Hyviä kekkereitä kaikille!
Lapland Tattoo Weekend 2009: Backyard Babies
Re: Lapland Tattoo Weekend 2009: Backyard Babies
Nyt on sitten lentoliput hankittu Kemiin saakka,siitä sitten jollain etiäpäin
Jollain ehdotuksia miten helpoimmin?
- laphilainen
- Viesti:
Kirjoittaja poromarko » 20:46 11.02.2009.
Kyllä autokiitää . kuljettaja hotline 0403798079
Kyllä autokiitää . kuljettaja hotline 0403798079
Ihan turhaan tuotakin tuskailet,
jos päivä ei pilkota polkusi yllä.
Se valo, jota muualta löydä et,
sehän rintasi luolassa loimuu kyllä. (A.H.)
jos päivä ei pilkota polkusi yllä.
Se valo, jota muualta löydä et,
sehän rintasi luolassa loimuu kyllä. (A.H.)
noniin.justiinsa kotiuduttiin retkeltä kyllä oli taas niin mukavaa,kiitoksia vaan kaikille järjestäjille toivottavasti ensi vuonna taas. kiitospaitojen myyjät oli vaikias paikas monen miehen ja naisen kanssa katteltiin vaan ei löydetty ,voi olla toki virvokkeillakin osuutta asiaan.
-
vikinger72
- Viesti:
Ei oo viinas ollu vika , jos paitoja ei näkynyt.
Ei vaan saatu paitoja tälle kertaa , jos sit tonne Oulun American car show:n
-Jani-
Ei vaan saatu paitoja tälle kertaa , jos sit tonne Oulun American car show:n
-Jani-
- Karhu-Japa
- Viesti:
Kiitokset jälleen kerran kaikille mitä mahtavimmasta viikonlopusta!!
"Bäkkärit" näin livenä ensimmäistä kertaa ja koin paljon enemmän mitä odotin.
Paljon kuulin ja vaihdoin myös erilaisia mielipiteitä keikan jälkimainingeilla, mutta minuun orkesterin konstailematon ja suorasukainen "tööttäys" teki suuren vaikutuksen, juuri näin minä haluan rocknrollini tarjoiltavan!
Lauantai aamuna tosin n. 50min. yö unien jälkeen olin hetken hieman epäileväinen mikä tarkalleen ottaen tulisi illan ohjelma osaltani olemaan.
Eräs irokeesillä varustettu järjestävän kerhon herrasmies kuitenkin otti täysin ennakkoluulottomasti tilanteen hallintaansa
Tunnin puolitoista "kahviteltuamme" ei enää ongelmia ilmennyt, minkäänlaisia, eikä kokoisia
Kyllä tämä minulle on aina yksi vuoden kohokohdista, ensi vuonna jatketaan!
Erityiset kiitokset MadHog´s mc:lle jälleen kaikesta vaivannäöstä, sekä "Jimille ja Elisapetille" vieraanvaraisuudesta(mitäs niiden T-paitojen kanssa tehdään)
Paljon kuulin ja vaihdoin myös erilaisia mielipiteitä keikan jälkimainingeilla, mutta minuun orkesterin konstailematon ja suorasukainen "tööttäys" teki suuren vaikutuksen, juuri näin minä haluan rocknrollini tarjoiltavan!
Lauantai aamuna tosin n. 50min. yö unien jälkeen olin hetken hieman epäileväinen mikä tarkalleen ottaen tulisi illan ohjelma osaltani olemaan.
Eräs irokeesillä varustettu järjestävän kerhon herrasmies kuitenkin otti täysin ennakkoluulottomasti tilanteen hallintaansa
Tunnin puolitoista "kahviteltuamme" ei enää ongelmia ilmennyt, minkäänlaisia, eikä kokoisia
Erityiset kiitokset MadHog´s mc:lle jälleen kaikesta vaivannäöstä, sekä "Jimille ja Elisapetille" vieraanvaraisuudesta(mitäs niiden T-paitojen kanssa tehdään)
Bludy´ell, Marshalls!!
