Kopteri lehti on ...

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Ranger
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ranger »

Loimis kirjoitti: Itselleni kyseinen julkaisu on kannettu kotiin vuodesta -94 ja hyvin olen sen parissa viihtynyt.
Tarkemmin kun asiaa ajattelee, niin eikös se ole oikeastaan hyvän lehden merkki, että se aiheuttaa suuria tunteita puolin jos toisin. :wink:
Olen oikeastaan samaa mieltä, ihan hyvä jos lehti on sopivassa määrin toimittajien omalla persoonalla ja mielipiteillä höystetty. Mulle Kopteri on ainoa prätkälehti, jota viitsin lukea niin paljoa, että se kannattaa tilata kotiin. Muutamassa viime lehdessä ei ole ollut yhtään sellaista artikkelia, jonka olisin jättänyt lukematta. Valtalehdissä niitä on aina reilusti suurin osa.

Mielenkiintoinen juttu ei välttämättä suoraan kosketa omaa harrastusta, vaan se mielenkiinto usein syntyy jostain muusta. Esim. brittien pyöräteollisuutta käsitellyt sarja vei mennessään, vaikka oma pyörä tuleekin Atlantin toiselta puolelta ja edustaa ihan toista aikakautta. No tämä ei tietysti ollut alkuperäisen kirjoittajan pointti... Eikös se niin ole ollut näiden harrikoiden kanssa, että luultavasti aika tulee olemaan ainoa pätevä ratkaisu tähän TC96-liian-moderni -ongelmaan 8)

/R
Choppers_forever

Viesti Kirjoittaja Choppers_forever »

Uusin Kopteri oli jälleen rautaa. Ainoat jutut , joita en ahminut olivat juurikin nuo koeajot.

Kopteri ajaa kopteroinnin alkuperäistä ideaa.
CF
Viimeksi muokannut Choppers_forever, 11:41 25.06.2008.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Shovel Kopteri ja Buell S1
Walde
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Walde »

Kyllä se minullekkin eilen laatikkoon tuli ja hyvä numero tällä(kin) kertaa. Erityisen monta hienoa pyörää esitelty. Kansikuva on muuten todella hieno!
If U can't stand the heat, stay out of the kitchen
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Eilen pääsin viimein lukemaan mistä oli kyse. Ja kyllähän sen huomasi kenen kirjoittama juttu oli, jos yhtään olet Segun tekstejä aikaisemmin lukenut niin kaikkihan ne on samaan sävyyn kirjoitettu - kaikki risut ja ruusut annetaan tasan siihen sävyyn kuin ne itsestä tuntuu. Itse ainakin pidin artikkelista, mielenkiintoista lukea rehellistä tekstiä jossa ei ole maahantuojalisää mukana.

Taas kerran hieno lehti, tosiaan aika ennakkoluuloton kansikuva - voisi olla vaikka Trasherista...
Swine

Viesti Kirjoittaja Swine »

Tulihan tuo uusin numero sitten mullekin.Hyvältähän tuo vaikutti taas kerran.Mitä noiden uudempien laitteiden koeajoihin tulee,niin enpä ole paremmin perehtynyt niihin,sillä mikään uusi ei oikein koskaan ole kolahtanut.
Kokonaisuutena kyllä erittäin onnistunut painos,on kuitenkin aika homma haalia juttuja kasaan niin että lehti olisi monipuolinen.
Mulla on sellainen käsitys aiheesta että prätkälehden toimittaminen jossakin kärpäsen paskan kokoisessa maassa ja elannon tienaaminen sillä on hatun noston arvoinen suoritus.
Varmastikin sen leivän saisi helpommalla pöytään esim.sorvaamalla palikoita A. työpaikassa B. klo 7.00-15.30 välisenä aikana,sen paremmin huolehtimatta tiukoista deadlineistä taikka Itellojen ryssimisistä.
Cee.Koo

Viesti Kirjoittaja Cee.Koo »

Onhan Kopteri kaikinpuolin hyvä lehti, mutta mua on jonkun aikaa jo "kyrsinyt" joka tuutista tunkevat old school jutut. Ihan niin kuin muunlaisia pyöriä ei enään ketään tee.
Viime numeron ainoa piristävä juttu oli stoori kisa Guzzista, tosin pyörän tekniikasta olis voinu kertoa jotain. Moposta saa enemmä tietoa Moto-Italian tiskillä sijaitsevasta plakaatista kuin tuosta jutusta.
Loput jutut olikin sitten osastoa: nähty ja luettu jo sata kertaa. No ehkä tuutti hondat pois lukien.

Kiitos ja anteeks.
Timukka

Viesti Kirjoittaja Timukka »

Kyllä Kopterin uusinkin numero on ASIAA! Minulle ainoa prätkälehti jota luen. Monipuolinen jokatapauksessa. Muissa kotimaisissa lehdissä harvoin mielenkiintoisia juttuja. Vastaavaa lehteähän ei suomessa toista olekaan.. Hattua nostan Kopterin väelle! Lehden luokitushan on : chopper-custom-cafe racer-classic, prätkämerkkeihin katsomatta. Hyvä vaan että kaikki kotimaamme liikenteessä olevat merkit edustettuina. monipuolisuus vaan hyväksi.

