chapset
Mulla on heppachapsit nykyjään mopokäytössä, ja toimii ihan ok. Tosin ei oo shortseja eikä stringejä alla, ihan farkut vaan...Blues Guitar kirjoitti: olen kokeillut noita ratsastukseen tarkoitettuja. En tiedä onko eroa varsinaisiin moottoripyöräilyyn suunnitelluilla. Ratsastustarvike liikkeistä löytyy.
No en oo testannu. Mut ootsä testannu miltä tuntuu kun palelluttaa pallinsa? Mä oon mopolla ajaessa. Voin sanoa, että sen testin jälkeen ei oo tarvinnu ikinä funtsia nahkabyysien mielekkyyttä, vaikka välillä perse ja munat onkin hiestä märkiä.Joe Cool kirjoitti:Et ole kaiketikaan itse moisia hepeneitä testanutNimittäin kyllä siinä tankki ja mittaristo sen verran viimaa ohjaavat, ettei syliin tuule lämpimillä keleillä liiemmälti. Enemmän se polviin ja reisiin kyllä käy.
Mut vittuuks tästä kinaa. Jokainen suojaa ne ruumiinosansa mitä pitää tärkeenä. Jollekin ne on sääret, toiselle sukukalleudet ja jollekin jopa daiju.
Täältä ääni Karraxille, sillä heillä on nykyisin oma malli naisille (vähän kurvikkaampaan käyttöön
. Suosittelen, sillä ostin juuri keväällä sieltä sellaiset. Muokkaavat perusmallia mittojen ja muun tarpeen mukaan.
Mulla on yhdet ylimääräiset mustat mokkachapsitkin (hevossellaiset), lahjoitan tarvitsijalle, mutta pituus mulla on noin 160, joten sen mukaan ei sitten mitkään metrisääret tästä hyödy...
Nahkahousut on vaihtuneet chapseihin kesäkelillä ihan tykkänään, on ne niin kätevät. Ja hyvin pärjäs tuossa alkutoukokuusta Superin reissunkin niillä, kun farkkujen alla oli vielä pitkät kalsarit.
~äm~
Mulla on yhdet ylimääräiset mustat mokkachapsitkin (hevossellaiset), lahjoitan tarvitsijalle, mutta pituus mulla on noin 160, joten sen mukaan ei sitten mitkään metrisääret tästä hyödy...
Nahkahousut on vaihtuneet chapseihin kesäkelillä ihan tykkänään, on ne niin kätevät. Ja hyvin pärjäs tuossa alkutoukokuusta Superin reissunkin niillä, kun farkkujen alla oli vielä pitkät kalsarit.
~äm~
~Nothing else matters~
Jep, ei tässä kinaamisen tarkoitusta ole vähäisimmässäkään määrin. varusteet tilanteen, kelin ja suojaushalun mukaan. Ja tietenkin on vielä eri asia kiertää kortteli tai Eurooppa...Hessu kirjoitti: No en oo testannu. Mut ootsä testannu miltä tuntuu kun palelluttaa pallinsa? ....Mut vittuuks tästä kinaa. Jokainen suojaa mitä pitää tärkeenä.
En itsekään chapseja ainoina ajohousuina pidä, on parit nahkahousut ja 3-4 nahkarotsia ajokäytössä ja vielä iso tuulisuoja pahimmille keleille
Chapsit maksavat ehkä reilun satasen luokkaa, joten ei niiden hankinta ja kokeilu silloin kenenkään pyöräilybudjettia kaada. Jos ne kiinnostavat, pitää kokeilla, niin silloin tietää miten ne itseä miellyttävät - mielipiteitä ajovarusteissakin on ristiin rastiin, kuten tuossa aiheellisesti jäsenpuolella suljetussa shortsi yms. väittelyssä kävi ilmi.
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
Mulla on kanssa lopulta chapsit käytössä, ja on ne parhaat! Kokeilussa on ollut goret, nahkahousut ja kaikki mahdollinen, ja ne kaikki ne voittaa. Koitin itse hakea naisille sopivaa mallia vuoden verran ennenkuin löysin hyvät. Suojaa kaiken tarpeellisen ja on helppo ja nopea riisua kahville mennessä ettei paistu.

*~ Only a Biker knows why a dog sticks his head out of a car window ~*
- saatananteri
Naisille varmaan OK. En vaan itse päälleni laittais. Paitsi ehkä jos ammatti vaihtuu... http://www.whimagency.com/photos/wayne.jpg
Flhrsi 07
- Choppers_forever