Minä ja Canonball
-
litaniveteran
- Viesti:
Minä ja Canonball
Lauantai iltapäivällä oli hurriturrin kanssa tuolla forin vieressä Turussa parkkissa, kun kaupungin suunnalta alkoi kuulua sen maan JUMALATON jyminä.
No ajattelin että meikäläiset ovat lähteneen kylille.Pyöriä oli 60-70(en todellakaan laskenut) ja kun olivat aika lähellä nostin tietysti lapukan pystyyn ja taisin vielä sanoakin jotain.
Eipä noussut poikien lapaset pystyyn joten ajattelin että tässä on nyt jotain häikkää.Ajattelin vielä että kylläpäs on sekalainen setti kypäriä.(veikkaan:suurin osa ei hyväksyttyja)
Ensimmäinen kun tuli mun kohdalle hidastelivat niin että just ja just pyörät liikkuivat.Neljä kerkis mennä ohi kun sain vasta pään käännettyä sen verran että näin liivien selkäpuolen.No siinähän luki tietysti toi ,,mikäs se nyt oli,,,toi Canonball.
Jokainen kun oli kohdalla hidastivat ja tuijottivat aika jäätävästi meikäläist ja pikku mopoani.Sanon suoraan että taisin olla kuin alokas jolle kessu karjuu.Tais siinä mennä samalla boksereritkin ojennukseen.
Muutenkin oli tautisen kuuma mutta sitten vielä 20astetta kuumempi.Jos jalat olis liikkunut kunnolla olisin varmasti hiipinyt vähin äänin förille(oli sitten rannassa tai ei)Viimenen kun meni ohi huokasin ja pistin hurriturrin käymään ja lähdin tasan tarkkaan erisuuntaan ajelemaan.
Ei kai niissä ole sen suurempaa pelkäämistä, mutta silti tuli vähän metka olo ja tais siinä pikkusen käsikin täristä.
Rauhallisia loppukesän kilometrejä teille.
No ajattelin että meikäläiset ovat lähteneen kylille.Pyöriä oli 60-70(en todellakaan laskenut) ja kun olivat aika lähellä nostin tietysti lapukan pystyyn ja taisin vielä sanoakin jotain.
Eipä noussut poikien lapaset pystyyn joten ajattelin että tässä on nyt jotain häikkää.Ajattelin vielä että kylläpäs on sekalainen setti kypäriä.(veikkaan:suurin osa ei hyväksyttyja)
Ensimmäinen kun tuli mun kohdalle hidastelivat niin että just ja just pyörät liikkuivat.Neljä kerkis mennä ohi kun sain vasta pään käännettyä sen verran että näin liivien selkäpuolen.No siinähän luki tietysti toi ,,mikäs se nyt oli,,,toi Canonball.
Jokainen kun oli kohdalla hidastivat ja tuijottivat aika jäätävästi meikäläist ja pikku mopoani.Sanon suoraan että taisin olla kuin alokas jolle kessu karjuu.Tais siinä mennä samalla boksereritkin ojennukseen.
Muutenkin oli tautisen kuuma mutta sitten vielä 20astetta kuumempi.Jos jalat olis liikkunut kunnolla olisin varmasti hiipinyt vähin äänin förille(oli sitten rannassa tai ei)Viimenen kun meni ohi huokasin ja pistin hurriturrin käymään ja lähdin tasan tarkkaan erisuuntaan ajelemaan.
Ei kai niissä ole sen suurempaa pelkäämistä, mutta silti tuli vähän metka olo ja tais siinä pikkusen käsikin täristä.
Rauhallisia loppukesän kilometrejä teille.
- Pil Kollins
Re: Minä ja Canonball
Eipä noussut poikien lapaset pystyyn joten ajattelin että tässä on nyt jotain häikkää.
Niinpä.
Kaikki tämä johtunee kotikasvatuksesta.
Niinpä.
Kaikki tämä johtunee kotikasvatuksesta.
-
litaniveteran
- Viesti:
saattaahan se tietysti olla niinkin joo 
Ihn mielenkiinnosta, mikä on hurriturri???
Nothing beats cubic inches. Except turbo!

-
Evo Chopper
Jämtlannin pystykorvagold kirjoitti:Ihn mielenkiinnosta, mikä on hurriturri???
-
litaniveteran
- Viesti:
hurriturri=Harley-Davidson
Kaikelviisii on maailma kallellaa,,,sano mieltäni rauhoittaaksesi että olet naaraslitaniveteran kirjoitti:hurriturri=Harley-Davidson
-Panheads MC-
-
litaniveteran
- Viesti:
Eihän se mikään virhe oo,rakkaalla lapsella on monta nimeä,itekkin tulee käytettyälitaniveteran kirjoitti:![]()
![]()
Sanon tässä ekaks että toi nimi on VAIMONI antama, enkä sitä yleensä käytä.Kuin nyt laitoin se tänne.virhe
kaikenlaisia lempinimiä kuten:
-härräkkä
-hurlidurli
-massey-ferguson
-kirka babizin
-mopeti
-fordson major
-david harleyson
ja niin edelleen,listaa saa jatkaa...
KORJALA MC
se mikään virhe oo,,, oli mieltäni rauhoittava vastauslitaniveteran kirjoitti:![]()
![]()
Sanon tässä ekaks että toi nimi on VAIMONI antama
-Panheads MC-
Muistu vielä yks nimi mitä tulee joskus(harvoin) käytettyä:SAATANAN PASKAKASA!!!Dogo kirjoitti:Eihän se mikään virhe oo,rakkaalla lapsella on monta nimeä,itekkin tulee käytettyälitaniveteran kirjoitti:![]()
![]()
Sanon tässä ekaks että toi nimi on VAIMONI antama, enkä sitä yleensä käytä.Kuin nyt laitoin se tänne.virhe
-härräkkä
-hurlidurli
-massey-ferguson
-kirka babizin![]()
-mopeti
-fordson major
-david harleyson
ja niin edelleen,listaa saa jatkaa...
KORJALA MC
Dogo kirjoitti:Muistu vielä yks nimi mitä tulee joskus(harvoin) käytettyä:SAATANAN PASKAKASA!!!Dogo kirjoitti:Eihän se mikään virhe oo,rakkaalla lapsella on monta nimeä,itekkin tulee käytettyälitaniveteran kirjoitti:![]()
![]()
-härräkkä
-hurlidurli
-massey-ferguson
-kirka babizin![]()
-mopeti
-fordson major
-david harleyson
ja niin edelleen,listaa saa jatkaa...![]()
American Jawa
Dogo kirjoitti:Muistu vielä yks nimi mitä tulee joskus(harvoin) käytettyä:SAATANAN PASKAKASA!!!![]()
-
jean-baptiste
Lipsuuko aiheesta, lipsuuko? Mikä se otsikko oli? Ei muistaa..