Mittarit (digitaali)
Minä laitin Koson GB stylen keväällä kiinni. Magneetti meni nätisti takahihnapyörään ja anturi hihnasuojaan. Pelittää kivasti ja sopiikin pyörään niin hyvin kuin mittari nyt voi sopia. Mittarin iskin -05 Dynassa olevan bensamittarin tilalle tankkiin.
Suunnitelma on vain lista asioita jotka eivät toteudu.
Onko kukaan saanut Acewellin kierroslukumittaria toimimaan HD:ssa? Mittarissahan on eri säätöjä sille kuinka monta kierrosta moottori kiertää että tulee yksi kipinä - periaatteessahan kone kiertää kaksi kierrosta per työtahti ja tavallisella dualfirella varustetussa HD:ssa kipinä iskee kaksi kertaa tämän kierron aikana. Itse otin ensin signaalin Cranen HI-4:lta tulevasta kierroslukumittarin piuhasta joka käsittääkseni antaa saman tiedon kuin dualfiresytkä vaikka onkin single - kokeilin sekä 0,5 että 1,0 säätöä mittarista ja tuntuu että toinen näyttää liian vähän kun taas toinen aivan liikaa.uuze kirjoitti:...Kierrosmittari ei hyväksy signaalia puolalta vaan pitää ottaa se tulpan johdolta mistä taas ei saa tasaista lukemaa eli kierokset pomppii mittarin mukaan aika paljon....
Sitten siirsin piuhan suoraan puolan nastaan mutta nyt näyttö pomppii samalla tavalla kuin Uuzella.
Pitää vissiin tarkistaa noi lukemat käyttäen verrokkina irrallista kiekkamittaria.
Mulla kanssa acewell-mittari, kierrosluvun piuha kierretty tulpanjohdon ympärille. Samaa vikaa, kierrosluku pomppii eikä millään asetuksella tunnu tulevan oikeita lukemia. Ja sitten kun mittarin asteikko ulottuu 11000 niin eipä ole luettavuus näillä hd-kierrosluvuilla kovin hyvä.
Saman mittarin polttoainemittaritoiminnosta. Kun tankkaa täyteen niin hetken aikaa näyttää täyttä, mutta pian rupeaa palkit tippumaan ja kohta vilkuttaa tyhjää tankkia. Olen sen verran tutkinut että mittari olettaa anturin tuottavan 0-100 kilo-ohmin vastuksen (meniköhän yksiköt oikein). Mutta evodynan anturin skaala on 0-250. Vielä testaamatta mutta oletan homman tulevan kuntoon kun anturin rinnalle kytkee sopivan kokoisen vastuksen.
Saman mittarin polttoainemittaritoiminnosta. Kun tankkaa täyteen niin hetken aikaa näyttää täyttä, mutta pian rupeaa palkit tippumaan ja kohta vilkuttaa tyhjää tankkia. Olen sen verran tutkinut että mittari olettaa anturin tuottavan 0-100 kilo-ohmin vastuksen (meniköhän yksiköt oikein). Mutta evodynan anturin skaala on 0-250. Vielä testaamatta mutta oletan homman tulevan kuntoon kun anturin rinnalle kytkee sopivan kokoisen vastuksen.
A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away - Antoine de Saint Exupéry
Mites tossa Acewell kytkentäkaavio menee?
Se keltainen piuha olisi kytketty kahteen paikkaan?
Vai mitä tuo koodaus tarkoittaa?
kytkentäkaavio pdf
Auttaisiko jos asiaa tiedustelisi Louisilta Saksasta (tai kiinalaiselta valmistajalta)?
Itsellä aikoinaan H-D oma kierroslukumittari (duunattu tankkipaneeliin normaalimittarin sisään) hajosi niin, että ensin hyppi villisti, sitten näytti pitkän aikaa n. 2X todelliset kierrokset ja lopuksi käyttövoiman eli savun tultua ulos - vaikeni kokonaan.
Se keltainen piuha olisi kytketty kahteen paikkaan?
Vai mitä tuo koodaus tarkoittaa?
kytkentäkaavio pdf
Auttaisiko jos asiaa tiedustelisi Louisilta Saksasta (tai kiinalaiselta valmistajalta)?
Itsellä aikoinaan H-D oma kierroslukumittari (duunattu tankkipaneeliin normaalimittarin sisään) hajosi niin, että ensin hyppi villisti, sitten näytti pitkän aikaa n. 2X todelliset kierrokset ja lopuksi käyttövoiman eli savun tultua ulos - vaikeni kokonaan.
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019