Int. Rally 10-13.7. Vallitunsaari, Kemi
-
masa-biker
- Viesti:
Int. Rally 10-13.7. Vallitunsaari, Kemi
Oliko Kemiin lähdössä suurempaa seuruetta pk-seudulta? Yksi liittyisi suurempaan joukkoon mukaan.
-masa-[/b]
-masa-[/b]
Entäs Tampereen seudulta?
Moro,
Oli niin hyvä otsikko että laitetaan tähän samaan muitakin kyselyitä...
Eli mulle on tullut kyselyä Tampereen seudun yhteislähdöstä. Itse olen lähdössä muualta ja luultavasti jo viimeistään keskiviikkona joten ei ole tullut mieleen järkkäillä lähtöä. Jos/kun paikalliset porukat suunnittelee yhteislähtöä ja jos letkaan mahtuu niin tässä voisi olla hyvä paikka ilmoitella mistä ja millä aikataululla ollaan lähdössä, halukkaat voisivat sitten liittyä mukaan.
Affe
Oli niin hyvä otsikko että laitetaan tähän samaan muitakin kyselyitä...
Eli mulle on tullut kyselyä Tampereen seudun yhteislähdöstä. Itse olen lähdössä muualta ja luultavasti jo viimeistään keskiviikkona joten ei ole tullut mieleen järkkäillä lähtöä. Jos/kun paikalliset porukat suunnittelee yhteislähtöä ja jos letkaan mahtuu niin tässä voisi olla hyvä paikka ilmoitella mistä ja millä aikataululla ollaan lähdössä, halukkaat voisivat sitten liittyä mukaan.
Affe
kemmii myös
ja Porin suunnalta onko lähtiöitä jos vaikka samaa matkaa??
pankaapa viestiä
pankaapa viestiä
- Lonely rider
- Viesti:
Re: kemmii myös
Jees kiinnostaisi liittyä johonkin letkaan satakunnan alueella.Eski kirjoitti:ja Porin suunnalta onko lähtiöitä jos vaikka samaa matkaa??
pankaapa viestiä
Valmis lähtöön vaikka alkuviikosta.
Rider since 1959
Bändejä
Tässä näitä olis:
torstaina: Multi climex, Rockin`Ganes
perjantaina :Lambs ja joku muu mitä en ny muista..
lauantaina :Greedy Pig ja Havanna Black
-Rallikapu-
torstaina: Multi climex, Rockin`Ganes
perjantaina :Lambs ja joku muu mitä en ny muista..
lauantaina :Greedy Pig ja Havanna Black
-Rallikapu-
Tarkoitus olisi siitä läpi tulla. Siinä klo 13-14 korvilla ollaan varmaan Orivedellä - Riippuen moneltako päästään Hlinnasta lähtemään.iimu kirjoitti:Ajaakos Hämeenlinnan porukka Oriveden kautta ? Jos päättäisin lähteä mukaan, voisin ajaa Tampereelta Orivedelle. Siellä sitten liittyisin letkan jatkeeksi...
t: Hape