Buell muutokset leimalle, kokemuksia?
-
Mastodontti
Buell muutokset leimalle, kokemuksia?
No hejssan pitkästä aikaa, ja pahoittelut jos tästä löytyykin jo asiaa.
Eli kyseessä tollanen xb12r vuosimallia 04, ameriiikasta. Onko tiedossa josko joku vastaavan tuonut ja leimannut, lähinnä mietityttää tarviiko etulamppua vaihtaa tms?
Vaatimustenmukaisuuspaperi kannattaa nykyään hommata mistä?
Tänks
Eli kyseessä tollanen xb12r vuosimallia 04, ameriiikasta. Onko tiedossa josko joku vastaavan tuonut ja leimannut, lähinnä mietityttää tarviiko etulamppua vaihtaa tms?
Vaatimustenmukaisuuspaperi kannattaa nykyään hommata mistä?
Tänks
Re: Buell muutokset leimalle, kokemuksia?
Eipä taida paperia saada muualta kuin Sumekolta, tarkista nyt kuitenkin ensin löytyykö Bulun tyyppikilvestä EU-tyyppihyväksyntänumerot - jos löytyy niin paperia ei tarvitse.
Tarkista myös, onko lampuissa ja heijastimissa jo valmiiksi e-merkintä - jos on niin niitäkään ei tarvitse vaihtaa.
Tarkista myös, onko lampuissa ja heijastimissa jo valmiiksi e-merkintä - jos on niin niitäkään ei tarvitse vaihtaa.
-05:ssa on ainakin e:t lampuissa.. Tietääkö muuten joku tarkemmin, mitä eroa on jenkki- ja euroversioissa? Epävarmalta taholta kuulin, että ruiskuboxi ja pakopönttö (kat?) olisivat erilaiset, mutta onko noita muka joku vaihtanut?
Jos muuten löytyy ketään -05 Lightningin tuoneita, laittakaahan YV:tä, apuja tarvitaan!
J
Jos muuten löytyy ketään -05 Lightningin tuoneita, laittakaahan YV:tä, apuja tarvitaan!
J
Pakopöntöstä en tiedä, mutta ecm:n mäppäys on varmaankin eri... Jos olet siitä huolestunut, niin hommaa ecmspyn kaapeli ja lataa UK-mäppi täältä: http://www.musclecross.com/forum/viewtopic.php?id=290" onclick="window.open(this.href);return false;
Jollei mene nykyputkella läpi, niin osta vaikka remus tilalle, sen mukana tulee tuv-hyväksyntäpaperi, jossa sanotaan et läpäisee EU-normit db-killereillä. Joita kukaan ei tietenkään vaihda race-insertteihin...
EDIT: siis en ole tuonut bulua mut vähän ihmetellyt buluseen liittyviä hommia ton oman sinisen keski-iän lääkityksen kanssa.
Jollei mene nykyputkella läpi, niin osta vaikka remus tilalle, sen mukana tulee tuv-hyväksyntäpaperi, jossa sanotaan et läpäisee EU-normit db-killereillä. Joita kukaan ei tietenkään vaihda race-insertteihin...
EDIT: siis en ole tuonut bulua mut vähän ihmetellyt buluseen liittyviä hommia ton oman sinisen keski-iän lääkityksen kanssa.
Viva Knievel!
Oma Bulu on USA:sta Viron rek. kautta Suomeen saapunut ja tyyppikilvestä rungossa löytyy E-tyyppihyväksynnät , etuvaloista löytyy e-merkinnät , omaani oli vilkkuja ja takavaloa "tuunattu" joten niihin miti hommata e-merkityt. Jos katsastukseen vaaditaan vastaavuustodistusta niin käy naapuri konttorilla kysymässä. Lahdessa ensimmäinen konttori vaati ja toinen ei , koska E-hyväksynnät löytyi jo rungon tarrasta.
XB12R (rwp 102hp/124nm) & Jawa 350 -66mr , molemmat mustia ja 2pyttysiä....
-
Mastodontti
Nysse vasta tuli toi bulu, miten noi eu-hyväksynnät on teillä lukenut rungossa ja missä kohtaa?
Mulla lukee jotain standardeista mutta ei eurooppaa mainita siinä tarrassa.
