raaseri päiväkirja...
raaseri päiväkirja...
tuollainen tuutti raaseri on työn alla, käykää ihmettelemässä.. http://www.raaseri.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false; 
Re: raaseri päiväkirja...
Hieno näyttäis tulevan, mutta pyttyjen lukumäärä on mielestäni ristiriidassa ulkonäköön.
Äänen pitää kertoa kuulijalleen jotakin, vaikka mitään ei vielä näykkään. Tuon moottorin ääni kertoo voimasta ja nopeudesta, mutta kaffilakilpuria se ei ainakaan minun mieleeni tuo.
Moottorin pitää jyrähtää eikä ulvahtaa.
Anteeksi!
Äänen pitää kertoa kuulijalleen jotakin, vaikka mitään ei vielä näykkään. Tuon moottorin ääni kertoo voimasta ja nopeudesta, mutta kaffilakilpuria se ei ainakaan minun mieleeni tuo.
Moottorin pitää jyrähtää eikä ulvahtaa.
Anteeksi!
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
Asiallinen laite lähtökohdasta huolimatta. Ei ku lisää vaan tälläsii liikenteeseen kyl näitä sinne mahtuu.
En ole välttämättä samaa mieltä että sylintereitä on liikaa, mutta jokaisella on oikeus omaan fiilikseen... Olen samaa mieltä jotta meteliä täytyy olla, eikä tuo nyt ihan ulvontaakaa pidä...
. Kaksimukisessa on taas oma juttunsa joka iskee myös...
Tulikohan nyt yhtään luettua tämän foorumin ohjeita:
------
Muista, että olet Harley-Davidson -merkkikerhon Foorumilla
Tämä foorumi on perustettu Harley-Davidson -harrastajia varten. Foorumilla on tarkoitus keskustella H-D harrastuksesta sekä siihen liittyvistä asioista. Aiheeseen liittymättömät viestit voidaan ylläpidon toimesta poistaa.
------
Eiköhän noille kiinanpyörille ole ihan riittävästi omiakin foorumeita.
------
Muista, että olet Harley-Davidson -merkkikerhon Foorumilla
Tämä foorumi on perustettu Harley-Davidson -harrastajia varten. Foorumilla on tarkoitus keskustella H-D harrastuksesta sekä siihen liittyvistä asioista. Aiheeseen liittymättömät viestit voidaan ylläpidon toimesta poistaa.
------
Eiköhän noille kiinanpyörille ole ihan riittävästi omiakin foorumeita.
- Pessimisti kokee vain positiivisia yllätyksiä -
no niin, olihan se sitten aika jonkun päästä heti sanomaan, ajattelin vain näin kerhoon kuuluvana laittaa linkin tonne projektiin. vaikkakin on kyse "kiinan pyörästä", olen todella pahoillani jos pahoitin mieltäsi tällä... Pieneksi käyvät ongelmat täällä joillakin...
Huiii, Hondan tuutti. Näytille.
Mun puolesta saa olla, kunhan et honda-palstaa ala ylläpitämään.
Mun puolesta saa olla, kunhan et honda-palstaa ala ylläpitämään.
No ei kait tossa muuta vikaa ole kuin puuttuu Buellin taikka Sportsterin kone sen riisinpaahtimen paikalta... 
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
voishan tuohon ens talvena ettiä patarautaa alle... 
- Choppers_forever
SS kirjoitti:tuollainen tuutti raaseri on työn alla, käykää ihmettelemässä.. http://www.raaseri.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Miten sä lisäät kuvia blogiin...? Hieno on
Shovel Kopteri ja Buell S1
Kyllähän tällaisia mieluummin katselee ,kuin spekulointia mistä saa HD pussilakanoita 
En pelkää yksin vaeltaa,silti seuraa arvostan.
M.Annala Mokoma
M.Annala Mokoma
-
Terroristo
Samaa mieltä!arsi kirjoitti:Kyllähän tällaisia mieluummin katselee ,kuin spekulointia mistä saa HD pussilakanoita