Paypal valuuttamuutokset
Paypal valuuttamuutokset
jutun loppuosassa paypal-pikaopas jonka lukeminen ei varmaan ole pahitteeksi kenellekään nettiostajalle.en tiedä onko suurempaa merkitystä elämään millä kurssilla rahat vaihdetaan,mutta täältä löytyy ainakin jutun kirjoittajan mukaan edullisempi vaihtoehto
http://www.retropelihuolto.com/ulkomailta.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.retropelihuolto.com/ulkomailta.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Paypal valuuttamuutokset
Jeps. Itsellekin tuo hyödyllinen tieto tuli juuri rekisteröitymisen yhteydessä googlatessa vastaan.
Tässä suora lainaus ym. linkistä:
Tässä suora lainaus ym. linkistä:
Mene Paypal tilillesi ja klikkaile My Account -> Profile -> Recurring Payments -> Edit Funding Options -> Conversion Options. Valitse vaihtoehto "Bill me in the currency listed on the seller's invoice." ja klikkaa Submit. Tästä eteenpäin saat Paypal kuitit alkuperäisellä valuutalla ja maksut menevät tililtäsi euromääräisenä kuten ennenkin mutta valuuttamuunnoksen hoitaa nyt pankki sinulle suotuisammalla kurssilla.
"Itsensä ylittäminen on järjestelykysymys"
M. Servo
M. Servo
eipä taida olla kuitenkaan win-capitan veroinen rahasampo,vai mitä
Kas kas, enpä ole tuollaisesta tiennytkään - jos tämä tosiaan toimii niin ainakin meikäläiselle tulee vuositasolla ihan mukavasti kaljarahaa lisää
...
Kiitos vinkistä.
juu kiitos todellakin! Olisi aikaisemminkin ollut tarpeen.
Aiemmin olen vain kärsinyt paypalin korkeasta korosta, mutta nyt loppu sekin. Hienoa!
Been there, in the past. Now here, at last. Going nowhere, and fast.
Kiitos vinkistä! Oli kyllä hyvin kätketty tuo valinta, tavan käyttäjä ei todellakaan osu vaihtamaan ko. optiota vahingossa...seppo2007 kirjoitti:jutun loppuosassa paypal-pikaopas jonka lukeminen ei varmaan ole pahitteeksi kenellekään nettiostajalle.en tiedä onko suurempaa merkitystä elämään millä kurssilla rahat vaihdetaan,mutta täältä löytyy ainakin jutun kirjoittajan mukaan edullisempi vaihtoehto
Viva Knievel!
- Choppers_forever
Kiitos paljon,
Harmi kun ehdin juuri Englannista tilatun moottorin maksaa
No, ensi kerralla...
Harmi kun ehdin juuri Englannista tilatun moottorin maksaa
Shovel Kopteri ja Buell S1
Mikähän tuossa nyt mättää kun olen kokeilut useampana päivänä tuota juttuu, mutta kaikki menee siihen saakka niinkuin tuossa neuvossa sanotaan kunnes tullaan tuohon ->Conversion Options jne. Mulla tulee vaan omat korttini tiedot ei sen enempää .Ei ole vaihtoehtoa Conversion Options!!!!! 
Road Glide -07
Eli sulla ei ole kortin numeron perässä "Conversion Options"-linkkiä? Katsoin juuri äsken omat asetukseni uudelleen ja kyllä mulla tuo linkki oli vielä paikallaan.vesaku kirjoitti:Mikähän tuossa nyt mättää kun olen kokeilut useampana päivänä tuota juttuu, mutta kaikki menee siihen saakka niinkuin tuossa neuvossa sanotaan kunnes tullaan tuohon ->Conversion Options jne. Mulla tulee vaan omat korttini tiedot ei sen enempää .Ei ole vaihtoehtoa Conversion Options!!!!!
Viva Knievel!
Valtavasti KIITOKSIA tästä tiedosta.
Vielä kerran kiitoksia tästä vinkistä, muistin että tästä oli ollut joskus puhetta täällä ja löysin nämä valuutta muunnos ohjeet paypalliin.
Kiitos munkin puolesta fiksusta vinkistä,se on joka jeni kotiinpäin 
Fuck the jazz.............
- helppoheikki
Muistakaa vaan että jos jostain syystä joudutte vaihtamaan Paypalin käyttämän luottokortin numeroa (kortti katoaa/pöllitään tms.) niin toi valuuttamuutosjuttu pitää tehdä uudestaan.
Nimim. "Ensimmäinen maksu kortinvaihdon jälkeen paypalin vaihtokurssilla, perkele"
Nimim. "Ensimmäinen maksu kortinvaihdon jälkeen paypalin vaihtokurssilla, perkele"
- Elvis never left the building -
s&s kirjoitti:Eli sulla ei ole kortin numeron perässä "Conversion Options"-linkkiä? Katsoin juuri äsken omat asetukseni uudelleen ja kyllä mulla tuo linkki oli vielä paikallaan.vesaku kirjoitti:Mikähän tuossa nyt mättää kun olen kokeilut useampana päivänä tuota juttuu, mutta kaikki menee siihen saakka niinkuin tuossa neuvossa sanotaan kunnes tullaan tuohon ->Conversion Options jne. Mulla tulee vaan omat korttini tiedot ei sen enempää .Ei ole vaihtoehtoa Conversion Options!!!!!