Onko kellään kokemusta Andrewsin nokista, kuinka laadukkaita?
Entä eroja 31H ja 37H mallin välillä, ketään joka olisi jompaa kumpaa mallia 96cid koneeseen laittanut?
Kuinka käynti sujuu, vääntö kasvoi, teho yleensä.
Itse haluaisin nimenomaan vääntöä koneeseen vaikka nykyinenkin riittää, vain hengitystä helpotettu.
Tuota 37H katselin, lupaavat sujuvan käynnin ja laajan kiertoalueen mutta lupaukset on lupauksia sen takia mielellään kokemuksia.
Andrews nokat
- Lippajärven kreivi
- Viesti:
Andrews nokat
Dyna Low Rider -08
SE Heavy Breather Air Cleaner kit
Thunder-Max EFI
V&H Straighshot HS Slip-Ons
Progressive Suspension 440 series
SE Heavy Breather Air Cleaner kit
Thunder-Max EFI
V&H Straighshot HS Slip-Ons
Progressive Suspension 440 series
-
fasteddy's
- Viesti:
Re: Andrews nokat
Moro
Andrewsin nokat ovat laadukkaita ja Dynaan sopii hyvin 37 ja touringiin 26.
Tekevät myös Wood'sin nokat joita itse olen käyttänyt,TW-6-6 bolt on 96" koneeseen.
Ostin juuri sellaiset 96" touringiin.
Unohtakaa Big boret...Nokat,putsari,hyvät putket ja Thundermax tai Power commander V
niin suht edullisesti 90hp takapyörästä ja vääntökäyrä nokkien kanssa kohdallaan.
fasteddy
Andrewsin nokat ovat laadukkaita ja Dynaan sopii hyvin 37 ja touringiin 26.
Tekevät myös Wood'sin nokat joita itse olen käyttänyt,TW-6-6 bolt on 96" koneeseen.
Ostin juuri sellaiset 96" touringiin.
Unohtakaa Big boret...Nokat,putsari,hyvät putket ja Thundermax tai Power commander V
niin suht edullisesti 90hp takapyörästä ja vääntökäyrä nokkien kanssa kohdallaan.
fasteddy
Satsaisin myös asiantuntevaan kansien porttaajaan. Näin saat max. hyödyn kotiin satsaamistasi "ulkopuolisista" virityksistä ja muutenkin hp/hinta asuu siellä kansissa...fasteddy's kirjoitti:Moro
Andrewsin nokat ovat laadukkaita
fasteddy
nimim."hieman oma lehmä ojassa"
It ain't sport if it can't kill ya
Noin uteliaana kyselisin, paljonko portatuilla kansilla ja uusilla nokilla vois odotella lisätehoa tollaseen 96 cid
jossa hengitysmuutos tehty ja pc 3 paíkoillaan ja kustannustaso kans kiinnostaa.
jossa hengitysmuutos tehty ja pc 3 paíkoillaan ja kustannustaso kans kiinnostaa.
- pasiheikki
- Viesti:
Omasta kokemuksestani sanoisin, että imupuolen venttiileillä ja porttauksella olisi tuossa tilanteessa otettavissa + 15 hp -tai näi ainakin oli omassa Sporsterissani.
"Ei näin pienessä moottorissa voi olla isoa vikaa" Sulo Vilen