VELJET KESKENÄÄN

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
vesimies

YouTubea ja transponderitietoja...

Viesti Kirjoittaja vesimies »

Evo Chopper

Re: Kerta kiellon päälle

Viesti Kirjoittaja Evo Chopper »

Vee2 kirjoitti:Kiimingille vastaisin että miksen häivy: En minä haluaisi Suomesta poistua, vaan haluaisin että olisimme vaan tasa-arvoisia muiden kanssa.
Pitäs saada nää asiat ennen kuntoon ennenkuin lähtee
reuhoomaan muualle :lol:

Ja ne velvoitteet ne velvoitteet pitää täällä.
Veit sanat suustani Vee2.

Minäkin "etsin" tasa-arvoista" kohtelua EU-jäsenmaan kansalaisena, mutta en ole sitä (vielä) saanut.

Eikö suomen kuuluisi erota EU:sta jos täällä ei voida tarjota samaa kohtelua kuin muissa EU-maissa.

Niin, ja Norjahan ei ole EU-maa.

Olisi mielenkiintoista tietää KUKA on tehnyt tuon kartoituksen että suomalaiset ovat Euroopan onnellisin kansa???
Tämä tukee 48EL:n juttua median säännöllisistä "aivopesuista" uutisissa.
teija

Viesti Kirjoittaja teija »

Pysytään nyt sen verran asiassa et toiseksi onnellisin kansa, jos ootte äänestänyt niin vaatikaa ja vahtikaa mitä äänestämänne tyyppi touhuu, se on teidän vastuu, siks en äänestä kun ei uskalla olla niin rohkee et ottaa vastuun jonkun kusipään tekemisistä, sitä saatana saatte mitä ootte tilannu ja jos ei toisten tekemiset miellytä niin tehkää ite älkääkä olko takarivin taaveja mitkä sanoo narikassa kun takkeja vedetään päälle et miten nää hommat pitäs hoitaa, jotenki narinanne naurattaa, vittu jos on huono olla nii tehkää jotain.
Evo Chopper

Re: YouTubea ja transponderitietoja...

vesimies kirjoitti:
oliko sillä pissi housussa... vai kakkako siltä tuli
Ei VESImiehen paljon kannattais pissijuttuja tänne kirjoitella... :twisted:

...ja muista huutaa äippä pyyhkimään :lol: :lol: :lol: :lol:
Vee2
Viesti:

2 onnellisin kansa

Viesti Kirjoittaja Vee2 »

Kuka prkl sellaisen tutkimuksen on tehnyt ja saanut sellaisen tuloksen???
Vai onko taas sitä samaa bullshittiä kuin kaikki muutkin kliseet?
On onni syntyä Suomeen ...
Meillä on hyvä sosiaaliturva ...
Meillä on hyvä terveydenhuolto ...
Pisatutkimuksessa todettiin ...
JNE ...

Kyllä se teija on niin että voihan sitä meikäläinenkin olla onnellinen? mutta piirun vertaa siihen ei vaikuta näiden huppaukkojen ja hupiakkojen touhu jotka tuolla arkadianmäellä häärää.

Olen äänestänyt aina! Ja tämä mun nykyinen ehdokas on ainakin yhden asian saanu aikaan joka tyydyttää Merimaskun miestä.

Mutta kysymys onkin nyt siitä ( tai ainakin mun ja evo chopperin mielestä ), että:
kun ja koska me olemme euroopan unionin jäseniä meillä tulisi olla
sama ajoneuvovero = 0%
alkoholivero pois tai alas
olut on elintarvike
tavaran ja rahan vapaa liikkuminen
Nämäkinkun toteutuisi voisi Suomessa olla Euroopan tyytyväisin kansa.

Ja mun puolesta meidän narina saa sua naurattaa ihan vitusti mutta sinä se vasta ihme otus olet kun et edes äänestä... me äänestetään ja siksi meillä onkin oikeus haukkua niitä heeboja jotka ei salli meidän eurooppalaistua.

