AC/DC olympiastadionilla
AC/DC olympiastadionilla
Hei
Niinhän siinä kävi, että ACDC:n liput myytiin loppuun ensi kesän
konserttiin parissa tunnissa loppuun. Tässä kuitenkin vinkki, jos joku
niitä vielä haluaa.
-Mene sivustolle acdc.com
-liity fan clubiin, maksaa 40$ vuosi
-liittymisen jälkeen saat ostaa fan club- etuna 2 lippua kesän konserttiin.
Eli kun olet liittynyt, kirjaudu sisään tunnuksillasi, mene osioon tickets
ja sieltä selaat Helsingin. "Normaali" näytti äsken sold outtia, mutta
fanilippuja oli vielä näköjään saatavilla. Jos siellä vielä lukee Get tickets,
niin siitä klikkaamalla pääsee sivulle, jonka linkin kautta lippupalvelun sivuille. Itse tein tämän kello 11 aikoihin, jolloin lippupalvelun normiliput oli jo myyty loppuun.
Eli lippuihin tulee hintaa lisää tuo 40 taalaa, eikä tarvi jonotella.
PS. Näyttää vieläkin olevan saatavilla klo 12.56
Ajattelin ilmoittaa asiasta, jos joku tosifani jäi ilman.
-Tippala
Niinhän siinä kävi, että ACDC:n liput myytiin loppuun ensi kesän
konserttiin parissa tunnissa loppuun. Tässä kuitenkin vinkki, jos joku
niitä vielä haluaa.
-Mene sivustolle acdc.com
-liity fan clubiin, maksaa 40$ vuosi
-liittymisen jälkeen saat ostaa fan club- etuna 2 lippua kesän konserttiin.
Eli kun olet liittynyt, kirjaudu sisään tunnuksillasi, mene osioon tickets
ja sieltä selaat Helsingin. "Normaali" näytti äsken sold outtia, mutta
fanilippuja oli vielä näköjään saatavilla. Jos siellä vielä lukee Get tickets,
niin siitä klikkaamalla pääsee sivulle, jonka linkin kautta lippupalvelun sivuille. Itse tein tämän kello 11 aikoihin, jolloin lippupalvelun normiliput oli jo myyty loppuun.
Eli lippuihin tulee hintaa lisää tuo 40 taalaa, eikä tarvi jonotella.
PS. Näyttää vieläkin olevan saatavilla klo 12.56
Ajattelin ilmoittaa asiasta, jos joku tosifani jäi ilman.
-Tippala
Itse ostin Lahden viimeiset liput. 4 kenttälippua Prismasta ja 2 lippua E-katsomoon Sokoksen lippuluukusta.Kävi tuuri ensin jonotin netissä puotoista tuntia turhaan sit kaupungille ja ilman jonotusta liput käteen klo 11:20.

Sportster -99 XLH1450
Typhoon-Luokan ydinsukellusvene 2 x 190 MW ydinreaktoria
Tunturi Sport -75 Puch 50cc 1,5 hv
Avaruussukkula RS-25 (SSME) 1.8 MN x 3
Sepä se, täällä napapiirillä on lähin lippupalvelun myymälä Oulussa >200km,eli mielellään tuon 20 taalaa/ lippu kärsii. Alittaa vielä huutonetin ja muitten trokareitten hinnat huomattavasti. Metallican liput jäi saamatta,
joka widuddaa vieläkin, huutonetissähän noitakin on, esim 2 lippua 900Euroa
Näkyyhän nuita jo olevan huutonetissä, esim 2 kenttälippua, jotka itse sain 154 eurolla + fanclub- maksu noin 30:-. Huutonetin lähtöhintana 300 euroa......ja varmaan menee.
Itse alan trokaamaan omiani, jos jostain syystä en pääse isolle kirkolle, ja oma myyntini alkaa 1 viikko ennen keikkaa, koska syyn tai rahapulan on oltava todella kova, ettenkö täältä sinne raahaudu.
joka widuddaa vieläkin, huutonetissähän noitakin on, esim 2 lippua 900Euroa
Näkyyhän nuita jo olevan huutonetissä, esim 2 kenttälippua, jotka itse sain 154 eurolla + fanclub- maksu noin 30:-. Huutonetin lähtöhintana 300 euroa......ja varmaan menee.
Itse alan trokaamaan omiani, jos jostain syystä en pääse isolle kirkolle, ja oma myyntini alkaa 1 viikko ennen keikkaa, koska syyn tai rahapulan on oltava todella kova, ettenkö täältä sinne raahaudu.
Jäitä hattuun.
Älyttömin temppu tässä vaiheessa on mennä maksamaan lipuista jollekin trokaripellelle tuplahinta!
Huuto.netiin sun muihin vastaaviin tulee lippuja myyntiin pilvin pimein. Pääsemästä estyneitä ja sitten näitä onnenonkijoita, jotka yrittävät tehdä lipuilla tilin. Ja tuleehan Lippupalveluunkin vielä peruutusliput myyntiin.
Itse aion odotella kesään ja katsoa, löytyykö netistä liput kutakuinkin normihinnalla. Jos löytyy, mennään keikalle ja ellei, jää väliin. Yleensä on löytynyt.
Lipunmyyjiä löytyy takuulla vielä keikkailtana keikkapaikaltakin, jossa voi joskus tehdä todella hyviä diilejä! Ei välttämättä tämän bändin kohdalla mutta silti.
Älyttömin temppu tässä vaiheessa on mennä maksamaan lipuista jollekin trokaripellelle tuplahinta!
Huuto.netiin sun muihin vastaaviin tulee lippuja myyntiin pilvin pimein. Pääsemästä estyneitä ja sitten näitä onnenonkijoita, jotka yrittävät tehdä lipuilla tilin. Ja tuleehan Lippupalveluunkin vielä peruutusliput myyntiin.
Itse aion odotella kesään ja katsoa, löytyykö netistä liput kutakuinkin normihinnalla. Jos löytyy, mennään keikalle ja ellei, jää väliin. Yleensä on löytynyt.
Lipunmyyjiä löytyy takuulla vielä keikkailtana keikkapaikaltakin, jossa voi joskus tehdä todella hyviä diilejä! Ei välttämättä tämän bändin kohdalla mutta silti.
Pessimismi on aivan turhaa. Ei se kuitenkaan mitään auta.
-
jannear2002
- Viesti:
Viksuudesta en tiedä ,mutta mun mielestä se tarkoittaa ,että ei takaa lipun saantia ,jos kiintiö täyttyy. Eli liput ja paikat loppuu.Longben kirjoitti:Voisko joku viksu kääntää?
but does not guarantee you tickets should our allotment sell-out.
Ettei tulisi eioota.
Sportster -99 XLH1450