Eiköös puukko oo sitä varten mukaan ,notta saa lyötyä miähen seinähän kiinni siks aikaa ko lähtöö hakemahan kirveestä?nicnac kirjoitti:Kannattaa ostaa sitte kaksneuvoonen...pienemmällä paimennetahan kurittomia lapsia ja isoommalla ratkaistaan miesten väliset erimiälisyyret. Paljon monikäyttöösempi!!
Varokaa karhuja Super Rallyssa
Re: Varokaa karhuja Super Rallyssa
Sportster -99 XLH1450
Typhoon-Luokan ydinsukellusvene 2 x 190 MW ydinreaktoria
Tunturi Sport -75 Puch 50cc 1,5 hv
Avaruussukkula RS-25 (SSME) 1.8 MN x 3
Typhoon-Luokan ydinsukellusvene 2 x 190 MW ydinreaktoria
Tunturi Sport -75 Puch 50cc 1,5 hv
Avaruussukkula RS-25 (SSME) 1.8 MN x 3
http://www.hdcf.fi/juttutupa/viewtopic.php?f=23&t=24138Porukat huolehtii kyllä omistaan.
Niinpä niin.
No mitähän tähänkin karhujen kaatoihin sanois
Tanskan superi oli elämäni eka ja heti jäin koukkuun "pirulliseen"ja eiku tänävuonna tangosuperiin
No nyt meen sinne hommiin ja "pilaan elämäni yhden viikon"
Muttate ketkä ikinä ette oo käyny HD:rallissa niin lähtekää käymään SUOMEN SUPERISSA niin innostutte myös näistä ISOMMISTA RALLEISTA esim:roots ,lelu,long lake run...ym.ym
- mbheikkila
- Viesti:
Oli karhuja tai ei niin ensikertalaisella on ainakin odotukset korkealla. Nukutaan teltassa satoi tai paistoi. FABULOUS THUNDERBIRDS ja MOLLY HATCHET näkeminen ovat jo minulle tae onnistuneesta matkasta. Näistä voi heittää järjestäjille kiitokset, vaikka vielä ei ole yhtään telttaa pystyssä. Kohteeseen olen lähdössä kaverini kanssa to aamuna hyvinkäältä. Hyvää rallia kaille 
viimeksi 18vuotta sitten ollut kyseisellä paikalla jossa oli pileet (provinssi) tahtoo nähä uudestaan missä kohtaa se ekat kännit pontikasta pyöräytti tän ukon ...viilis oli mieleen painuva ei ooo tänä päivänä viina samaan pystynyt jospa nyt sais saman viiliksen niin et ei ukko sammu niin kuin ei silloinkaan. 
Niin haluisin nähdä ne karhu ryhmät miten hereillä ne on MörMör huiiii.
Niin haluisin nähdä ne karhu ryhmät miten hereillä ne on MörMör huiiii.
No se on satavarma, ettet muita karhuja nää kuin Porin Karhuja. Niitä sitten sitäkin runsaammin.
(Olen kuullut Esson baarin "varmasta lähteestä" huhun, että Karhu sponsaa ralliväkeä antamalla tuhannelle ensimmäiselle ilmaisen mäyräkoiran.
)
(Olen kuullut Esson baarin "varmasta lähteestä" huhun, että Karhu sponsaa ralliväkeä antamalla tuhannelle ensimmäiselle ilmaisen mäyräkoiran.
Onko nyt liian aikaista lähteä?Ilkimys kirjoitti:(Olen kuullut Esson baarin "varmasta lähteestä" huhun, että Karhu sponsaa ralliväkeä antamalla tuhannelle ensimmäiselle ilmaisen mäyräkoiran.)
"It's better to be dead and cool, than alive and uncool." www.upintalli.fi