Varokaa karhuja Super Rallyssa

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Pokko76
Viesti:

Re: Varokaa karhuja Super Rallyssa

Viesti Kirjoittaja Pokko76 »

nicnac kirjoitti:Kannattaa ostaa sitte kaksneuvoonen...pienemmällä paimennetahan kurittomia lapsia ja isoommalla ratkaistaan miesten väliset erimiälisyyret. Paljon monikäyttöösempi!!
Eiköös puukko oo sitä varten mukaan ,notta saa lyötyä miähen seinähän kiinni siks aikaa ko lähtöö hakemahan kirveestä?
Sportster -99 XLH1450
Typhoon-Luokan ydinsukellusvene 2 x 190 MW ydinreaktoria
Tunturi Sport -75 Puch 50cc 1,5 hv
Avaruussukkula RS-25 (SSME) 1.8 MN x 3
Takagumi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Takagumi »

Porukat huolehtii kyllä omistaan.
http://www.hdcf.fi/juttutupa/viewtopic.php?f=23&t=24138

Niinpä niin. :D :lol: 8O :evil:
JIITEE

Viesti Kirjoittaja JIITEE »

No mitähän tähänkin karhujen kaatoihin sanois :lol: Tanskan superi oli elämäni eka ja heti jäin koukkuun "pirulliseen"ja eiku tänävuonna tangosuperiin :wink: No nyt meen sinne hommiin ja "pilaan elämäni yhden viikon" :wink: Muttate ketkä ikinä ette oo käyny HD:rallissa niin lähtekää käymään SUOMEN SUPERISSA niin innostutte myös näistä ISOMMISTA RALLEISTA esim:roots ,lelu,long lake run...ym.ym
mbheikkila
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mbheikkila »

Oli karhuja tai ei niin ensikertalaisella on ainakin odotukset korkealla. Nukutaan teltassa satoi tai paistoi. FABULOUS THUNDERBIRDS ja MOLLY HATCHET näkeminen ovat jo minulle tae onnistuneesta matkasta. Näistä voi heittää järjestäjille kiitokset, vaikka vielä ei ole yhtään telttaa pystyssä. Kohteeseen olen lähdössä kaverini kanssa to aamuna hyvinkäältä. Hyvää rallia kaille :D
pasi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pasi »

viimeksi 18vuotta sitten ollut kyseisellä paikalla jossa oli pileet (provinssi) tahtoo nähä uudestaan missä kohtaa se ekat kännit pontikasta pyöräytti tän ukon ...viilis oli mieleen painuva ei ooo tänä päivänä viina samaan pystynyt jospa nyt sais saman viiliksen niin et ei ukko sammu niin kuin ei silloinkaan. 8O
Niin haluisin nähdä ne karhu ryhmät miten hereillä ne on MörMör huiiii. 8)
Ilkimys

Viesti Kirjoittaja Ilkimys »

No se on satavarma, ettet muita karhuja nää kuin Porin Karhuja. Niitä sitten sitäkin runsaammin.
(Olen kuullut Esson baarin "varmasta lähteestä" huhun, että Karhu sponsaa ralliväkeä antamalla tuhannelle ensimmäiselle ilmaisen mäyräkoiran. :wink: )
Astroman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Astroman »

Ilkimys kirjoitti:(Olen kuullut Esson baarin "varmasta lähteestä" huhun, että Karhu sponsaa ralliväkeä antamalla tuhannelle ensimmäiselle ilmaisen mäyräkoiran. :wink: )
Onko nyt liian aikaista lähteä? :? ja sitäpaitsi minä tykkään eläimistä, varsinkin karhuista. Ja onhan kyseessä kuitenkin Suomen kansalliseläin
"It's better to be dead and cool, than alive and uncool." www.upintalli.fi
Vastaa Viestiin