Ripsiralli 2008
Totta vieköön oli Oulun mimmit järjestäneet mahtavan rallin - isot kiitokset koko konkkaronkalle kaikista järjestelyistä ja fiiliksestä! Varmaan se Hailuodon meri-ilma vei mehut, kun niin väsyttää... Joensuussa oltiin alkuillasta ja kiitos Niinan teippirullan sain vaihteetkin toimimaan Kuopion risteyksestä kotiin asti, kun irtos koko hemmetin poljin kesken vaihtamisen... Meitä oli muuten vastaanottamassa hieno iso sateenkaari, vautsi!
Sit kyl määki tulen, kun en tänä vuon päässy! Tämä voidaan siis jo tulkita ilmoittautumiseksiPÄKÄ kirjoitti: ens vuonna tuuttekin Turkkusse tai lähelle.
* FXDF * My vibrator has two wheels and six speeds *
Harrikkanaiset-kirja * Gremlin Bells -Pirunkellot
* FXDF * My vibrator has two wheels and six speeds *
Harrikkanaiset-kirja * Gremlin Bells -Pirunkellot
Kotona eilen 23.45 Hailuoto-Salo -rallin jälkeen ;o) nyt takana makea yöuni ja kroppakin alkaa tuntua omalta...Olipa mukava nähdä kaikki vanhat raadot
(Maaritin sanonta, ei mun
) ja uuden naamat.
Ilma, seura ja koko sydeemi oli aivan loistavaa, kotimatkalla sitten saatiinkin vettä kuin Esterin perästä (se oli varmaan kun Esteriä ei rallissa näkynyt...). Kiitos Oulun flikoille, piditte meitä kuin kukkaa kämmenellä!
Ja nyt jo suunnitellaan ensi vkon reittiä Kemiin, joten toivottavasti siellä nähdään. Kun noi bensat pysyi tankissa ja konekin käynnissä niin eiköhän Lyyli seuraavatkin matkat ravaa pienen huollon jälkeen...
~raato Salosta~
Ilma, seura ja koko sydeemi oli aivan loistavaa, kotimatkalla sitten saatiinkin vettä kuin Esterin perästä (se oli varmaan kun Esteriä ei rallissa näkynyt...). Kiitos Oulun flikoille, piditte meitä kuin kukkaa kämmenellä!
Ja nyt jo suunnitellaan ensi vkon reittiä Kemiin, joten toivottavasti siellä nähdään. Kun noi bensat pysyi tankissa ja konekin käynnissä niin eiköhän Lyyli seuraavatkin matkat ravaa pienen huollon jälkeen...
~raato Salosta~
~Nothing else matters~
- RailiSuomi
- Viesti:
Kiitokset myös täältä Mäntyharjulta järjestäjille
Hyvät oli fiilikset, vaikka ainahan se mieltä kärventää kun itse ei päässyt puikkoihin
Mutta sainhan makua, kun liftasin Katin kyytiin siellä kärjessä ja sieltä pääsin Niinan sivarissa autolle. Ihania naisia olette kaikki ja näkyillään viimeistään sitten Turkuses - ekaks risteilyllä ja tokaks rallissa.
Toivottavasti jo silloin pääsen itsekin pyörän selkään
Itse en lähde Kemiin, mutta ukko alkoi lämpiämään sille toisen pyörän hankkimiselle, jotta päästäis yhdessä joku reissu tekemään. Perheralliin ollaan suunniteltu osallistua kun on niin lähellä meitä.
HYVIÄ RALLIKELEJÄ KEMIIN! Ja loistavaa kesää kaikille muillekin
Itse en lähde Kemiin, mutta ukko alkoi lämpiämään sille toisen pyörän hankkimiselle, jotta päästäis yhdessä joku reissu tekemään. Perheralliin ollaan suunniteltu osallistua kun on niin lähellä meitä.
HYVIÄ RALLIKELEJÄ KEMIIN! Ja loistavaa kesää kaikille muillekin
Soratien kuningatar Jäniskylästä
Helsingissä 24.00 ja tunsi että jokunen kilometri viikonlopun aikana tuli ajettua. Tänään voisi suunnitella jo uutta reissua
Kiitos tosiaan Oulun leideille. Oli hienot järjestelyt ja paikka aivan mahtava
Upeeta tavata tuttuja ja muitakin. Toivottavasti tavataan viimeistään vuoden kuluttua
Eli tämänkin voi kirjata ilmoittautumisena 
Taidan houkutella jonkun "vanhemman" kaverin mukaan. Jäisi ainakin se yksi titteli saamatta
Toisaalta on ainakin yksi varma palkinto 
Ajetaanhan varovasti ja nautitaan kesästä
Kiitos tosiaan Oulun leideille. Oli hienot järjestelyt ja paikka aivan mahtava
Upeeta tavata tuttuja ja muitakin. Toivottavasti tavataan viimeistään vuoden kuluttua
Taidan houkutella jonkun "vanhemman" kaverin mukaan. Jäisi ainakin se yksi titteli saamatta
Ajetaanhan varovasti ja nautitaan kesästä
Tuhannet kiitokseni myös minulta Oulun leideille hienosta rallista!