Kiitos ja anteeks myös täältä Lopenkin suunnalta!
Aivan mahtavat kinkerit oli,ensi vuonna aivan varmasti uudelleen!
Aivan mahtavat kinkerit oli,ensi vuonna aivan varmasti uudelleen!
Karhu-Japa kirjoitti:Kiitokset jälleen kerran kaikille mitä mahtavimmasta viikonlopusta!!
Eräs irokeesillä varustettu järjestävän kerhon herrasmies kuitenkin otti täysin ennakkoluulottomasti tilanteen hallintaansa![]()
Juu taas on hengissä selevitty kinkereistä. Eka työpäivä takana ja aikasta hyvänlainen pöhötys naamassa. Turnauskestävyys ei vaan ole enää sitä luokkaa ku nuorena miehenä. Totaalihyytyminen tapahtui sitten lauantaina myöhemmin illalla, joten meikäläisen osalta bändi jäi näkemättä...ei siitä kyllä mitää ois muistanu vaik ois paikalle päässykki
Laita Japa vaikka yv:nä sun osote, niin laitan ton paidan postiin, mikä sulla jäi. Sen sturgis paidan voit pitää muistona ku tuli ostettua niitä repullinen itelle kesällä. Pidetäänpä yhteyttä puolin ja toisin ku liikutaan kulmilla. Terv: "Jimi Turhapuro" ....nii ja terveiset myös "Elisapetilta" ...on sillä niin hyvät hermot
http://www.youtube.com/user/jacksonpollocksband" onclick="window.open(this.href);return false;
- Karhu-Japa
- Viesti:
Ilman muuta ollaan yhteyksissä!vpoint kirjoitti:Pidetäänpä yhteyttä puolin ja toisin ku liikutaan kulmilla. Terv: "Jimi Turhapuro" ....nii ja terveiset myös "Elisapetilta" ...on sillä niin hyvät hermot
Lämpimät terveiset takasin myös, pakko myöntää, että madon hermot omaa kyllä aiheemme henkilö
Moni emäntä olis meidät kyllä jo toivottanut lähinnä sinne mistä ollaan alunperin saavuttu, mutta hänpä tyynenä kyselee että meneekö herrojen viski ihan noin kuivana vai saako olla jäitä
Bludy´ell, Marshalls!!
Mikä Bändi?
Oli jo niin kivaa päivällä (Ikeassa) että olin siinä grillillä kuuden jälkeen syömässä ja grillin jälkeen meillä mennään tavallisesti nukkumaan. Mutta olen ehdottomasti sitä mieltä että hauskoja bileitä oli kummallakinpuolella jokea
Oli jo niin kivaa päivällä (Ikeassa) että olin siinä grillillä kuuden jälkeen syömässä ja grillin jälkeen meillä mennään tavallisesti nukkumaan. Mutta olen ehdottomasti sitä mieltä että hauskoja bileitä oli kummallakinpuolella jokea
Moro!
Kiitos taas hienosta viikonlopusta kaikille osallisille! Eiköhän taas ens talvena tulla. Mulle meinas käydä samanlailla kuin Purtsille, mutta pääsin kuitenkin raahautumaan Umppariin. Veto oli kuitenkin niin loppu, että koko iltana meni vain 3 tuoppia Jaffaa!!
En muista , koska viimeksi olisin ollut raflassa la. iltana juomassa limpparia... Ei oo vanhaks tulemista.
Bändikin jäi osittain näkemättä, ei vaan jaksanut innostua.
Perjantaina sitten menikin pikkasen kovempaa, kiitokset vaan tallille, tripla valkovenäläinen toimii! 
