Taikauskoa

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

jupinaattori
Viesti:

Taikauskoa

Viesti Kirjoittaja jupinaattori »

Onkohan kenelläkään muulla outoja tapoja, joita täytyy orjallisesti noudattaa liittyen hörtsäkällä ajoon?
Itse olen tietyissä asioissa äärettömän taikauskoinen, enkä uskalla tien päälle lähteä, jollei nämä asiat ole kunnossa.
Ensiksikin. Mulla on ajosukat jotka on oltava aina jalassa. Eihän niistä sukista nyt enää ole jäljellä paljon muuta kuin varret, mutta joka kerta ne on varsinaisten sukkien päälle vedettävä. Ja sukkien pesu täytyy tietenkin suorittaa aina sellaisena ajankohtana, että ovat kuivat seuraavaan ajoon lähdettäessä. Mikäli sukat on pyykkinarulla, jätän ajelun väliin, tai vedän ne märkinä jalkaan.
Toiseksi. Ajohanskat on laitettava käteen aina oikeassa järjestyksessä. Ensin vasempaan käteen, sitten oikeaan. Ja jos joskus on epähuomiossa tullu laitettua hanskat väärässä järjestyksessä, on ne pakko ottaa pois ja pukea uudelleen oikeassa järjestyksessä.
Ja avaimet on aina oikeassa taskussa ja tupakat vasemmassa.
Tietysti joskus on vähän pimee olo näitä rituaaleja noudattaessa, mutta en kyllä uskalla riskiäkään ottaa ja unohtaa tapojani. Ja toisaalta, ei ole mitään vahinkoa koskaan sattunut hörtsäkän kanssa, joten mistäs sitä tietää vaikka johtuisikin juuri näistä pakkomielteisistä taioista.
Joskus olen kyllä harmitellut miksen ole ryhtynyt jääkiekko maalivahdiksi. Olis ainaki tietyt asiat hyvin hanskassa..
Kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät.
matant

Viesti Kirjoittaja matant »

8O
8O
8O
Joe Cool
Viesti:

Re: Taikauskoa

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

jupinaattori kirjoitti: Ja avaimet on aina oikeassa taskussa ja tupakat vasemmassa.
...ei ole mitään vahinkoa koskaan sattunut hörtsäkän kanssa
Tuolla tupakoinnilla (ellet sitten vain kuljeta niitä taikakaluna taskussa) taidat ottaa kyllä suuremman riskin, kuin tapojen nopudattamatta jättämisellä, sanoisin :P :P
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
Vallu
Viesti:

Ammattiapua

Viesti Kirjoittaja Vallu »

8O 8O 8O
Nykyisin saa ammattiapua jos vaikka minkälaisiin vammoihin. Kysy paikkakuntasi terkkarista!

8O 8O 8O
delkron 15

taidanpa varastaa sulta sukat?

Viesti Kirjoittaja delkron 15 »

Varo ettei sinua intentifoida meinaan vaan että joky pöllii sulta hyvät sukat! 8O Mulla oli kans omas systemat kun jalkapalloa pelailin ennen vanhaan mutta nyt jo luopunut niistä.
Nettimotoon ilmoitus? Kolarivarmat sukat! Helppo tehdä kiusaa jos toisen taiat tietää?Yhellä kuuluisalla pelurilla oli tapa että aina viimeisenä tulee kentälle! No mulla oli tapana hidastella tietty! :twisted:
Don Quijote

Viesti Kirjoittaja Don Quijote »

Tulee mieleen vanha tv-sketsi:
"Missä on mun suunnistussukat?! Mä en voi suunnistaa ilman mun suunnistussukkia!!"
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Älkääs nyt äijät kiusatko viatonta naisimmeistä :lol: ...

Eiköhän meillä kaikilla ole omat "rituaalimme", itseäni vituttaa suunnattomasti jos joku on mennyt laittamaan tallin riippulukon vasemmalle päin kallelleen lähtiessään - sen PITÄÄ olla oikealle päin vinossa...
arsi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja arsi »

Joo kyllä taikauskoa on jollei pyörä kilise ja kolise niin varmaan on jotain rikki tai menossa rikki :lol:
En pelkää yksin vaeltaa,silti seuraa arvostan.
M.Annala Mokoma
Harza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Harza »

hemuli kirjoitti:Älkääs nyt äijät kiusatko viatonta naisimmeistä :lol: ...