Sää oli mahtava ja seura upeeta!
Tulomatkalla mekin saatiin "kesäinen kaste" useampaan kertaan... Illalla oli rättipoikkiväsynyt olo jostain syystä, mutta nyt jo virkeänä olemme Pietarissa uudella reissulla
(ei kylläkään mopeteilla...)
Kemissä nähdään, jonne rakkaan kanssa otamme vauhtia Ahvenanmaan-Kustavin-Vaasan kautta...
Ensivuonna siis Turussa nähhään!
HYVÄÄ KESÄNJATKOA ja TURVALLISIA AJOKILOMETREJÄ!
Sää oli mahtava ja seura upeeta!
Tulomatkalla mekin saatiin "kesäinen kaste" useampaan kertaan... Illalla oli rättipoikkiväsynyt olo jostain syystä, mutta nyt jo virkeänä olemme Pietarissa uudella reissulla
Kemissä nähdään, jonne rakkaan kanssa otamme vauhtia Ahvenanmaan-Kustavin-Vaasan kautta...
Ensivuonna siis Turussa nähhään!
HYVÄÄ KESÄNJATKOA ja TURVALLISIA AJOKILOMETREJÄ!
ISOOOT KIITOKSET myös täältä lopelta. Kotona olin puol 12 jäässä ja melkein koko oikea sadehousun puntti pakoputkessa kiinni sulaneena
Nyt pääseekin kokeilemaan miten se sokeripalalla irrottaminen sujuu ja kuinka monta sssiideriä saa kulumaan sen aikana...tsihhih.
Uutta reittiä suunnitellaan jo kovasti kohti Kemiä.
Nähdään leidit tien päällä tai viimeistään Kemissä ,ehkäpä ajan jollain muulla kun sportsterilla paikan päälle
Nyt pääseekin kokeilemaan miten se sokeripalalla irrottaminen sujuu ja kuinka monta sssiideriä saa kulumaan sen aikana...tsihhih.
Uutta reittiä suunnitellaan jo kovasti kohti Kemiä.
Nähdään leidit tien päällä tai viimeistään Kemissä ,ehkäpä ajan jollain muulla kun sportsterilla paikan päälle
Kiitos tosi paljon kaikille hailuodossa olleille. Vaikuttaa siltä, että järkkäilyt onnistuivat ihan kivasti ja osallistujilla oli mukavaa, kun ilmatkin vielä sattuivat suosimaan. Oli mahtavaa saada taas uusia tuttuja ympäri suomea, toivottavasti näemme Kemissä! Täältä Oulusta ainakin lähdetään kurvailemaan, suuntana pääralli 
kuviakuvia meille reppanoille jotka emme osallistuneet
turkkusse mä sit ainaki tulen, ottakaa varauksena. kuinkas monta akkaa oli paikanpäällä tänä vuonna? ripsirallin oma sivu on sitten edelleen käytössä, eli kuvia kun laittaa tulemaan mulle niin päivitän ne (kun jaksan
) muillekin nähtäväksi, jos haluatte?
turkkusse mä sit ainaki tulen, ottakaa varauksena. kuinkas monta akkaa oli paikanpäällä tänä vuonna? ripsirallin oma sivu on sitten edelleen käytössä, eli kuvia kun laittaa tulemaan mulle niin päivitän ne (kun jaksan

*~ Only a Biker knows why a dog sticks his head out of a car window ~*
Noniin, kotona taas ja koneen ärellä.. Oulusta matkani jatkui Puolangalle ja sieltä itään, Raatteentielle. Sit jatkettiin Kuhmo-Nurmes-Lieksa-Koli, mutkapätkiä kaarellen Savonlinnaan...jossa satoi kaatamalla...
Viikonloppu vietettiin Alastarolla kiihdytyskisojen merkeissä nitron "tuoksussa"
. Kyllä Suomi on kaunis maa, nam!!
KIITOKSET vielä Oulun likoille mahtavan mukavasta rallista
. Miralle myös kiitokset saunasta ja yösiasta....
KIITOKSET vielä Oulun likoille mahtavan mukavasta rallista
Don't ride harder than your angel flies