Ne (päättäjät) jarruttaa kaikkia asioita kaksin jaloin ettei vaan täällä oisi mukavaa, siitä tässä meidän jupinassa on kysymys.

Olen istunut valtuustossa takarivissä mutta takarivintaavia minusta ei silti saanut pakottamallakaan. Pikemminkin muut puolueen jäsenet vähän aina jarruttelivat mun sanontoja kun puhuin kuulemma pikkaisen kärkevästi :twisted: Ja olin aina säästölinjalla.

Pian ei oo huono olla. Joululoma alkaa Kroatiassa. Yhtenä iltana otan senverran naapurinukon tiputtelemaa grappaa, että murheet unohtuu.

Ja kiitos HDCF Chapter 2 porukalle eilisestä vierailusta ja ostoinnosta. Siinä illassa verottajakin rikastui taas vajaan 600 euroa alvien muodossa.
Ilkimys

Mistä fyrkat

Viesti Kirjoittaja Ilkimys »

vee2
sama ajoneuvovero = 0%
alkoholivero pois tai alas
olut on elintarvike
Ihan komeita vaatimuksia ei siinä mitään. Mutta jottei jäisi "opposition" huuteluksi niin kerro vielä millä noi fyrkat korvataan? Taitaa olla muutamankin kymmenen miljoon potti! Vai pannaanko "valtion maksettavaksi"?

Nih ja Teija! Miähen puhetta!!!
Noita kirjeitä (=maileja) tulee läheteltyä "omalle kansanedustajalle" ja aina sieltä on vastauskin tullut. Suosittelen!
smuige
Viesti:

varo verottajaa

Viesti Kirjoittaja smuige »

Vee2 kirjoitti: kun ja koska me olemme euroopan unionin jäseniä meillä tulisi olla
sama ajoneuvovero = 0%
Ei nyt ainakaan kannata vaatia samaa kohtelua ajoneuvoverossa kuin EU maa Tanskassa...
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
JON

Viesti Kirjoittaja JON »

-Navigare necesse est, non est necesse-

(?)Jumpe
Pil Kollins

Viesti Kirjoittaja Pil Kollins »

JON kirjoitti:-Navigare necesse est, non est necesse-

(?)Jumpe
Tarkoititteko tätä: Otsikko vapaasti suomennettuna: "purjehtiminen on välttämätöntä, elämä ei niinkään".
JON

Viesti Kirjoittaja JON »

Non est vivere...

Pointtina oli viitata politikointiin...

Jumpe :twisted:
JuicyFruit

Re: Hyvä aihe..

Viesti Kirjoittaja JuicyFruit »

48EL kirjoitti:"
Meidän yliopistomaailmamme (saksalainen malli) edesauttaa henkistä kyykytystä ja köyhyyttä, joku omasta- ja tiedekuntansa mielestä überviisas antaa luennoilla viisauksien sataa tyhmien opiskeilijoiden ylle, josta he saavat poimia niitä älyn helmiä...ja valmistua kaikenmaailman turhiksi kukkahattuhumanisteiksi mille ei ikinä ole mitään käyttöä enää, kun suuret ikäluokat poistuvat lakkautettavista viroistaan eläkkeille, mitkä me maksamme....

Ja poliitikot kohtelevat kansaa kun se olisi jälkeenjäänyttä tai 5v. lapsia...ennen vaaleja diipadaapaa, ja sitten senjälkeen ei piitata paskaakaan....pelkkää oman edun tavoittelua....

Demokratia, kiitos meidän äänestyssysteemimme ja nykyisen puoluekentän, on niin näennäistä että oikein vituttaa....
48EL hallitsee. 48EL palstapressaksi tänne heti tai eilen!
The bigger, the better.
JON

Viesti Kirjoittaja JON »

Okei. Laskeudun jalustaltani julistamaan demokratian paradoksia:
Äänestäkää!

Jumpe

Niin, mikähän se alkup aihe olikaan?
48EL

Lisää röns, röns...

