APUA Mistä Sportster hihna?
Tadaa Siinähän se on!
On tää vaikeeta olen eilisestä lähtien lähettäny sulle 3kertaa mutta ei lähde tulee sulle??monkey kirjoitti:Jos ei ala kuulua sitä belttiä, niin voin lähettää sulle 20000 ajetun orkkis beltin. ollut kiinni vm. 2000 833 custom Sportster. 20?+ matkahuollon kulut.
Soitatko...
Viimeksi muokannut Palatable, 08:04 01.08.2008.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
On se sit nii inanaa!
Re: Tadaa Siinähän se on!
Yksityisviestit ei poistu "lähtevät" -kansiosta ennen kuin vastaanottaja seuraavan kerran kirjautuu foorumille. Sen takia näyttää että viesti ei mene perille. Tuolla on meikäläisenkin lähtevissä useampi viesti odottamassa, luulisi että neuvoa kysyvillä olisi kiire saada tietoa...Palatable kirjoitti:On tää vaikeeta olen eilisestä lähtien lähettäny sulle 3kertaa mutta ei lähde tulee sulle??...
Re: Tadaa Siinähän se on!
Selainen korjaus, että viesti poistuu "lähtevät" kansiosta vasta kun vastaaanottaja lukee sen.hemuli kirjoitti:Yksityisviestit ei poistu "lähtevät" -kansiosta ennen kuin vastaanottaja seuraavan kerran kirjautuu foorumille. Sen takia näyttää että viesti ei mene perille. Tuolla on meikäläisenkin lähtevissä useampi viesti odottamassa, luulisi että neuvoa kysyvillä olisi kiire saada tietoa...Palatable kirjoitti:On tää vaikeeta olen eilisestä lähtien lähettäny sulle 3kertaa mutta ei lähde tulee sulle??...
Ja se on vähän hölmöä, kun "tulevat" kansiossa ei ole keltaista lippua lukemattomissa viesteissä.
Jos on tullut edellisen tarkistuskäynnin jälkeen useita viestejä niin saattaa jäädä joku jopa lukematta.
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
Tadaa Siinähän se on!
HMM Tuolle ongelmalle kyllä toivoisin tehtävän jotain, vaikka se keltainen lippusmuige kirjoitti:Selainen korjaus, että viesti poistuu "lähtevät" kansiosta vasta kun vastaaanottaja lukee sen.hemuli kirjoitti:Yksityisviestit ei poistu "lähtevät" -kansiosta ennen kuin vastaanottaja seuraavan kerran kirjautuu foorumille. Sen takia näyttää että viesti ei mene perille. Tuolla on meikäläisenkin lähtevissä useampi viesti odottamassa, luulisi että neuvoa kysyvillä olisi kiire saada tietoa...Palatable kirjoitti:On tää vaikeeta olen eilisestä lähtien lähettäny sulle 3kertaa mutta ei lähde tulee sulle??...
Ja se on vähän hölmöä, kun "tulevat" kansiossa ei ole keltaista lippua lukemattomissa viesteissä.
Jos on tullut edellisen tarkistuskäynnin jälkeen useita viestejä niin saattaa jäädä joku jopa lukematta.
On se sit nii inanaa!
belt broke...
Palatakseni vielä beltti-asiaan niin mulla oli ilmeisesti uutta rengasta vaihdettaessa joutunut remmi vinoon josta syystä se hankasi toiselta puolelta.ykkönen silmään ja siihen jäi...
muistakaa samalla tarkistaa myös etu-pullerin kiinnitys ettei käy kuin mulle...
-Kunnioitus ja Luottamus-
Re: LÖYTY
Tuohon hintaan saa OEM hihnankin! Chicagosta taitaa saada $140 (91?), toimitusajasta en tiedä. Rahdit ja tullit tietty päälle, niinkun ne tulee Bad Influencenkin postille Arizonasta.Palatable kirjoitti:...Nyt on tilattu Ebayn kautta Gates-merkkinen hihna![]()
. Bad Influens Motorsports myy n. 115? hintaan ja tod.näk. 1-2vk menee ku saan!...
TADAA
TADAAmilehigh kirjoitti:Tuohon hintaan saa OEM hihnankin! Chicagosta taitaa saada $140 (91?), toimitusajasta en tiedä. Rahdit ja tullit tietty päälle, niinkun ne tulee Bad Influencenkin postille Arizonasta.Palatable kirjoitti:...Nyt on tilattu Ebayn kautta Gates-merkkinen hihna![]()
. Bad Influens Motorsports myy n. 115? hintaan ja tod.näk. 1-2vk menee ku saan!...
Maanantaina sain tuon käytetyn hihnan ja tiistaina vaihdoin paikalleen ja Onnistuin
No ny aamulla tuli ilmoitus että Arizonasta on tullut hihna, Noh HÖH joutuu vissiin keväällä vaihtaa uus paikalleen ja toi vanha varahihnaks
Niin ja uus maksoi kaikkine kuluineen 115? eli aikas sama hinta varmaan ku Chicagosta
On se sit nii inanaa!
Re: belt broke...
Just joo Ny tää blondi joutuu kysyy Mikä on etu-pulleriTara kirjoitti:Palatakseni vielä beltti-asiaan niin mulla oli ilmeisesti uutta rengasta vaihdettaessa joutunut remmi vinoon josta syystä se hankasi toiselta puolelta.ykkönen silmään ja siihen jäi...
On se sit nii inanaa!
Se on se aitemi, minkä ympäri beltti pyörii, muttei se, mikä on siinä rear-pyörän keskellä vaan lähempänä sitä gear-lootaa. Ei pidä sekoittaa etu-wiiliinPalatable kirjoitti: Mikä on etu-pulleri
Puhuisimmeko Suomea suomenkielisillä sivuilla
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
ASIAAJoe Cool kirjoitti:
Puhuisimmeko Suomea suomenkielisillä sivuilla
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
-Burt Munro