Mites tänäpäivänä nosturin vois helpoiten löytää täältä pääkaupunki seudulta?Eli hakusessa ois tommonen motonet tyyppinen (79-129?) nosturi,motonetissä ei ollut eikä tiedetty koska tulee ,koska neljätilausta
tullyt ei oota takas.Löytyykö täältä läheltä vastaavia ,se kalliimpi motonetin malli kiinnostaa enemmän.
ps. Ei saa suositella biltemaa koska on luotto menny sinne jo 10v sitten.
Eli saa ostaa halvalla huonoo mut ei biltemasta!!!
-Esa
pyöränosturi
Tuota. Selvittikö ne sulle paikallisesta motonetista onko jossain muussa Motonet liikkeessä? Mä tilasin Saloon omani Turusta kun ei ollu paikallisella. Silloinkin itse netistä katsoin mistä löytyy. Ja kas, näyttäis löytyvän juuri tuota sun haluumaa kalliimpaa nostinta 5kpl Turku, 1kpl Salo, 3kpl Pori, Espoo 1kpl jne... http://www.motonet.fi/?id=23&Tuote=80-7509 Tuossa linkki. Paina varasto/näytä.mopar72 kirjoitti:Mites tänäpäivänä nosturin vois helpoiten löytää täältä pääkaupunki seudulta?Eli hakusessa ois tommonen motonet tyyppinen (79-129?) nosturi,motonetissä ei ollut eikä tiedetty koska tulee ,koska neljätilausta
tullyt ei oota takas.Löytyykö täältä läheltä vastaavia ,se kalliimpi motonetin malli kiinnostaa enemmän.
ps. Ei saa suositella biltemaa koska on luotto menny sinne jo 10v sitten.
Eli saa ostaa halvalla huonoo mut ei biltemasta!!!
-Esa
Kun ET TEE tilausta netistä niin sulta ei myöskään peritä toimitus kuluja, koska tavara kulkee sisäsenä siirtona.
Ihme juttu kun eivät nuo myyjät osaa käyttää omia tietokantojaa. Sama pätee Storm motoriin. Mä aina kysyn tuota jos tiedän et saman lipun alla on muita liikkeitä Suomessa. Ei maksavaa asiakasta sais pois päästää?
-Know your enemy-
Hessumobiilista
Ostin Hessumobiilin nosturin. Roadking nousee ainakin kivasti sillä. 139? kustansi. Samaa Kiinankamaa kuin muillakin myyjillä.
Harva on seppä syntyessään,eikä kovin moni vielä kuollessaankaan.