Pakko lisätä tähän että se musta sporster-bobber tässä uusimmassa kopterissa on meikäläisen silmää mielyttävä pyörä.
Viimeksi muokannut Timukka, 20:05 26.06.2008.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-Lonely rider-
mikira
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mikira »

Pelottava pääkirjoitus Segulta, uskaltaako tuota muuttaa takaisin suomeen ollenkaan.
Evo Chopper

Viesti Kirjoittaja Evo Chopper »

Cee.Koo kirjoitti:Onhan Kopteri kaikinpuolin hyvä lehti, mutta mua on jonkun aikaa jo "kyrsinyt" joka tuutista tunkevat old school jutut.
Täysin samaa mieltä!

Onhan lehti pääasiassa OK, mutta tuo ylläoleva kyrsii meikäläistäkin :?
jan'shovel-70
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jan'shovel-70 »

Evo Chopper kirjoitti:
Cee.Koo kirjoitti:Onhan Kopteri kaikinpuolin hyvä lehti, mutta mua on jonkun aikaa jo "kyrsinyt" joka tuutista tunkevat old school jutut.
Täysin samaa mieltä!

Onhan lehti pääasiassa OK, mutta tuo ylläoleva kyrsii meikäläistäkin :?
Noi old school jutut on lehden parasta antia,mut uusista pyöristä vois noist testeistä kirjoittaa vaikka TM :roll:
KK

Viesti Kirjoittaja KK »

Kyllä kopteri on paikkansa ansainnut maan parhaana moottoripyörä lehtenä. Jutut kirjoitettu tosi maanläheisesti, eli niin kuin ne asiat on ja sieltä puuttuu maahantuojan "pakottamat" ylistys puheet. Suurimmassa osassa juttuja on myös viljelty sopivaa huumoria (kieli poskessa), jota muista lehdistä saa hakemalla hakea.
Pitääkö kaikissa julkaisuissa olla niin pirun vakava meininki? Eikö töissä saa olla hauskaa?
Kyllä minun mielestäni sinne sopii myös uusista pyöristä juttuja, koska olisihan se perin tylsää lukea pelkästään pannu koptereista ja trumppa bobbereista joka hiton numerosta. Yhtään väheksymättä ko. laitteita, koska diggaan noista kyllä. Tarpeeksi monipuolinen mp-lehti minun makuuni.
Peacemaker76
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Peacemaker76 »

Joo, kyllä lehti on kirjoitettu aidon rehellisesti. Erään toimittajan kanssa on nuoruusiässä pyöritty kotikaupungissa jonnin verran, ja pitää sanoa että teksteistä tunnistaa heti kenen tekemä juttu. Ei oo roolia vedetty kirjoittaessa ja mun mielestä se on kyllä kaiken a ja o että jutut kirjoitetaan niin että ne omat fiilikset tulee ilmi, eikä niin että lukijat tykkää maksimaallisesti

Terveiset vaan toimituksen suuntaan jos tätä luetaan, jatkakaa samaan tahtiin.

T: Maukka
Harley Potter

Viesti Kirjoittaja Harley Potter »

Näin fat bobista Iltalehdessä http://www.iltalehti.fi/autot/200806167805207_am.shtml
Kiinnekohtia ovat ulkonäkö, ääni ja tunnelma.
Pienet tärinät ja värinät vain lisäävät fiilistä, eikä niitä näin ollen voi vioiksi lukea.
Dejavù

Viesti Kirjoittaja Dejavù »

Kopteri lehti on... ERITTÄIN mainio lehti! Kiitos siitä tekijöille!
battler britton

ic on paras

Viesti Kirjoittaja battler britton »

minä kyllä kaipaisin enemmän juttuja itäpyöristä joita on ollut turhan harvakseen. muistan ainakin yhden hienon itäpyöräshopperin josta oli vielä hienosti otetut kuvat jostain lätäkön keskeltä. oikein hienot olivat. tuolla lenkkipoluilla kuulee aina näitä juttuja miten kopteri on sitä ja kopteri on tätä. jokainen meistä on erilainen. toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä. eihän kopteri ole mikään harrikkalehti. johan se lukee siinä etusivullakin. on se rakennettu ic:kin shopperi. minä en ainakaan kaipaa mitään nippelitiedon kuninkaita sinne kopterin toimitukseen. hyvä kun kertovat rehellisesti mitä mieltä ovat olleet mistäkin. jos seku ei tykkää uudesta harrikasta niin se on vaan miehen oma mielipide siitä asiasta. joku varmaan tykkää kovastikin mutta mitä sitten? ei kaikki prittimiehetkään hehkuta että se rystyharrikka on maailman hienoin pyörä. kaikkihan tietävät että se on ariel vb.
Vastaa Viestiin