Jos jollakulla sattus oleen sopiva tarjous sen voisi lähettää tohon mun sähköpostiin morkopeikko@suomi24.fi
Tallipaikkaa tampereelta
Tallipaikkaa tampereelta
Tuli vaihdettua maisemaa ja nyt tarvis tallipaikkaa Tampereen suunnalta. Ei sen paikan ny nii hieno ja erikoinen tarvittis olla, kunhan nyt sais pelliä vähä paukutella. Edes hitsausvehkeet ei olisi mitenkään välttämättömät, kunhan olisi joku paikka missä saisi kasata pyörää. Tietysti siitä vähä vois maksaakkin ja ehkä vähä enempikin, riippuu vähä tiloista. Joku kimppatalli tai jonkun autotalli kävis ihan hyvin
Jos jollakulla sattus oleen sopiva tarjous sen voisi lähettää tohon mun sähköpostiin morkopeikko@suomi24.fi
tapsa62 kirjoitti:
Löytäkää toisenne! Toivottavasti paikkoja on vielä jäljellä?Lahdesjärvellä 3 rakentelupaikkaa vapaana.
Tallissa:
- pyöränosturi
- sorvi
- paineilma + työkaluja siihen
- hitsauskalustoa (puikko/mig)
- 12t prässi
- sähkötyökalut
- Maalausmahdollisuus (ei runkoa isompia)
- täydellinen nahkapajan työkalusto mm. satulasepän kone
- Pesumahdollisuus kylmä/lämmin vesi (painepesuri)
Tila vartioitu.
Vuokra 80Eur/kk/pyörä sis. sähkö/lämmitys/vesi
Yhteydet:
0500-684646 / Tapsa
tai
tapio.haapalahti@kolumbus.fi
Get Hot Or Go Home
Re: Tallipaikkaa tampereelta
Moro,
Itsellä olisi täysin samanlainen tilanne, eli muutettu Tampereelle vasta ja tallipaikka olisi hakusalla. Lahdesjärjven tila kuulostas erittäin hyvältä, mutta yhteystiedot oivät enää toimi.
Kova hinku olisi päästä bulu rakenteleen valmiiksi!
*Jamppa
p. 040-8499476
Itsellä olisi täysin samanlainen tilanne, eli muutettu Tampereelle vasta ja tallipaikka olisi hakusalla. Lahdesjärjven tila kuulostas erittäin hyvältä, mutta yhteystiedot oivät enää toimi.
Kova hinku olisi päästä bulu rakenteleen valmiiksi!
*Jamppa
p. 040-8499476
Lahdesjärven talli on loppu, slut tms.
Tapsa muutti Portukaliaan ja muut levisivät sinne sun tänne.
Onnea etsinnöille!
Tapsa muutti Portukaliaan ja muut levisivät sinne sun tänne.
Onnea etsinnöille!
Talli löytyi jo... kiitos foorumille!