myydään. :D Muuten en kommentoi enkä kirjoita.. Tämä jää viimeiseksi. Ai niin.. Pieni mailma ja samat kuvio toistuu. Muistan aina 80 luvulla kun aloitin isommalla pyörällä niin kylän Coolit elvikset nosti kättä mutta kun saivat tietää kuka meikä on niin eipä tassu enää noussut..
Ne kait aatteli cooleja raflaavia naistenmiehiä olevansa ja niitä HARMITTI KUN SEPÄN VAMMAINEN POIKA MYÖS AJELI PRÄTKÄLLÄ.. Sehän alensi heidänkin statustaan :lol: ..
Evo Chopper

Viesti Kirjoittaja Evo Chopper »

Älä siitä välitä jos joku kommentoi sun tekstejä, jatka vaan :wink:
Kyllä täällä yks sun toinen käyttää lääkkeitä, se on aivan varma - jokainen tarpeensa mukaan.
Jensen jatkaa kirjoitteluaan ja hyvää projektiaan, se on minun toiveeni.
Veteraani

Viesti Kirjoittaja Veteraani »

jensen
Minun kirjoituksia oli otettu taas pois.. No mieki siistin ittekki niitä ja en lisää aio enää värkätä.
Jos jotain neuvoa tartten niin kysyn jenkeiltä.
No etkös sä jo viime talvena ilmoittanut, ettet enää ikinä kirjoita tänne?
rampo63

Viesti Kirjoittaja rampo63 »

Mitä vittua,,, kai tänne voi kirjottaa muutki ku mummot prkl,,,mä käyn ja pilleripurkilla ei näitä nyky törppöjä kestä selevinpäin :evil: :evil: :evil:
-Panheads MC-
Das Fette Sau
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Das Fette Sau »

Heh, Jensen, oliko mikä järki tuhota koko se enskakoppaketju tuolta tekniikkapuolelta? :lol: Nyt siellä on 4 sivua viestejä joissa lukee pelkästään "d" tai "dh", erittäin mielenkiintoista luettavaa!!
Hyviä kuvia ne oli ja siitä tuli hieno koppa, joten olisit siistinyt pelkästään ne "hieman" asian vierestä olevat juttusi pois ja jättänyt aiheeseen kuuluvan.
Traumojen välttämiseksi: Haista ennen kuin maistat!

Yöjuna 2008
Sohveli 1975
Evo Chopper

Viesti Kirjoittaja Evo Chopper »

rampo63 kirjoitti:Mitä vittua,,, kai tänne voi kirjottaa muutki ku mummot prkl,,,mä käyn ja pilleripurkilla ei näitä nyky törppöjä kestä selevinpäin :evil: :evil: :evil:
Näin on!!! :!:
Vastaa Viestiin