Terve,
Mulla on nykyjään tuommonen -03 883 R (konversio 1200 tosin). Haluisin 2-1 hormien tilalle tavalliset sportin putket, mutta koska pyörää "mustataan", niin kiinnostaisi nuo 1200 S mallin jo valmiiksi mustat putket. Sais halvalla ameriikasta.
Syy putken vaihtoon tulee liian ahtaasta ajoasennosta -> tahtoo siirtosarjat, mutta vakio 2-1 putken kera ne ei mahdu.
1200 S mallissa on tuplatulppakansi. Tietääkö kukaan käykö sen putket muihin samanvuotisiin Sportyihin?
Mutu tuntumalla luulis, että putket on samat, mutta vain väri eri (muissa kromi, 1200 S musta), mutta ei viittis tilata, jos ei sitten istukaan...
-Rike
1200 S mallin putkien sopivuus "perus" Sportyyn?
Re: 1200 S mallin putkien sopivuus "perus" Sportyyn?
Kyllä ne siirtosarjat käy myös 2-1 putkille ainakin supertrapin käyrille mutta vaatii pientä taivuttelua takajarrusylinterin ja siirtosarjanvälisen tangon osalta. Kyllä S mallin putket käy myös muihin sportteihin.
Re: 1200 S mallin putkien sopivuus "perus" Sportyyn?
Moro,
Joo toi taivuttelu kävi mun mielessä kanssa, mutta ajattelin josko sitä saan hyvin toimimaan
Hyvä tietää, että S putki kuitenkin käy jos sellasen sitten hommaa...
-Rike
Joo toi taivuttelu kävi mun mielessä kanssa, mutta ajattelin josko sitä saan hyvin toimimaan
Hyvä tietää, että S putki kuitenkin käy jos sellasen sitten hommaa...
-Rike