ja eiku baanalle!
ja eiku baanalle!
Onhan siellä vähän skeidaa ja jäätikköä, mutta eikun sekaan vaan! On muuten itse asiassa jo kolmas ajopäivä 
höh... osat on vielä maalarilla, koneen sain sentään muutamaa tilkettä vaille niputettua viikonloppuna... Vielä muutaman pikkuosan kiillotus ja ankaraa kasaamista niin ehkä walborgiksi. Olis sekin ensimmäinen kerta motoristiurani aikana - jos ei piikkiaikojen ajokauden avausta hiihtolomalla lasketa... 
ja eiku baanalle!
Huhtikuun 15:sta päivä vaikka satais vanhoja mummoja 
Old Harleys never die they just keep on rocking!
Tiet sulat, osittain jopa kuivat, +6 "varjossa".......... kyllä se siitä.......... 
http://www.mctoiseen.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Tulipahan tänäänkin ajeltua parikymmentä kilometriä, mutta ei ihan normaalista syystä.
Töistä tullessa kävin huoltoasemalla mopedia ruokkimassa ja lähdin tyytyväisenä asunnolle ajelemaan. Ovella kajahti riemukas kirosanarimpsu kun ei löytynyt avaimia. No ei muuta kuin etsimään, ajelin huoltoasemalle, ei ollut siellä, ei löytynyt työpaikan parkkipaikalta eikä sisätiloista. Palasin pihaan fundeeraamaan, että mitähän nyt niin siinähän ne sohjossa oli. Oli möklähtänyt taskusta mopon avaimia kaivaessa mopon alle ja enhän minä sinne osannut katsoa
Että tämmöistä...
Töistä tullessa kävin huoltoasemalla mopedia ruokkimassa ja lähdin tyytyväisenä asunnolle ajelemaan. Ovella kajahti riemukas kirosanarimpsu kun ei löytynyt avaimia. No ei muuta kuin etsimään, ajelin huoltoasemalle, ei ollut siellä, ei löytynyt työpaikan parkkipaikalta eikä sisätiloista. Palasin pihaan fundeeraamaan, että mitähän nyt niin siinähän ne sohjossa oli. Oli möklähtänyt taskusta mopon avaimia kaivaessa mopon alle ja enhän minä sinne osannut katsoa
Että tämmöistä...
- Sporttiboy
- Viesti: