Paypal valuuttamuutokset

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

seppo2007
Viesti:

Paypal valuuttamuutokset

Viesti Kirjoittaja seppo2007 »

jutun loppuosassa paypal-pikaopas jonka lukeminen ei varmaan ole pahitteeksi kenellekään nettiostajalle.en tiedä onko suurempaa merkitystä elämään millä kurssilla rahat vaihdetaan,mutta täältä löytyy ainakin jutun kirjoittajan mukaan edullisempi vaihtoehto

http://www.retropelihuolto.com/ulkomailta.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Tyko

Re: Paypal valuuttamuutokset

Viesti Kirjoittaja Tyko »

Jeps. Itsellekin tuo hyödyllinen tieto tuli juuri rekisteröitymisen yhteydessä googlatessa vastaan.
Tässä suora lainaus ym. linkistä:
Mene Paypal tilillesi ja klikkaile My Account -> Profile -> Recurring Payments -> Edit Funding Options -> Conversion Options. Valitse vaihtoehto "Bill me in the currency listed on the seller's invoice." ja klikkaa Submit. Tästä eteenpäin saat Paypal kuitit alkuperäisellä valuutalla ja maksut menevät tililtäsi euromääräisenä kuten ennenkin mutta valuuttamuunnoksen hoitaa nyt pankki sinulle suotuisammalla kurssilla.
"Itsensä ylittäminen on järjestelykysymys"
M. Servo
seppo2007
Viesti:

Viesti Kirjoittaja seppo2007 »

eipä taida olla kuitenkaan win-capitan veroinen rahasampo,vai mitä
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Kas kas, enpä ole tuollaisesta tiennytkään - jos tämä tosiaan toimii niin ainakin meikäläiselle tulee vuositasolla ihan mukavasti kaljarahaa lisää :lol: ...
janne63
Viesti:

Viesti Kirjoittaja janne63 »

Kiitos vinkistä.
Oz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oz »

juu kiitos todellakin! Olisi aikaisemminkin ollut tarpeen. :D Aiemmin olen vain kärsinyt paypalin korkeasta korosta, mutta nyt loppu sekin. Hienoa!
Been there, in the past. Now here, at last. Going nowhere, and fast.
s&s

Viesti Kirjoittaja s&s »

seppo2007 kirjoitti:jutun loppuosassa paypal-pikaopas jonka lukeminen ei varmaan ole pahitteeksi kenellekään nettiostajalle.en tiedä onko suurempaa merkitystä elämään millä kurssilla rahat vaihdetaan,mutta täältä löytyy ainakin jutun kirjoittajan mukaan edullisempi vaihtoehto

http://www.retropelihuolto.com/ulkomailta.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Kiitos vinkistä! Oli kyllä hyvin kätketty tuo valinta, tavan käyttäjä ei todellakaan osu vaihtamaan ko. optiota vahingossa...
Viva Knievel!
Choppers_forever

Viesti Kirjoittaja Choppers_forever »

Kiitos paljon,

Harmi kun ehdin juuri Englannista tilatun moottorin maksaa :( No, ensi kerralla...
Shovel Kopteri ja Buell S1
vesaku

Viesti Kirjoittaja vesaku »

Mikähän tuossa nyt mättää kun olen kokeilut useampana päivänä tuota juttuu, mutta kaikki menee siihen saakka niinkuin tuossa neuvossa sanotaan kunnes tullaan tuohon ->Conversion Options jne. Mulla tulee vaan omat korttini tiedot ei sen enempää .Ei ole vaihtoehtoa Conversion Options!!!!! :roll:
Road Glide -07
s&s

Viesti Kirjoittaja s&s »

vesaku kirjoitti:Mikähän tuossa nyt mättää kun olen kokeilut useampana päivänä tuota juttuu, mutta kaikki menee siihen saakka niinkuin tuossa neuvossa sanotaan kunnes tullaan tuohon ->Conversion Options jne. Mulla tulee vaan omat korttini tiedot ei sen enempää .Ei ole vaihtoehtoa Conversion Options!!!!! :roll:
Eli sulla ei ole kortin numeron perässä "Conversion Options"-linkkiä? Katsoin juuri äsken omat asetukseni uudelleen ja kyllä mulla tuo linkki oli vielä paikallaan.
Viva Knievel!
kcenter
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kcenter »

Valtavasti KIITOKSIA tästä tiedosta.
mikira
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mikira »

Vielä kerran kiitoksia tästä vinkistä, muistin että tästä oli ollut joskus puhetta täällä ja löysin nämä valuutta muunnos ohjeet paypalliin.
S-Bob-68

Viesti Kirjoittaja S-Bob-68 »

Kiitos munkin puolesta fiksusta vinkistä,se on joka jeni kotiinpäin :mrgreen:
Fuck the jazz.............
helppoheikki

Viesti Kirjoittaja helppoheikki »

Muistakaa vaan että jos jostain syystä joudutte vaihtamaan Paypalin käyttämän luottokortin numeroa (kortti katoaa/pöllitään tms.) niin toi valuuttamuutosjuttu pitää tehdä uudestaan.

Nimim. "Ensimmäinen maksu kortinvaihdon jälkeen paypalin vaihtokurssilla, perkele"
- Elvis never left the building -
Blizzard
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Blizzard »

s&s kirjoitti:
vesaku kirjoitti:Mikähän tuossa nyt mättää kun olen kokeilut useampana päivänä tuota juttuu, mutta kaikki menee siihen saakka niinkuin tuossa neuvossa sanotaan kunnes tullaan tuohon ->Conversion Options jne. Mulla tulee vaan omat korttini tiedot ei sen enempää .Ei ole vaihtoehtoa Conversion Options!!!!! :roll:
Eli sulla ei ole kortin numeron perässä "Conversion Options"-linkkiä? Katsoin juuri äsken omat asetukseni uudelleen ja kyllä mulla tuo linkki oli vielä paikallaan.
:? eipä löytynyt minultakaan ???
Vastaa Viestiin