Laitoin muuten tyrkylle hetkeks jos sais menee täxfreenä ku on itel noit ajoneuvoja ihan helvetisti liikaa
Etulampuissa ei mulla ole e-merkintöjä.
Laitoin muuten tyrkylle hetkeks jos sais menee täxfreenä ku on itel noit ajoneuvoja ihan helvetisti liikaa
Se e on siinä rungon tarrassa, jos on.Mastodontti kirjoitti:Nysse vasta tuli toi bulu, miten noi eu-hyväksynnät on teillä lukenut rungossa ja missä kohtaa?
J
-
Mastodontti
On sittenki e-merkinnät joka lyhdyssä, etuvaloissa oli vähän piilossa katteen takana.
Tosiaan jos jollain on bulu missä ne lukee tarrassa ne tarvittavat jutut niin vois kertoo mitä siinä lukee, ihan mielenkiinnostakin. Tänää olin ajelemassa, on se kyllä hauska laite, toivottavasti ei kukaan hae viel pois, tai toivottavasti hakee ni pysyy korttiki taskussa
Tosiaan jos jollain on bulu missä ne lukee tarrassa ne tarvittavat jutut niin vois kertoo mitä siinä lukee, ihan mielenkiinnostakin. Tänää olin ajelemassa, on se kyllä hauska laite, toivottavasti ei kukaan hae viel pois, tai toivottavasti hakee ni pysyy korttiki taskussa
Muakin vähän kiinnostais mitä tarrassa pitäis oikein lukea. Mulla siinä keskirivillä seisoo muistaakseni e4 ja joku numerosarja... Mopo siis tietääkseni Suomipyörä, mutta mun mopo on 9, eli olisko tuo hyväksyntänro sit kuitenkin eri.Mastodontti kirjoitti:On sittenki e-merkinnät joka lyhdyssä, etuvaloissa oli vähän piilossa katteen takana.
Säkin huomasit et buellit tykkäis et niitä ajettais vähän kovempaa
Viva Knievel!
Tsekkasin tuon, siinä lukee e4 0139.s&s kirjoitti:Mulla siinä keskirivillä seisoo muistaakseni e4 ja joku numerosarja...
Viva Knievel!
-
Mastodontti
Terve, täällä taas.
Huomenna pitäis kysellä vaatimustenmukaisuustodistusta.
Mutta, katsastussetä kyseli jalkakatkaisijan perään, eli mopoa ei sais saada käyntiin jalalla ollessa, onkos näissä sellanen normaalisti? Ilmeisesti suomessa myydyissä ainakin luulis olevan kun se on pakollinen -99 alkaen.
Mutta, katsastussetä kyseli jalkakatkaisijan perään, eli mopoa ei sais saada käyntiin jalalla ollessa, onkos näissä sellanen normaalisti? Ilmeisesti suomessa myydyissä ainakin luulis olevan kun se on pakollinen -99 alkaen.
Kyllä mulla käynnistyy jalalla... Vai tarkoititko vaihde silmässä? Sitä ei ole tullut kokeiltua.Mastodontti kirjoitti:Terve, täällä taas.
Viva Knievel!
-
Don Quijote
Mun mielestä se katkaisin toimii niin, että koneen saa kyllä vapaalla ja jalka alhaalla käyntiin esim. lämmityskäyttöä varten, mutta jos jalka on edelleen alhaalla kun lyöt vaihteen sisään, koneen pitäisi sammua. Aika monesta bulusta mokoma kytkin on ohitettu, kuten omastanikinMastodontti kirjoitti:Mutta, katsastussetä kyseli jalkakatkaisijan perään, eli mopoa ei sais saada käyntiin jalalla ollessa, onkos näissä sellanen normaalisti? Ilmeisesti suomessa myydyissä ainakin luulis olevan kun se on pakollinen -99 alkaen.
-
Mastodontti
Mulle olikin leimasetä merkannut että vehjettä ei sais saada vaihde silmässä käyntiin, mutta eikös nää vehkeet kuulukin saada vaihde päällä käynnistettyä, eli ei ole muita varotoimia kuin vapaavalo?
Mastodontti kirjoitti:Terve, täällä taas.
Pakolinen -99 alkaen?. Ei ainakaan Sportsterissa ole mitään esteitä startata vaihde päällä / jalalla. Ainoa este tulee kallistusanturista jos mopo on ihan kyljellään.