Pyörän "teema" yms.

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
Kroits
Viesti:

Pyörän "teema" yms.

Viesti Kirjoittaja Kroits »

Milläs perusteella ihmiset yleensä kustomoi pyöriään?

Ainakin tavoitteena on kait saada hyvännäköinen, kuuloinen ja omat ajotarpeet täyttävä peli.

Mulla on näiden lisäksi maalauksissa mukana eräs jaappanilainen sarjakuva joka kolahti oikein kovasti.

Näistä sitten ajan/rahan/osaamisen kanssa syntyy se oma "kopteri"... Omana tavoitteena on se, että pyörä on just sellainen kuin ite haluan. Ja tässä tapauksessa vielä kertoo sen sarjakuvan...
-Your mind is being monitored. Please think clearly.
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Oma rakentelufilosofiani on tehdä hallittu, omaa silmää miellyttävä KOKONAISUUS. (On ne kyllä joskus muittenkin silmiä miellyttäny 8) )
Tuo kokonaisuus korostettuna sen takia, että usein näkee rakennelmia joista huomaa heti että rakentaja on nähnyt kataloogissa hienon osan ja ostanut sen miettimättä miten se vaikuttaa kokonaiskuvaan.
Tämä kokonaisuuden hahmottaminen tosin johtaa siihen, että joutuu soveltamaan paljon itsetehtyjä osia mutta näin säästyy pitkä penni jotka muuten olisi tuhlannut taiwalkosken kromiin. "Ja omasta työstähän en laskuta penniäkään."
Sporttiboy
Viesti:

Pientä ja yksinkertaista

Viesti Kirjoittaja Sporttiboy »

Mä oon jossain jo maininnutkin, että mä pyrin omassani pelkistettyyn, toimivaan ja pienimuotoiseen.

Ei merkkejä, ei räikeitä yksityiskohtia, pieni on kaunista.
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
tv

Viesti Kirjoittaja tv »

1. Pitää olla hyvä ajaa, ohjaus, jarrut ym. sellaiset että minä tykkään. Matala pyörä yleensä kiva.
2. Pitää kulkea. Simply - Power.
3. Pikkujutut kuten peilit ym. pitää olla toimivat
4. Jo tässä vaiheessa tytöt tykkää koska kuskista säteilevä tyytyväisyyden hillitön karma ja orastava ektoplasma tekevät vääjäämätöntä työtään.
5. Käänteismerkitsevä asia on sitten se, että mitä muut heput mahdollisesti miettii asioista. Jokainen tehköön niin kuin tykkää, ei sitä ainoata oikeaa tietä ole onneksi olemassa.
winnetou
Viesti:

customoijjaa juuh...

Viesti Kirjoittaja winnetou »

se on toi hemuli aina asian ytimes... meikä "wannabe" :lol: halus muuttaa Dynaan leveet keulat, T-barit ja muut s..tanan tingeltangelit.. Ja mitä saatii aikaan? keula kulma muuttu +4 ja saatii mid glige-look, mutta sit tuli ihme tärinää etupäähän isois nopeuksissa (lue yli 110km/h).. juu ja peileistä ei nää ku oman karvasen turpansa tai max olkapään... että näin meillä amatöörit kustomoi..mut kyl se siitä ku kasvaa...:roll: mutta wadevör, kyl kaikki kannattaa jos siitä oppii. laitetaa pidemmät peilinvarret ja fork brace kiinni,ni eiköhä me tiellä pysytä, pysykää teki.. ottakaa iisisti siellä Yyteris..
ps. hemulin opeilla saatii sentää stuuki edes lähes kohdalleen, thnx once more...
jarna

Viesti Kirjoittaja jarna »

harmaa ja toimiva, ja tietty liekit
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Eipä kestä kiittää kun tuoppikin riittää... :twisted: :twisted: (vitsi)
JiiVee
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JiiVee »

Tässä on ainakin selvä "teema"........

Kuva
http://www.mctoiseen.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Vastaa Viestiin