Täältä voi käydä kurkkimassa tunnelmia viikonlopusta: http://picasaweb.google.fi/EasyKimmo" onclick="window.open(this.href);return false;
-KV-
Kiitos taas hienosta viikonlopusta kaikille osallisille! Eiköhän taas ens talvena tulla. Mulle meinas käydä samanlailla kuin Purtsille, mutta pääsin kuitenkin raahautumaan Umppariin. Veto oli kuitenkin niin loppu, että koko iltana meni vain 3 tuoppia Jaffaa!!
Täältä voi käydä kurkkimassa tunnelmia viikonlopusta: http://picasaweb.google.fi/EasyKimmo" onclick="window.open(this.href);return false;
-KV-
KIITOS ! Koko seurakunnan puolesta.
Kaikille paikalla olleille. Parhaatkaan juhlat eivät ole mitään ilman juhlijoita.
Juhlat ovat jälleen edessäpäin ja uusia metkuja mietitään.
Selvää on että tatuointifirmojen määrä pyritään tuplaamaan.Liian monilla näyttää edelleen olevan ihossa rumia vaaleita läikkiä.
vaikka kerrankin oli lyhyt kotimatka niin palautuminen ottaa ,parhaiten ehkäpä kuvaillaan seuraavasti.
Fuck the fitness feel the fatness ja taas rupes sohva kutsuun
Helmikuussa 2010 ja ellei mitään omituista matkalla tapahdu niin toinen täysviikonloppu on ajankohta.
Kaikille paikalla olleille. Parhaatkaan juhlat eivät ole mitään ilman juhlijoita.
Juhlat ovat jälleen edessäpäin ja uusia metkuja mietitään.
Selvää on että tatuointifirmojen määrä pyritään tuplaamaan.Liian monilla näyttää edelleen olevan ihossa rumia vaaleita läikkiä.
vaikka kerrankin oli lyhyt kotimatka niin palautuminen ottaa ,parhaiten ehkäpä kuvaillaan seuraavasti.
Fuck the fitness feel the fatness ja taas rupes sohva kutsuun
Helmikuussa 2010 ja ellei mitään omituista matkalla tapahdu niin toinen täysviikonloppu on ajankohta.
Asiat pitää oppia tekeen sillai oikealla tavalla väärin!
Backyard Babies live at Umpitunneli
Mahdollista muistella viime helmikuista keikkaa Ruottin Sveriges radio-P3 kanavalta
http://www.sr.se/p3/" onclick="window.open(this.href);return false; ja sieltä lyssna på webbradio kuuluu tietysti myös radiosta mikäli taajuudet yltää
keikka tulee perjantaina 9.10.2009 suomenaikaa 22:30
Backyards Babies
Fredag 9 oktober
Backyards Babies har spelat tillsammans i 20 år.
Resultatet har blivit ett tätt sammansvetsat gäng som sprider musikalisk glädje vart dom än spelar. Det gjorde dom också i Finska Tornio tidigare i år där dom spelade på Tattoo weekend och förgyllde kvällen där.
Backyard Babies lämnade ingen oberörd bland publiken och du kan höra konserten i kvällens P3 live 21.30
Mahdollista muistella viime helmikuista keikkaa Ruottin Sveriges radio-P3 kanavalta
http://www.sr.se/p3/" onclick="window.open(this.href);return false; ja sieltä lyssna på webbradio kuuluu tietysti myös radiosta mikäli taajuudet yltää
keikka tulee perjantaina 9.10.2009 suomenaikaa 22:30
Backyards Babies
Fredag 9 oktober
Backyards Babies har spelat tillsammans i 20 år.
Resultatet har blivit ett tätt sammansvetsat gäng som sprider musikalisk glädje vart dom än spelar. Det gjorde dom också i Finska Tornio tidigare i år där dom spelade på Tattoo weekend och förgyllde kvällen där.
Backyard Babies lämnade ingen oberörd bland publiken och du kan höra konserten i kvällens P3 live 21.30
LTW 2010 ajankohta on?
Helmikuun tokaviikonloppu 12-14.2