Viesti Kirjoittaja 48EL »

Kiittä ja kuittaa (Juicy Fruit:lle) ja ujona, hiljaisena ja sisäänpäinkääntyneenä introverttina jäänkin sinne takarivin taavoksi vrt.
Teija:lle, sähä lauot saatana ku perkeleen metsuri jota kyrpii ku kintaat o vittu jäätyny...!

Joo, ja takas "asian viereen", silti, miksi meillä maksetaan/maksatetaan asiat kahteen kertaan?: ensin kunnallis- ja valtionveroina, ja sitten jos haluat oikeasti palveluita niin maksat ne joko vakuutuksina tai suoraan käteisenä? (vrt. terveydenhuolto).

Ja se että kyllä sen vielä ymmärrän että yksinhuoltajaäidin muksut pitää saada koulutettua ja niiden terveydenhuolto pitää hoitaa, samoin vanhuksista ja vammaisista pitää pitää huolta mutta sitä en ymmärrä miksi täällä pitää maksaa kaikenmaailman saatanan turhien veivareiden (luetaan suurten ikäluokkien virkamiesten joilla ei oikeasti ole mitään töitä) liksat, ja sitten vielä eläkkeet?

Itse 40+ ikäluokassa en usko että "eläkkeelle" päästyäni meillä on enää mitään eläkkeitä, jollei niistä ole pitänyt itse huolta aikanaan hankkimalla yksityisen puolen vakuutuksia, sijoituksia tai omaisuutta/säästöjä.

Miksi meillä on edelleen "Kekkosslovaikian" ajan verotus?, mutta ei niitä EU:n mukana luvattuja halpaa ruokaa, tavaroita ja verotusta?

Miksi täällä väkisin pidetään hajasijoitettuna perkeleen kalliita yhteiskunnallisia palvelujärjestelmiä Hangosta Utsjoelle?, miksi 60-leveyspiirin pohjoispuolella edelleenkin tuetaan täysin elinkeinokelvotonta toimintaa nimeltä pien- ja keskisuurten tilojen viljely ym. toiminnat?. Miksi kaupunkilaisten verotulot edelleenkin sirotellaan erilaisina tukina pitkin maakuntia?. Miksi tässä helvetin harvaanasutussa maassa pitää olla sen tuhannen perkeleen kuntaa, joissa kunnanjohtajat, kunnan tekninen osasto, kunnanlääkäri, kunnan seminologi, kunnan sitä ja kunnan tätä ja ennenkaikkea, HIANOMPI&ISOMPI&KALLIMPI kunnantalo ku naapurikylän turakaisilla...

mä vaan kauheesti ihmettelen...

t: tiedän että tämä valtion budjetti on nollasummapeli, mutta senkin pitäisi olla OIKEUDENMUKAISTA, se/ne jotka maksaa saavat rahoilleen vastinetta....prkl
Used to be EVO-rider...
Vee2
Viesti:

Tätä tarkoitin

Viesti Kirjoittaja Vee2 »

48EL toistit sen mitä kirjoitin. Luulin jo pitkään, että mä ja EvoChopperi ollaan ainoat vastarannankiiskit mutta kiva huomata, että säkin oot tullu uskoon.

Eihän niitä säästöjä tällä meiningillä synny vaikka perustettas vaan yksi kaupunki kun niitten muitten kaupunkien isojen viskaalien pitää saada siitä uudesta isosta joku eläkevirka. Meidänkin kuntamme kun liittyy 1.1 Naantalin kaupunkiin niin kaikille huppaukoille on Naantalista joku virka.
Ja jossei sen nimistä ollut niin keksitään uus että saadaan kaikki hennerit työllistettyä.

Juuri kertomallasi tavalla homma menee, ei voi mitään. :oops:
Evo Chopper

Re: Tätä tarkoitin

Vee2 kirjoitti: Luulin jo pitkään, että mä ja EvoChopperi ollaan ainoat vastarannankiiskit mutta kiva huomata, että säkin oot tullu uskoon.
Joo, tervetuloa "kerhoon" :wink:
Vastaa Viestiin