Pannu -48 Sprocket shaft seal väärinpäin...

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

rukki

Pannu -48 Sprocket shaft seal väärinpäin...

Viesti Kirjoittaja rukki »

Tuli hosuttua ja tökkäsin stefan eturattaan takana väärinpäin sisään :cry: Tällöin ei saa asennettua sitä paikoillaan pitävää lukkorengasta paikoilleen. Onko näkemystä lentääkö stefa irti ilman lukkorengasta ja öljyt pihalle tai miten ennen mahdollista tuota mielenkiintoista tapahtumaa stefan saisi ehjänä irti?
"Kehä" laakeri? stefan ympärillä pyörii hiukan, onko se irrotettavissa ulkopuolelta, ja sitten pääsisi tökkäämään toiselta puolelta stefan irti?
Kokkonen

Sprocket shaft seal

Viesti Kirjoittaja Kokkonen »

Valitettavasti en muuta osaa sanoa kuin, että öljyt tulee pihalle, jos tuo stefa on väärinpäin. Kun meinaa olla ongelmia tiiviyden kanssa vaikka olisi oikeinkinpäin.

Kampikammiossa on melkoinen paine, se puhaltaa komiasti läpi ja lisäksi pääsee väärää kautta ulos....
rampo63

Re: Sprocket shaft seal

Viesti Kirjoittaja rampo63 »

Kokkonen kirjoitti:Valitettavasti en muuta osaa sanoa kuin, että öljyt tulee pihalle, jos tuo stefa on väärinpäin. Kun meinaa olla ongelmia tiiviyden kanssa vaikka olisi oikeinkinpäin.

Kampikammiossa on melkoinen paine, se puhaltaa komiasti läpi ja lisäksi pääsee väärää kautta ulos....
KAMPIKAMMIOSSA???
Kokkonen

Re: Sprocket shaft seal

Viesti Kirjoittaja Kokkonen »

rampo63 kirjoitti:KAMPIKAMMIOSSA???
Niin, kyllä, jos puhutaan sprocket shaftista, niin ymmärrän sillä puheena olevan kampikammiosta ensiöön tulevan akselin, jossa enskan ratas on kiinni.

Jos kyse on vaihteistosta, niin pitää sitten korjata...... 8)
rukki

Juu, kyse EI ole vaihteiston akselista.
jack

Viesti Kirjoittaja jack »

ymmärrän hyvin Rampoa, yleensä eturatas on ollut laatikossa kiinni, 8O ja kampurassa joko kampuran ratas tai moottorin ratas tms...

edit: tai olisi hyvä kertoa onko kyse ensiö- vai toisiovedosta kun puhuu eturattaasta.

Jack
- mä mitään harrikoista ymmärrä,mutta minähän ajankin Moottoripyörällä -
"All motors are bombs; Some just have shorter fuses than others."
-Riddnick Wysdom
rukki

Juuripa niin, no itse asia lähti kuitenkin heti ensimmäisestä vastauksesta oikeaan. Tästähän tulee ihan fiasko niin itse stefan suhteen kuin tämän foorumin käytönkin suhteen. :oops:
jack

se stefa on niin halpa, että osta uusi, nypi väärin asennettu pois ja viahda uusi stefa paikoilleen.(jonka olisit tehnyt jo, jos ei kaikkea pitäisi kysyä intternjetistä. Oppirahat on vaan maksettava...)

Jack
-Riddnick Wysdom
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

jack kirjoitti:se stefa on niin halpa...
Kaikki on tietysti suhteellista, en tiedä millaista liksaa sulle maksetaan mutta toi vanhan pannun kampuran stefa maksaa muistaakseni aivan käsittämättömiä summia. Jos nyt siis puhutaan samasta osasta. Täytyypä tarkistaa kun pääsen kotiin, mulla on vielä kuitti tallessa edellisen pannun jäljiltä.
jack

Hemuli

1. tiedätpäs, suunnilleen....

2. suhteuta se hinta kokonaisuuteen....OK, satasen stefa on jo kallis... edit: siis paljonko se maksaa nykyään?

3. kuten sanoin, ne oppirahat...

Jack
-Riddnick Wysdom
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

jack kirjoitti:...1. tiedätpäs, suunnilleen...
No joojoo... :lol:

Kirjanpitoni mukaan 36-54 Big Twin Sprocket Shaft Seal on 07.04.2005 ollut HotBikessa ohjehinnaltaan 40,37?. Pidän aika kalliina :evil: ...
rukki

Jep, hinta oli jotain tuota luokkaa, ajattelinpa jos sen rahan olis voinu säästää vaikka menoveteen. No oppirahat pitää maksaa, se on selvä. Kiitos!
Vastaa Viestiin