Hälytysjärjestelmän toiminta

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

Taata
Viesti:

Sumeko

Viesti Kirjoittaja Taata »

Aune 1200 Mikäli on kovasti kallis kirja sumekolla laita vietiä, skannaan lisää :D
* Taata *
Mikä se sellainen harrastus on joka ei kaikkia rahoja vie? Ei sellainen ole oikea harrastuskaan. :)
aune1200
Viesti:

Viesti Kirjoittaja aune1200 »

Kiitos kaikille vinkkejä antaneille. Muutamalta on tullut skannattuna suomiversio hälyjärjestelmästä, jos alkaa vilkuttamaan aivoissa vihreetä. Mulla löytyy tuo parin tiiliskiven kokonen opus englantiversiona, mutta tuo hälyosuus oli niin hämentävä, että ei mennyt vaan jakeluun.

thank´s!
aune1200
Viesti:

Viesti Kirjoittaja aune1200 »

Jee jee, kiitos vielä kerran kaikille neuvoja antaneille. Nyt on hälärihommat hallussa ja uudet koodit koodattuna. Ylläpitolaturinkin toimii, kaunisti käyntiin lähtee. Nyt vaa sopis alkaa ajokausi piakkoin.

Kyde
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kyde »

Oliko siis jollain noita hälyohjeita sähköisenä 05-sportyyn? Voisinks mäki saada?
Kun miehen on mentävä niin miehen on mentävä...
Minna&FatBoy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Minna&FatBoy »

Mun ymmärtääkseni niitten pitäis Sumekolta antaa se kirja jokaisen uuden pyörän mukaan suomenkielisenä. Siis ilmaiseksi. Mullekin se tuli jälkeenpäin (tosin samana vuonna), pyydettäessä, enkä mielestäni siitä mitään erikseen maksanut. :roll:
"Voi Jehna! Mä oon onnessani kuin tornado telttailualueella!"
Kyde
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kyde »

Minä ostin tuon oman sportyni tänä keväänä käytettynä, ja kyselin kyllä manuaalin perään mutta se oli jossain välissä kadonnut enkä siis sellaista saanut.
Tällaiselle umpiuunolle manuska on tosi tarpeen, joten täytyy alkaa metsästää sitä jostain.
Kun miehen on mentävä niin miehen on mentävä...
jaska69
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jaska69 »

los25 kirjoitti:
Pertti kirjoitti:Hommaa "ylläpitolaturi" ja laita se pidemän seisonnan ajaksi kiinni. Uudemmissa, joissa on "mokkulahäly" onnistuu pääsulakkeen irroitus kun sen tekee virran poiskäännön jälkeen ennen hälyn päällemenoa. Aikaa on muistakseni 5 sekkaa.
Luonnollisesti häly ei tämän jälkeen ole toiminnassa.
Itseäni ohjeistettiin pääsulakkeen kanssa juuri päinvastoin. Eli virrat päälle, sulake irti. Sama toisinpäin. Ja näin on vältytty koko korttelin herättävältä ulinalta... :roll:

kyllä 2008 fxdb käyttöohje käskee vetämään pääsulakkeen irti virta päällä?

Kippasin pyörän(märkä nurmikko ja pliukkaat dunlopit-ei pahempia vahinkoja onneks, lähinnä henkisiä), päivä sen jälkeen alkoi hälytin soimaan kesken ajon hetkeksi ja kaffeelle pysähtyessä en päässy paria metriä pyörästä kun jo alko ulinat. Mikäköhän siihen oikeen tuli??
Mokkulaan kävin vaihattaan patterin. Oliskohan siitä kiinni? ei se ainakaan vielä alkanut huutamaan ?? tosin irrotin varmuudeks pääsulakkeen yöksi naapureiden takia. Testaillaan taas huomenna ...
Fxsts03
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fxsts03 »

Pertti kirjoitti: Kippasin pyörän(märkä nurmikko ja pliukkaat dunlopit-ei pahempia vahinkoja onneks, lähinnä henkisiä), päivä sen jälkeen alkoi hälytin soimaan kesken ajon hetkeksi ja kaffeelle pysähtyessä en päässy paria metriä pyörästä kun jo alko ulinat. Mikäköhän siihen oikeen tuli??
Mokkulaan kävin vaihattaan patterin. Oliskohan siitä kiinni? ei se ainakaan vielä alkanut huutamaan ?? tosin irrotin varmuudeks pääsulakkeen yöksi naapureiden takia. Testaillaan taas huomenna ...
Vuoden 2003 "kaukosäätimellä" varustetussa hälyjärjestelmässä kaukosäädin on "rekisteröitävä"/"pariutettava" hälyjärjestelmän kanssa paristonvaihdon jälkeen. Ohjeet manuaalissa.

Uudemmista minulla ei ole mitään tietoa 8O
T. Timo Konttinen
Fxsts03
los25

Viesti Kirjoittaja los25 »

Hämärä mielikuva, että pyörän kaatamisen jälkeen hälyjärjestelmä pitää kuitata. En nyt mene vannomaan, täytyy luntata manuaalista...
Vastaa Viestiin