Tällä tsadissa ei oo vielä tullu vastaan kun japsimopoja. Taitaa olla harrikkaväellä willahousut hukassa kun ei vielä tarkene. Tai mopo osina pitkin tallia tai olohuonetta...
No totta kai japsit aloittavat ajokauden meitä aikaisemmin, koska kyseiset pyörät on rakennettu läpivärjätystä muovista ja ne siten kestävät kaupungissamme tällä hetkellä vallitsevan hiekkapuhalluksen kuin ei mitään
No ne kaikki kasassa olevat ameriikanmopot on täällä vähän pohjoisemmassa. Itse olen 13.3. lähtien huristellut, viime lauantaina huoltoasemalla oli härräkkä ja keskiviikkona tuli moottoritiellä kaksi härräkkää vastaan. Jaappaninmopoja kumma kyllä ei ole näkynyt ensimmäistäkään, liekkö siellä etelämmässä kaikki kunnossa oleva jaappaninmopot
Pyörä liikkuu, tosin monessa eri paikassa yhtä aikaa... Runko maalarilla, tankki kuvitettavana, koneen tiivisteet pölyttyy vielä kaupan hyllyssä ja osa romuista pyörii kiillotuskoneen laikassa...
Kyllä se siitä kasaantuu ja paistaa aurinkokin taas tallin pimeyteen!!!
Joo, ei liiku vielä. Ainakaan moottorin voimin... Rungossa ei oo muuta kiinni ku öljysäiliö ja takalokasuoja. No 2,5 viikon loma alkaa tänään, joten eiköhän sen jälkeen pääse liikenteeseen...
Joo kyllähän se tuli eilen avattua tuo ajokausi Hyvää teki vaikka takakumi tuppas tyhjää lyömään tolla siirtymä pätkällä on nääs heikkaa tai tällä hetkellä velliä Ekan mopon mä näin keskiviikkona kun olin Riders Rock Cafessa chapterin tapaamisessa ihan Soolona taasen No onneks kesä tulee ja näkee enempi porukkaa