Eiköhän meillä kaikilla ole omat "rituaalimme", itseäni vituttaa suunnattomasti jos joku on mennyt laittamaan tallin riippulukon vasemmalle päin kallelleen lähtiessään - sen PITÄÄ olla oikealle päin vinossa...
Miten tulet toimeen tallinne vasenkätisten kanssa... :wink:

H
Vallu
Viesti:

Justiinsa

Viesti Kirjoittaja Vallu »

Hemuli
itseäni vituttaa suunnattomasti jos joku on mennyt laittamaan tallin riippulukon vasemmalle päin kallelleen lähtiessään - sen PITÄÄ olla oikealle päin vinossa...
No tätä kyllä osasinkin odottaa! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :wink:
henry
Viesti:

Viesti Kirjoittaja henry »

Pakkomielteeksi on tullut olla ajaessa selvinpäin. Ainakin oman kunnan ulkopuolella.

nim. menneisyyden vanki :lol:
Flhrsi 07
joka
Viesti:

Re: Taikauskoa

Viesti Kirjoittaja joka »

jupinaattori kirjoitti:...Ja avaimet on aina oikeassa taskussa ja tupakat vasemmassa...
Jumankekka kun pystyisi tuollaisenkin muistisäännön laatimaan, eikä aina kun on saanut nahkakondoomin vetoketjun kiinni alkaa se avainten etsiminen... pystyisi edes siihen että etsi avaimet ensin sitten releet päälle :D

- j o n i -
"Olen käyttänyt 90 % rahoistani viinaan ja naisiin. Ja loput olen tuhlannut."
Röpöttäjä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Röpöttäjä »

Arsi, jos ei kilise eikä kolise se on tippunna jo............ jos matka katkeaa yllättäen niin suurimpa piirtein siinä missä kone hylkäsi äänen, ja pyörän rullauksen väli kannattaa kulkea hissukseen jalan myhäillen "osa ei koskaan katoa, osa ei koskaan katoa", syklkäistä vasemman olkapään yli kyydissä olleen kasvoille vahingossa. Jolloin hän lyö sinua takaa päin sopivasti niin että kaadut ja "tippunut ääni" löytyy kun tajuntasi palaa kasvojesi vierestä omasta ja tien poskesta. 8O 8O 8O
Psycholasse
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Psycholasse »

Paskapaperin rulla pitää "avautua" ulospäin muuten rupiaa harmittamaan. Muistan joskus jopa huoltsikan vessassa kääntäneeni rullan. Ja ny kun rupes miettimään niin taidan aina hypätä pyörän selkään vasemmalta puolelta ja sitteen... ei.... mikäs se tsykologin numero olikaan....

-Lasse-
Wunderbar!! Hän huusi yllättyneenä
hlyytine
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hlyytine »

hemuli kirjoitti:Eiköhän meillä kaikilla ole omat "rituaalimme", itseäni vituttaa suunnattomasti jos joku on mennyt laittamaan tallin riippulukon vasemmalle päin kallelleen lähtiessään - sen PITÄÄ olla oikealle päin vinossa...
Tämä on vähän sama juttu kun koiran kaulapannan laitto. Siis jos katotaan ylhäältä päin koiraa, niin laitan aina pannan siten, että soljesta se vapaa pää osoittaa oikealle (siis koiran peräpäästä katsottuna myötäpäivään). No sittenpä minä ihmettelen, että mitenkä eräs laittaa sen juuri toisinpäin. Ei se oikeastaan enää vituta, mutta kun tiedän, että kyseessä on oikeakätinen kuten minäkin, täytyy ihmetellä, että mitä ihmettä päässä liikkuu kun sen pannan laittaa toisinpäin. Sehän on oikeakätiselle aivan luonnotonta...

Sama juttu kyllä tuossa riippulukossa. Eihän sitä avainta oikein mitenkään pysty "operoimaan" vasemmalla kädellä ja ymmärrän hyvin vitutuksen jos se lukko on väärinpäin. Joku ihme juttu se on. Toisaalta minulta kesti aikoinaan pitkään saada päähäni mitenkä päin sitä putkiteippiä pitää laittaa kierteisiin...
Vastaa Viestiin