Heippa Daamit! ENNAKKOTIEDOISTA POIKETEN TAATTISTEN EMÄNTÄ OTTAA VUODEVARAUKSET SUORAAN PUH. 02 4369583, 0400 828108, taattistentila@kolumbus.fi
Kokoonnutaan SGN Bikesiin lauantaina klo 10.00 alkaen ja liikkeelle lähdetään noin klo 12.00.
Jos tulet kuitenkin jo perjantaina, niin sieltä saa edullisen lisä vuorokauden, sen voit varata itse.
Ralli on Harley-Davidson ja Buel moottoripyörillä ajaville sekä BossHoss (joku sitä talvirallissa kysyi ) hyväksytään myös,
Tervetuloa Varsinais-Suomeen Arvon Leidit!!!
Viimeksi muokannut PÄKÄ, 19:23 25.05.2009.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ei voi kestää! Miten tää talvi on näin pitkä?!
Nyt on pakko lämpimikseen jo hiukan hehkua: Tulossa on kaikkien aikojen paras kesäloma, kokonaista 2kk 3 viikkoa, ...alkaa helatorstaina
Kyl siin kai jo ehtii suht mukavasti Superit, ripsirallit yms. kiertelemään...
* FXDF * My vibrator has two wheels and six speeds *
TipiL kirjoitti:Ei voi kestää! Miten tää talvi on näin pitkä?!
Nyt on pakko lämpimikseen jo hiukan hehkua: Tulossa on kaikkien aikojen paras kesäloma, kokonaista 2kk 3 viikkoa, ...alkaa helatorstaina
Kyl siin kai jo ehtii suht mukavasti Superit, ripsirallit yms. kiertelemään...
Epistä!
Mutta koska en ole kateellinen: Jipii, onnea
noh... en siten tiedä, kannattako lopulta olla kateellinen, kun tuohon aikaan sisältyy kaikkiaan reilun 10 vuoden kesälomat. Sillä laskuopilla kesälomani kuuluisi olla vähintään 10kk ja siihen 10 viikkoa talvilomaa päälle
Se kun onnistuisikin!
* FXDF * My vibrator has two wheels and six speeds *
Mäkin tulen. Onkos täältä pääkaupunkiseudulta lähdössä kukaan, joka ottaisi aloittelijan völjyynsä
Kaiken muun lisäksi olen tosi huono suunnistamaan, mutta hyvä eksymään
On sieltä tulossa monta täälläkin chattailijaa, kyllä ne varmaan ottaa yhteyttä kun aika lähestyy
Tervetuloa mukaan! Se on vaan kahdeksan viikkoo enää!!!
Eiköhän sitä tule jonkinlainen letkantynkä taas kasattua, mutta se mitä kautta ajetaan, riippuu siitä onko poppoon kokoonpano Häme vai Helsinki painotteinen. Itse keikun täällä puolivälissä
Käydään nyt Superissa ensin ja mietitään tätä reissua tarkemmin sen jälkeen