viides hd menossa tänä vuonna
viides hd menossa tänä vuonna
terve kaikille jaahas miten tämän nyt aloittais.talvella sain rautapään rakennettua valmiiksi,jäykkää perää ja lehmänkallo etupää.villi vekotin.
sen sain heti myytyä.sitten ostin elektra gliden -82. oli laitettu s&s pyttyä vahvempaa alakertaa.dyno sytkää jne...piti olla mun unelma peli.ajossa osat tippu ja öljyy meni läpi helvetisti ja kone juuri laitettu.ongelmia koko ajan ja 110km nopeuksissa vaarallinen ajaa rupes vaappumaan.no se meni liikkeeseen takas ja 2000heritage alle.hieno kun mikä mutta jotakin puuttu.sen vaihdoin 01 fättäriin ja sama jotakin puuttuu.kulkee kovaa mutta ei ihan saa samaa fiilistä kuin vanhemmista.hyppäsin vissiin liian ylös.nyt tänään fättäri vaihtuu 95 heritageen evon koneella ja odotan siitä saatuja kiksejä.luultavasti se sitten jää mulle.
ajettu jo näillä tänä vuonna noin 2000km.eli hyviä ajokelejä teille
jaa-a en olisi ikinä uskonut haluavani pihalle vuotavaa ruuvattavaa pyörää,ja enää en sitten muuta haluakkaan.tää on hauskaa ja mietin mitä elämä on ilman ...................
Sen siitä saa kun ei tiedä mitä haluaa.
Ihan niinkuin vaimot, ei ne siitä vaihtamalla parane.
Jack
ps. jotenkin paistaa silmään taas se kaikkimullehetitänneeivoiodottaakoskajokukerkeeennentaiainakinruohoonvihreempääaidantakana meiniki joka vaivaa nyky-yhteiskuntaa. Tai sitten mä vaan kuvittelen
Ihan niinkuin vaimot, ei ne siitä vaihtamalla parane.
Jack
ps. jotenkin paistaa silmään taas se kaikkimullehetitänneeivoiodottaakoskajokukerkeeennentaiainakinruohoonvihreempääaidantakana meiniki joka vaivaa nyky-yhteiskuntaa. Tai sitten mä vaan kuvittelen
- mä mitään harrikoista ymmärrä,mutta minähän ajankin Moottoripyörällä -
"All motors are bombs; Some just have shorter fuses than others."
-Riddnick Wysdom
"All motors are bombs; Some just have shorter fuses than others."
-Riddnick Wysdom
yes yes yes
jaa-a en olisi ikinä uskonut haluavani pihalle vuotavaa ruuvattavaa pyörää,ja enää en sitten muuta haluakkaan.tää on hauskaa ja mietin mitä elämä on ilman ...................
-
harping larry
Re: viides hd menossa tänä vuonna
itse ajoin tuolla sun vanhalla FLH:lla viime kesän ilman ihmeempiä ongelmia. ensiovedon kans oli ongelmaa ku laitoin vääränlaisen remmin.
-
senaattori
- Viesti:
Re:
Jätkähän puhuu soopaa. Mä oon ainakin aina vaihtanut uudempaan ja aina on ollut parempijack kirjoitti:
Ihan niinkuin vaimot, ei ne siitä vaihtamalla parane.![]()
Re: Re:
Pyörät vanhenee ja naiset nuorenee..., näin se meneesenaattori kirjoitti:Jätkähän puhuu soopaa. Mä oon ainakin aina vaihtanut uudempaan ja aina on ollut parempijack kirjoitti:
![]()
http://www.mctoiseen.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Re:
Mäkin oon kerran akkaa vaihtanu, ja paraniJiiVee kirjoitti:Pyörät vanhenee ja naiset nuorenee..., näin se meneesenaattori kirjoitti:Jätkähän puhuu soopaa. Mä oon ainakin aina vaihtanut uudempaan ja aina on ollut parempijack kirjoitti:
![]()
-90 FXR Super Glide
Re: viides hd menossa tänä vuonna
SIELU....kylla se noissa vanhemmissa peleissa yleensa on jo livahtanu paremmille laitumille, jalkeenjaanytta kasaa saa sitte potkia liikkeelle!
Vai onko sielu sita etta kun mopo vanhenee, niin tuntee sitten sen huonot kohdat ja niita saa olla aina duunaamassa? Etukateen tietaa etta mika menee seuraavaksi tai mika vika uusiutuu, niiden jatkuvasti uusien vikojen ja vaihdettavien osien lisaksi!
Uutta vaan kehiin jos rahkeet riittaa, vaikka niissakin on jo tota sielua kun kaikki osat on huonontunu niin etta paukkuu jo takuuaikana!
Vai onko sielu sita etta kun mopo vanhenee, niin tuntee sitten sen huonot kohdat ja niita saa olla aina duunaamassa? Etukateen tietaa etta mika menee seuraavaksi tai mika vika uusiutuu, niiden jatkuvasti uusien vikojen ja vaihdettavien osien lisaksi!
Uutta vaan kehiin jos rahkeet riittaa, vaikka niissakin on jo tota sielua kun kaikki osat on huonontunu niin etta paukkuu jo takuuaikana!
"HASTA LA PISTA"!