TC 88 öljytulva
Re: TC 88 öljytulva
Dynan öljyt on lohkossa, softailin vissiin vielä perinteisesti omassa säiliössään. Eri tilavuudet.
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
Eikä Dynankaan öljyt nyt sentään moottorinlohkossa ole vaan laatikon alla olevassa erillisessä öljysäiliössä...
3.3 litraa sanoi dealerin manuaali kun sieltä öljynoston yhteydessä viimeksi kysäisin. onhan ne saattaneet katsoa väärin...
-----narulla ei voi työntää-----
Sori! Tarkoitin todellakin topicin aloittajaa!
Takasin linssiliikkeeseen!
Takasin linssiliikkeeseen!
"HASTA LA PISTA"!
Mä olen melko varma et ohjekirjan mukaan 3.3 litraa (tai quarttia) on "oikea" määrä... Käytännössä oikea määrä on vaan kokeiltava joka pyörällä erikseen, koskaan en kuitenkaan ole saanut menemään ohjekirjan mukaisia määriä ilman et öljytankki olisi piripintaan täynnä.zuikale kirjoitti:3.3 litraa sanoi dealerin manuaali kun sieltä öljynoston yhteydessä viimeksi kysäisin. onhan ne saattaneet katsoa väärin...
Viva Knievel!
Hyvä, kun korjasit virheeni. Olisi joku omatoiminen öljynvaihtaja saattanut saada pysyviä traumoja, kun ei lohkoon ole laitettu täyttöaukkoa lainkaan.hemuli kirjoitti:Eikä Dynankaan öljyt nyt sentään moottorinlohkossa ole vaan laatikon alla olevassa erillisessä öljysäiliössä...
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
Mun moka, oletin kokolailla samoiksi tilavuuksiksi.zuikale kirjoitti:3.3 litraa sanoi dealerin manuaali kun sieltä öljynoston yhteydessä viimeksi kysäisin. onhan ne saattaneet katsoa väärin...
Muistu vaan mieleen kun mulla kävi toissakeväänä samantapainen juttu kun latasin sportin ylitäyteen. Ampu öljysäiliön korkin ja öljyt mäkeen ekassa kiihdytyksessä. Saihan kävellä vähän aikaa piennarta pitkin ennenkuin korkki löytyi.
No on se....
Pertti kirjoitti:Dynan öljyt on lohkossa, softailin vissiin vielä perinteisesti omassa säiliössään. Eri tilavuudet.
hemuli kirjoitti:Eikä Dynankaan öljyt nyt sentään moottorinlohkossa ole vaan laatikon alla olevassa erillisessä öljysäiliössä...
Saattaisi olla myös tulevaisuuden museokatsastajat ihmeissään näistä entisaikojen museotarkastajien tiimalasiakin tarkemmista teknisistä kommenteistaPertti kirjoitti: Hyvä, kun korjasit virheeni. Olisi joku omatoiminen öljynvaihtaja saattanut saada pysyviä traumoja, kun ei lohkoon ole laitettu täyttöaukkoa lainkaan.
Alkuperäisen kysyjän tapauksessa olettaisin olleen liikaa öljyä (niinkuin onkin jo tullut useammalta taholta mainittua)
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019