Jäsenluettelo

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

henry
Viesti:

Jäsenluettelo

Viesti Kirjoittaja henry »

Onko joku jo saanut sellaisen?
Flhrsi 07
Vallu
Viesti:

Re: Jäsenluettelo

Viesti Kirjoittaja Vallu »

Ei! Kun ei niitä vielä ole edes postitettu.
Kohta lähtee...'

Jäsenkirjuri
Kuva LIFEMEMBER
henry
Viesti:

Viesti Kirjoittaja henry »

Ei mittää..Odotellaan rauhassa!
Flhrsi 07
jussi66
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jussi66 »

Tänään tuli postilaatikkoon.
Tosin osoite oli vähän väärä mut perille tuli. :lol: :lol:
Jussi66
Vallu
Viesti:

jussi66 kirjoitti:Tänään tuli postilaatikkoon.
Tosin osoite oli vähän väärä mut perille tuli. :lol: :lol:
Jussi66

HUOH!

Niinpä niin.... No oletkos nyt ilmoittanut oikean osoitteen?

Jokaisen jäsenpostituksen jälkeen mulle tulee postista noin 120-150 osoitteen muutosta, siis sellaista mistä jäsenet eivät ole mulle ilmoittaneet.
No mikäs, kivahan niitä on talvi-iltoina naputella tähän h....tin koneeseen.

Jäsenkirjuri

edit: ps. Niin ja katalogin tiedot on 31.12.2008 tilanteen mukaan. Jos sen jälkeen olet tehnyt muutoksia niin nehän ei näy.
Kuva LIFEMEMBER
jussi66
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jussi66 »

En tiedä onko vika täällä vai siellä mut ei maailma siihen kaadu,
vaikka muutama kirjain välistä puuttuu... :oops:
Parempi onni ensikerralla.
vesaku

Viesti Kirjoittaja vesaku »

Tänäänhän tuo tuli postista, mutta en nyt silleen ymmärrä ketä tuo palvelee tuollainen julkaisu, :? No kaippa se tulee tarpeeseen 8) ainakin noiden kyselyiden perusteella !!!
Road Glide -07
tipi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tipi »

vesaku kirjoitti:Tänäänhän tuo tuli postista, mutta en nyt silleen ymmärrä ketä tuo palvelee tuollainen julkaisu, :? No kaippa se tulee tarpeeseen 8) ainakin noiden kyselyiden perusteella !!!
Siinä vaiheessa kun kampe hajoaa tielle keskellä yötä jossain jänkhällä ja vettä tulee vaakassa , voisin jotain käyttöä keksiä :lol:
ei mopolla mahottomia
vesaku

Viesti Kirjoittaja vesaku »

tipi kirjoitti:
vesaku kirjoitti:Tänäänhän tuo tuli postista, mutta en nyt silleen ymmärrä ketä tuo palvelee tuollainen julkaisu, :? No kaippa se tulee tarpeeseen 8) ainakin noiden kyselyiden perusteella !!!
Siinä vaiheessa kun kampe hajoaa tielle keskellä yötä jossain jänkhällä ja vettä tulee vaakassa , voisin jotain käyttöä keksiä :lol:
Niinhän se tietysti on ,mutta ainakin mulla tuo vihko ei sovi aina matkaan mukaan on rajalliset nuo laukkujen ja povarin koko, tietysti onhan mulla ollu harkinnan alla tuo electran osto, kaippa se sit kulkisi mukana :D :D
Road Glide -07
juba
Viesti:

Viesti Kirjoittaja juba »

vesaku kirjoitti: Niinhän se tietysti on ,mutta ainakin mulla tuo vihko ei sovi aina matkaan mukaan on rajalliset nuo laukkujen ja povarin koko, tietysti onhan mulla ollu harkinnan alla tuo electran osto, kaippa se sit kulkisi mukana :D :D
Aivan, kysynpä taas miksi sitä ei voi saada xls- tai pdf-tiedostona? Kulkis näppärästi kännykässä mukana.
smuige
Viesti:

Viesti Kirjoittaja smuige »

juba kirjoitti:
vesaku kirjoitti: Niinhän se tietysti on ,mutta ainakin mulla tuo vihko ei sovi aina matkaan mukaan on rajalliset nuo laukkujen ja povarin koko, tietysti onhan mulla ollu harkinnan alla tuo electran osto, kaippa se sit kulkisi mukana :D :D
Aivan, kysynpä taas miksi sitä ei voi saada xls- tai pdf-tiedostona? Kulkis näppärästi kännykässä mukana.
Ei muuta kuin rustaamaan ehdotus tuonne H-DCF hallitukselle.
Etusivulta löytyy sähköpostiosoitteet taikka sitten privaa vaikkapa "pressa" nimimerkille.
Ja "Hallitus tiedottaa" osiosta löytyy kaikkien hallituksen privanimimerkit.
Ottavat silloin asiaan kantaa.
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Vallu
Viesti:

juba kirjoitti:

Ei kannata esittää hallitukselle! Missään tapauksessa rekkaria ei tulla luovuttamaan minkäänlaisessa konekielisessä muodossa. Silloin sen kaikenlainen väärinkäyttö muuttuu aivan liian helpoksi.

Jäsenkirjuri
Kuva LIFEMEMBER
juba
Viesti:

Viesti Kirjoittaja juba »

Jaahas, se siitä sitten. Perusteletko sen väärinkäyttöä jos luettelo on esim pdf:nä?
Vallu
Viesti:

juba kirjoitti:Jaahas, se siitä sitten. Perusteletko sen väärinkäyttöä jos luettelo on esim pdf:nä?
Eipä siihen kait sen kummempia perusteluja tarvita kuin, että näin on aikanaan päätetty.
Tohon konekieliseen muotoon ei ole otettu sen kummemmin kantaa. Kategoorisesti kaikki muut muodot paitsi tämä painettu kirjanen on suljettu pois.

Toki jäsenkatalogista ja sen julkaisemisesta voidaan käydä keskustelua. Mallejahan löytyy useita. Jos tämä nykyinen on ääripää niin vastaavasti toista ääripäätä edustaa VMPK:n tapa eli luettelo on netissä ja sitä pääsee selaamaan omalla salasanalla.

Oma lukunsa on myös pohdinta koko luettelon tarpeellisuudesta. Tarvitaanko joka vuosi vai riittäisikö joka toinen vuosi? Vai tarvitaanko ylipäätään?
Noin 5000 kappaleen painattaminen ja postittaminen alkaa olla merkittävä kustannuserä, vaikka mainostulot kattavatkin melkoisen osan.

Mutta ihan niinkuin herrasväki haluaa, mä olen täällä vaan töissä. :mrgreen:
Kuva LIFEMEMBER
Röpöttäjä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Röpöttäjä »

Mistä päivästä lähtien on tiedot päivitetty. Muutamia uusia jäseniä järkkäsin, mut nimii ei näy. Omat mopotkin päivitin mut yks vanha vain näkyy.
Kyllä tosta on paljonkin hyötyä. saa yhteystiedot suoraan jos on asiaa, tai vaikka se ikiliikkuja hajoo tielle.
Vastaa Viestiin