Niin, tässä oon seurannut näitä keskusteluja viime aikoina jotka on lähinnä liittyneet tähän IDIOTS laulukilpailuun tv:ssä ja näissä kommenteissa on puolileikillään???? (toivottavasti) vaadittu tätä Hannaa laulamaan Hdcf:n bileisiin. Ei siinä mitään, osaahan tää neitonen laulaa paremmin kuin moni muu ns.laulaja joita julkisuudessa hehkutetaan, mut jotenkin mulle vaan tulee sellainen tunne että jos kyseinen artisti esiintyisi hdcf:n bileissä niin todennäköisesti sekä artisti että yleisö tuntisi tulleensa väärään paikkaan / tilaisuuteen.
Ja sit jos tässä pikkuhiljaa pääsisi itse asiaan, eli kyselläänpä vähän mitä te haluaisitte kuulla / kenet IHAN OIKEASTI!? haluaisitte esiintymään ralleihin? sillä kyllä rallit rakennetaan ihan ralleissa käyvän porukan toiveita kuunnellen niin että ainakin enemmistö olisi suurinpiirtein tyytyväinen.
Kyselen tätä tässä vähän niin kuin viran puolestakin koska minähän se olen se idiootti joka soittelee ralleissa levyjä ja mölisee asiattomuuksia

keskellä yötä mikrofooniin. Ihan vaan sen takia että jos tässä on ruvettava tekemään musiikkilinjan suhteen ihan täyskäännös

. Esim. mulla kyllä löytyy levyt vaikka soittaisin humppaa koko saatanan illlan, että miettikääpä sitä...

.
Aina välillä täällä on ollut hieman aihetta sivuten keskustelua asiasta mutta ne on tainneet mennä siihen että ruvetaan valittaan että ralleissa ei ole kiva käydä, kun esiintymässä on aina vaan "iänikuisia Hurriganes cover bändejä" ja dj soittaa paskaa musaa ja etenkin AIVAN LIIAN KOVAA

. Kertokaa MIKÄ MIELLYTTÄÄ!!! Vaihtoehtonahan nykyiselle meiningille on tietenkin että otetaan esiintyjiä tyyliin Keijo Ketola & Keväänkoitto tai Hanna Helmaslehto & Ikuinen Epätoivo niin onkohan kellään kivaa enää sen jälkeen? Rallitoimikunta ja muut järjestäjät ottaa aivan varmasti mielipiteet ja toiveet huomioon. Pääasiahan on että kaikki viihtyis rallissa eikä olis paha mieli kotiin lähtiessä.