Omavalmistetankkiin korkki ja hana?
Omavalmistetankkiin korkki ja hana?
Kun ei löytyny sopivaa tankkia, niin rupesin tekemään sitä. Onko saatavilla jostain tankin korkkia reunoineen? Vai tarviiko ottaa jostain vanhasta tankista? Ja sama myös bensaraanan suhteen. Ei viitsisi laittaa letku hanaa, kun siihen ei oikein saa varatankki toimintoa. Onko kyseisistä "ongelmista" kokemuksia?
Onhan noita katalogit väärällään,ebaystakin löytyy kyllä valikoimaa sopurahalla.
Mikäli jotain erikoisempaa korkkia & holkkia tarvisi ja ebay on poissa laskuista niin mä melkein kysyisin Moorelta.Bensahanojakin löytyy kyllä tarvikkeena,1/4 NPT taitaa olla yleisimpiä kokoja noissa.Itse sorvautin 2 kpl 1/4 NPT holkkeja kavennettuihin fatbob tankkeihin ja niihin sitten letkulähdöt.Asentelen kun ehdin inline tyylisen hanan letkun väliin.
Mikäli kuitenkin lainaat jostain rutatusta tankista tuon korkin,niin muista tarkistaa että se on mallia huohottava...
Mikäli jotain erikoisempaa korkkia & holkkia tarvisi ja ebay on poissa laskuista niin mä melkein kysyisin Moorelta.Bensahanojakin löytyy kyllä tarvikkeena,1/4 NPT taitaa olla yleisimpiä kokoja noissa.Itse sorvautin 2 kpl 1/4 NPT holkkeja kavennettuihin fatbob tankkeihin ja niihin sitten letkulähdöt.Asentelen kun ehdin inline tyylisen hanan letkun väliin.
Mikäli kuitenkin lainaat jostain rutatusta tankista tuon korkin,niin muista tarkistaa että se on mallia huohottava...
-
Don Quijote
Miksei kehtaisi?? Sehän voi hyvinkin tyylikäs kuten tässä FabKevinin Shovelissa. Ennakkoluulottomuutta kehiin vaanhiltsu kirjoitti:Ja mitä "ruttu" tankkiin tulee, niin ei kai sitä kehtais ees mitään japsi korkkia laittaa...
http://www.fabkevin.com/projects/indust ... /index.htm