Tarviketiivisteistä asiaa:

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

Sam01
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sam01 »

Mä sain joskus ihan totaalisen paskan Cometicin sarjan, sportin yläpään kumitiivisteistä mitkään ei sopineet paikoilleen ja ko. sarjasta käytin ainoastaan imusarjan tiivisteet, ne taas kestivät kesän ajot ennenkuin alkoivat vuotaan. Siitälähtien oon käyttänyt Jameksen tiivisteitä ja niihin oon tyytyväinen ollu.
JON

Hankintavinkki

Viesti Kirjoittaja JON »

Sopinee tän otsikon alle, tämä vinkki.
Tänään oli haussa VHT:n "Copper gasket cement" -spray Tampereelta. Ei muka mistään (4 tai 5) alan liikkeistä. Eräässä erikoisliikkeessä jopa mamma pyöritteli päätään "onko sellaista VHT olemassakaan?"...
Eräästä mestasta löyty sitten jotain VHT-mämmiä, josta niiden diilerin yhteystieto, Vantaalla. Sieltä sit kaveri muisti, että Auto Lankoski, Kankaanpää. Siellä ainakin olis ollu 4 purkkia, ja muutkin kyselly... VHT:n tehdas on kuulema lähimenneisyydessä palanu, ja muutenkaan sieltä ei kovin useesti kamaa suomeen ole saanu. Seuraavaks sit ehkä syssymmällä. Jos.

L-kosken kaveri lupas perjantaina ohikulkiessaan toimittaa yhden purkin. Mainiota palvelua.

Sitä vaan, et jos joku aavistelisi tuota ainetta lähitulevaisuudessa tarvitsevansa, ni vois olla hyvä aika toimia.

Jumpe
Sepixlh
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sepixlh »

VHT:n tehdas tosiaan paloi viime keväänä, tosin on ainakin maaleja taas saa joten kai niitä muitakin mömmöjä.
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
Juuso

Viesti Kirjoittaja Juuso »

James tiivistesarjassa evo sporttiin oli mukana 8 kpl pieniä kuparisia? aluslevyjä. Samassa pussissa kuin kopan kiinnityspulttien pahviprikat. Clymerin kuvissa on metalliprikka pultissa ja sitten se pieni pahvitiiviste. Siis jos pultissa on jo se metalliprikka, niin laitetaanko ne kupariset prikat vielä lisäksi niihin kopan pultteihin?
Vastaa Viestiin