Onko kellään kokemusta Le Peran Maverick -satulasta? Tai onko joku satula erityisesti saanut takapenkkiläisen sportsterissa tyytyväiseksi?
ps. nyt etsitään siis hyvää satulaa, eikä mitään kottikärryn sisuskumi -viritysvinkkejä
Mitäs menit vaihtamaan sen rautapään volvoonPertti kirjoitti:Osta sille oma pyörä. Valitukset loppuu siihen, vaikka penkki olisi puuta.
Romu rauhoittaa
Hehehe. Viisaus asuu puussa?Pertti kirjoitti: Romu rauhoittaa
Koska jos Vaimo olisi alkanut ajamaan sportsterilla, niin sitten se vinkuisi että se haluaa yhtä leveen satulan kun Minnalla on Fat Boyssa ja niin leveä satula ei ole hyvän näköinen sporsterissa ja sitten sille olisi pitänyt ostaa big twini ja sitten meillä ei olisi enää ikinä varaa hankkia minulle big twiniä.... Vaikkei meillä ole nytkään, varsinkin jos vaimolta kysytään.Sepixlh kirjoitti:Mitäs menit vaihtamaan sen rautapään volvoonPertti kirjoitti:Osta sille oma pyörä. Valitukset loppuu siihen, vaikka penkki olisi puuta.
Romu rauhoittaa
Ethän nyt tosissasiMopopoika -65 kirjoitti:...sitten sille olisi pitänyt ostaa big twini ja sitten meillä ei olisi enää ikinä varaa hankkia minulle big twiniä....
Vaikka usko joskus horjuu, niin kyllä mä ajattelin tuota isoa toiseksi (vaimon kuljetus) pyöräksi sitten joskus...hemuli kirjoitti:Ethän nyt tosissasiMopopoika -65 kirjoitti:...sitten sille olisi pitänyt ostaa big twini ja sitten meillä ei olisi enää ikinä varaa hankkia minulle big twiniä....- minä kun olen aina luullut että olet uskossasi vahva
...

Joo, kyllä tuo kuvan penkki kuskinkin alla oli omaa luokkaansa. Norsunkorva hyppykepillä on ollut ehkä vielä parempi. Vettä tuo minun satulani ei kyllä ollut paha imemään. Ehkä se geelikerros oli myös vesieriste tai sitten tuo oli muuten hyvin tehty rakenne...? Tosin välttelin/välttelen kyllä sadetta parhaani mukaanmikira kirjoitti:kaikki kyydissä olleen kehuivat hyväksi ja olihan se kuskinkin ahterille aivan ihana. Koriste tikkauksista meni kyllä vesi sisään joka ei tullut helposti ulos.