Mistä tuumasia hämeenlinnasta
Mistä tuumasia hämeenlinnasta
Etsiskelin haulla, ja muista kaupungeista löysin aiheeseen liittyvää.Hämeenlinnan osalta ei sattunut silmään....Eli mistä löytyis hyvä valikoima tuumasia pultteja, muttereita...Rosterisia ym...
Sekä vielä viitsisivät myydä yksityiselle, ja ns.kappaleittain?? Hämeen pultissa ei kuulemma ole kovin hyvä valikoima, näin myyjä sano...
Sekä vielä viitsisivät myydä yksityiselle, ja ns.kappaleittain?? Hämeen pultissa ei kuulemma ole kovin hyvä valikoima, näin myyjä sano...
Voipi olla aika hiljaista....
Oletko kokeillut Temekoa?
En tiedä, onko siellä, mutta sieltä varmaan itse lähtisin ensin katsomaan.
Oletko kokeillut Temekoa?
En tiedä, onko siellä, mutta sieltä varmaan itse lähtisin ensin katsomaan.
* FXDF * My vibrator has two wheels and six speeds *
Harrikkanaiset-kirja * Gremlin Bells -Pirunkellot
* FXDF * My vibrator has two wheels and six speeds *
Harrikkanaiset-kirja * Gremlin Bells -Pirunkellot
Re: W & W
Pekka L kirjoitti:Löytyyhän W&W:ltä valikoimaa! Ei niitä tietysti Sunrise'n hyllyssä ole, mutta tilaamalla onnistuu... Jos ei oo niin hätä?
Jep, tää on kyllä tiedossa.Aattelin vaan et jos jostain löytyis ilman tilaamisia....Voi olla et ei ihan edullisia ole noi tilattavat mallit...Yleensä...Tiedä sit, pitääpä kysyä.
Re: tuumasia
Jep, Samaa puljua tarkotin.Jotain tuumasii löytyy kuulemma, mut aika heikolta vaikutti...TIMPPAR kirjoitti:Hämeen pultti! taitaa nykysin olla Berner pultti
Kaurialassa!:)
Tilaamalla...
Se etu noissa 'tilattavissa' on, että kierteen, kannan, materiaalin, pinnoitteen ja mitat saa määritettyä juuri haluamakseen!
Jonkun 'rautakaupan' nurkasta löytyvä pölyinen laatikko sisältää useimmiten mustia (siis pinnoittamattomia!) pultteja tai muttereita...
Eikä tarvi tilata koko laatikollista yhden pultin saadakseen, kuten noitten würthin jälleenmyyjien kanssa toimiessa!
Jonkun 'rautakaupan' nurkasta löytyvä pölyinen laatikko sisältää useimmiten mustia (siis pinnoittamattomia!) pultteja tai muttereita...
Eikä tarvi tilata koko laatikollista yhden pultin saadakseen, kuten noitten würthin jälleenmyyjien kanssa toimiessa!
moi
en nyt ihan varma ole mitä hyllystä löytyy...
mutta tuolta olen jenkki autoihin palikoita ja pulikoita ostanut
http://www.southwesttrade.fi/
itse kun en sillä suunnalla asu niin olen tuolta tilannut...
kerran siellä olen käynyt ja hyllystä löytyi ne mitä silloin tarvitsin...
en nyt ihan varma ole mitä hyllystä löytyy...
mutta tuolta olen jenkki autoihin palikoita ja pulikoita ostanut
http://www.southwesttrade.fi/
itse kun en sillä suunnalla asu niin olen tuolta tilannut...
kerran siellä olen käynyt ja hyllystä löytyi ne mitä silloin tarvitsin...
On vaikea tehdä mitään
idioottivarmaksi, koska me
idiootit olemme niin
nerokkaita....
idioottivarmaksi, koska me
idiootit olemme niin
nerokkaita....