chapset

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

aune1200
Viesti:

Viesti Kirjoittaja aune1200 »

Itselle hankin uudet tuolta, hintaa tuli n90?, Fed Exillä suoraan kotiovelle noin viikossa. Paksua kunnon nahkaa, ja vetoketju suojattu.

www.LeatherUp.com

tai tsekkaa ebay:stä, sieltä kyseisen putiikin loysin.
annek
Viesti:

Viesti Kirjoittaja annek »

Blues Guitar kirjoitti: olen kokeillut noita ratsastukseen tarkoitettuja. En tiedä onko eroa varsinaisiin moottoripyöräilyyn suunnitelluilla. Ratsastustarvike liikkeistä löytyy.
Mulla on heppachapsit nykyjään mopokäytössä, ja toimii ihan ok. Tosin ei oo shortseja eikä stringejä alla, ihan farkut vaan...
Joe Cool
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

Kyllä niitä löytyy liki kaikista moottoripyöräilijän nahka-asuja myyvästä liikkeestä. Eurobikerista olen itse ostanut jotain nahkavaatetta sopuhintaisesti.
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
Juvakka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juvakka »

Tuo ratsastukseen tarkoitettu malli tuppaa olemaan mokka pintaista, mikä ei Moottoripyörällä ajaessa ehkä ole se paras materiaali...
Täältä kuitenkin puoltava ääni chapseille.
Hessu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hessu »

Joe Cool kirjoitti:Et ole kaiketikaan itse moisia hepeneitä testanut :lol: Nimittäin kyllä siinä tankki ja mittaristo sen verran viimaa ohjaavat, ettei syliin tuule lämpimillä keleillä liiemmälti. Enemmän se polviin ja reisiin kyllä käy.

:mrgreen:
No en oo testannu. Mut ootsä testannu miltä tuntuu kun palelluttaa pallinsa? Mä oon mopolla ajaessa. Voin sanoa, että sen testin jälkeen ei oo tarvinnu ikinä funtsia nahkabyysien mielekkyyttä, vaikka välillä perse ja munat onkin hiestä märkiä.
Mut vittuuks tästä kinaa. Jokainen suojaa ne ruumiinosansa mitä pitää tärkeenä. Jollekin ne on sääret, toiselle sukukalleudet ja jollekin jopa daiju.
hdlyyli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hdlyyli »

Täältä ääni Karraxille, sillä heillä on nykyisin oma malli naisille (vähän kurvikkaampaan käyttöön 8) . Suosittelen, sillä ostin juuri keväällä sieltä sellaiset. Muokkaavat perusmallia mittojen ja muun tarpeen mukaan.
Mulla on yhdet ylimääräiset mustat mokkachapsitkin (hevossellaiset), lahjoitan tarvitsijalle, mutta pituus mulla on noin 160, joten sen mukaan ei sitten mitkään metrisääret tästä hyödy...
Nahkahousut on vaihtuneet chapseihin kesäkelillä ihan tykkänään, on ne niin kätevät. Ja hyvin pärjäs tuossa alkutoukokuusta Superin reissunkin niillä, kun farkkujen alla oli vielä pitkät kalsarit.

~äm~
~Nothing else matters~
Joe Cool
Viesti:

Hessu kirjoitti: No en oo testannu. Mut ootsä testannu miltä tuntuu kun palelluttaa pallinsa? ....Mut vittuuks tästä kinaa. Jokainen suojaa mitä pitää tärkeenä.
Jep, ei tässä kinaamisen tarkoitusta ole vähäisimmässäkään määrin. varusteet tilanteen, kelin ja suojaushalun mukaan. Ja tietenkin on vielä eri asia kiertää kortteli tai Eurooppa...

En itsekään chapseja ainoina ajohousuina pidä, on parit nahkahousut ja 3-4 nahkarotsia ajokäytössä ja vielä iso tuulisuoja pahimmille keleille :P Tarkennan lausumaani siltä osin, että hyvällä kelillä (esim. 17-20 astetta) chapseillä pärjää yllättävän hyvin ja ne suojaavat vetoa polvilta ja reisiltä pelkkiin farkkuihin verrattuna todella paljon.

Chapsit maksavat ehkä reilun satasen luokkaa, joten ei niiden hankinta ja kokeilu silloin kenenkään pyöräilybudjettia kaada. Jos ne kiinnostavat, pitää kokeilla, niin silloin tietää miten ne itseä miellyttävät - mielipiteitä ajovarusteissakin on ristiin rastiin, kuten tuossa aiheellisesti jäsenpuolella suljetussa shortsi yms. väittelyssä kävi ilmi.
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
Suski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Suski »

Mulla on kanssa lopulta chapsit käytössä, ja on ne parhaat! Kokeilussa on ollut goret, nahkahousut ja kaikki mahdollinen, ja ne kaikki ne voittaa. Koitin itse hakea naisille sopivaa mallia vuoden verran ennenkuin löysin hyvät. Suojaa kaiken tarpeellisen ja on helppo ja nopea riisua kahville mennessä ettei paistu.
Kuva
*~ Only a Biker knows why a dog sticks his head out of a car window ~*
Cessi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Cessi »

Sama homma mulla. En ole löytänyt sopivia :cry:
Mistäs Suski ostit ne :roll:
saatananteri

Viesti Kirjoittaja saatananteri »

Chaps! :D
"Now, listen, you don't go any one special place. That's cornball style. You just go."
henry
Viesti:

Viesti Kirjoittaja henry »

Naisille varmaan OK. En vaan itse päälleni laittais. Paitsi ehkä jos ammatti vaihtuu... http://www.whimagency.com/photos/wayne.jpg
Flhrsi 07
Choppers_forever

Viesti Kirjoittaja Choppers_forever »

saatananteri kirjoitti:Chaps! :D
Chaps indeed :D

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... %26fvi%3D1
Shovel Kopteri ja Buell S1
eeko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja eeko »

Repesin totaalisesti. :D :D
-eeko
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

No siinähän on Hessullekin käypäinen malli :lol: ...
Joe Cool
Viesti:

hemuli kirjoitti:No siinähän on Hessullekin käypäinen malli :lol: ...
No nyt repesin minäkin totaalisesti :mrgreen: :mrgreen:
Vastaa Viestiin