viides hd menossa tänä vuonna

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
madenzo
Viesti:

viides hd menossa tänä vuonna

Viesti Kirjoittaja madenzo »

terve kaikille jaahas miten tämän nyt aloittais.talvella sain rautapään rakennettua valmiiksi,jäykkää perää ja lehmänkallo etupää.villi vekotin. :lol: sen sain heti myytyä.sitten ostin elektra gliden -82. oli laitettu s&s pyttyä vahvempaa alakertaa.dyno sytkää jne...piti olla mun unelma peli.ajossa osat tippu ja öljyy meni läpi helvetisti ja kone juuri laitettu.ongelmia koko ajan ja 110km nopeuksissa vaarallinen ajaa rupes vaappumaan.no se meni liikkeeseen takas ja 2000heritage alle.hieno kun mikä mutta jotakin puuttu.sen vaihdoin 01 fättäriin ja sama jotakin puuttuu.kulkee kovaa mutta ei ihan saa samaa fiilistä kuin vanhemmista.hyppäsin vissiin liian ylös.nyt tänään fättäri vaihtuu 95 heritageen evon koneella ja odotan siitä saatuja kiksejä.luultavasti se sitten jää mulle. 8) ajettu jo näillä tänä vuonna noin 2000km.eli hyviä ajokelejä teille
jaa-a en olisi ikinä uskonut haluavani pihalle vuotavaa ruuvattavaa pyörää,ja enää en sitten muuta haluakkaan.tää on hauskaa ja mietin mitä elämä on ilman ...................
jack

Viesti Kirjoittaja jack »

Sen siitä saa kun ei tiedä mitä haluaa.

Ihan niinkuin vaimot, ei ne siitä vaihtamalla parane. :twisted:

Jack

ps. jotenkin paistaa silmään taas se kaikkimullehetitänneeivoiodottaakoskajokukerkeeennentaiainakinruohoonvihreempääaidantakana meiniki joka vaivaa nyky-yhteiskuntaa. Tai sitten mä vaan kuvittelen 8O
- mä mitään harrikoista ymmärrä,mutta minähän ajankin Moottoripyörällä -
"All motors are bombs; Some just have shorter fuses than others."
-Riddnick Wysdom
smuige
Viesti:

Viesti Kirjoittaja smuige »

Kun kyseessä on Harrikat niin mieleen tulee tietenkin AD-HD...
:mrgreen:
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
velsuk

Viesti Kirjoittaja velsuk »

Selvää vieroitusoiretta Rautapäästä. Paranee rautapäällä.
Kuva
Pera
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pera »

Miks myit sen rautapään heti, kun sait valmiiksi?
madenzo
Viesti:

yes yes yes

Viesti Kirjoittaja madenzo »

:lol: evo kotona ja hyvältä tuntuu tärinöitäkin on ja fiilikset taivaassa.niin vierotus oireita rautapäästä.oikeassa olette.twin camit mulle liian uusia ja ymmärrän kyllä kun jengi ajelee,rautiksilla,pannuilla ja muilla vanhoilla peleillä.niissä on sielu ,joka katosi uudemmista.mutta en tullut haukkumaan niitä,hyviä pyöriähän ne ovat.itse mättään ne fiilikset näistä.mutta ei näitä voi verrata ,kukin tykkää omastaan ja ajaa millä ajaa.kai tästäkin joku herneen nenään saa ,mutta se ei ollut tarkoitus.toiset vaihtaa muijia minä pyöriä.tämän sitten yritän pitää pidempään.
jaa-a en olisi ikinä uskonut haluavani pihalle vuotavaa ruuvattavaa pyörää,ja enää en sitten muuta haluakkaan.tää on hauskaa ja mietin mitä elämä on ilman ...................
harping larry

Viesti Kirjoittaja harping larry »

Terve! Soita mulle jos haluat vaikka vaihtaa evon pannuun.050-5537725
sovelhedi

Re: viides hd menossa tänä vuonna

Viesti Kirjoittaja sovelhedi »

itse ajoin tuolla sun vanhalla FLH:lla viime kesän ilman ihmeempiä ongelmia. ensiovedon kans oli ongelmaa ku laitoin vääränlaisen remmin.
senaattori
Viesti:

Re:

Viesti Kirjoittaja senaattori »

jack kirjoitti:
Jätkähän puhuu soopaa. Mä oon ainakin aina vaihtanut uudempaan ja aina on ollut parempi :lol: :lol:
JiiVee
Viesti:

Re: Re:

Viesti Kirjoittaja JiiVee »

senaattori kirjoitti:
jack kirjoitti:
Jätkähän puhuu soopaa. Mä oon ainakin aina vaihtanut uudempaan ja aina on ollut parempi :lol: :lol:
Pyörät vanhenee ja naiset nuorenee..., näin se menee ;)
http://www.mctoiseen.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
hdlate
Viesti:

Re: Re:

Viesti Kirjoittaja hdlate »

JiiVee kirjoitti:
senaattori kirjoitti:
jack kirjoitti:
Pyörät vanhenee ja naiset nuorenee..., näin se menee ;)
Mäkin oon kerran akkaa vaihtanu, ja parani :mrgreen: (ei tosin nuorentunu :roll: ).
-90 FXR Super Glide
maicol

Viesti Kirjoittaja maicol »

SIELU....kylla se noissa vanhemmissa peleissa yleensa on jo livahtanu paremmille laitumille, jalkeenjaanytta kasaa saa sitte potkia liikkeelle!
Vai onko sielu sita etta kun mopo vanhenee, niin tuntee sitten sen huonot kohdat ja niita saa olla aina duunaamassa? Etukateen tietaa etta mika menee seuraavaksi tai mika vika uusiutuu, niiden jatkuvasti uusien vikojen ja vaihdettavien osien lisaksi!
Uutta vaan kehiin jos rahkeet riittaa, vaikka niissakin on jo tota sielua kun kaikki osat on huonontunu niin etta paukkuu jo takuuaikana!
"HASTA LA PISTA"!
mcjusa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mcjusa »

Siinäpä helmiä sioille!
1961, 1981, 1995 ja 2003 mopetit
Vastaa Viestiin