Ehkä uusi harraste mopoilija, apuja!
Henkilökohtainen mielipide
Olen kahteen vulkaniin tehnyt remontin, eikä sitä kolmatta tule vaikka luvattaisiin pellikaljalaatikko ekstraa. Vulkanin osista saisi koottua kolme Harrikan konetta, jos osien määrällä mitataan. Myös korjauksien syy molemmissa on ollut sellainen, ettei nykyaikaisessa sarjavalmisteisessa pitäisi tulla kysymykseen.
Mielestäni kenenkään ei pitäisi sekaantua Kawasakiin jonka nimessä lukee VN.
Mielestäni kenenkään ei pitäisi sekaantua Kawasakiin jonka nimessä lukee VN.
-
delkron 15
Ohhoh?
Mulla on tästä Vulcanista toisenlaisia kokemuksia! Ostin sen vuonna 2001 ja hyvin pelittänyt ja ainoastaan kytkimeen piti paineprikka laittaa kun se ei kestä kuin maksimissaan 25t ja jos huonosti kytkintä käyttää niin vain 10t. Nyt olen noin 35000 kilsaa pörryytellyt ja ei mittään vikaa!
Olen kyllä tietoinen siitä että esim Kawan kampiakseliratkaisut on aika heppoisia ja suorastaan lapsellisia ja näihin Pertti varmaan viittaa!? Ne on näillä ajaneet jopa 114000 kilsaa ilman että on tarvinnut aukaista konetta! Näin ainakin ne on minulle väittäneet!
Intruder Suzuki on kyllä ehkä parempi noin tekniikaltaan mutta eipä oo tehoakaan niin paljon kuin Väinössä. Kyllä Mean Streak varmaankin on huoleton peli!
Olen kyllä tietoinen siitä että esim Kawan kampiakseliratkaisut on aika heppoisia ja suorastaan lapsellisia ja näihin Pertti varmaan viittaa!? Ne on näillä ajaneet jopa 114000 kilsaa ilman että on tarvinnut aukaista konetta! Näin ainakin ne on minulle väittäneet!
Intruder Suzuki on kyllä ehkä parempi noin tekniikaltaan mutta eipä oo tehoakaan niin paljon kuin Väinössä. Kyllä Mean Streak varmaankin on huoleton peli!
Tänään kävinsitten Porissa, oli komee DYNA, taitaa tulla kaupat, no, kävin paikallisissa pyöräliikkeissä siinä samalla ja kekeilin noita Warrior ja Mean Streakkejakin sekä Jammun uutta 1900 staraa joka oli aikas vakaaja hyvä, tosin ännbudjetin yli mutta kuitenkin... Warrior ja MS ihan jees ajettavia mutta HDn jälkeen ei tuntunut miltään, aluksi. Nyt kotona asiaa mietiskelleenä, pitkään ajoon, ainakin mun tarkotukseeni japsit olis käytännössä järkiratkaisu, niin suuri ero oli tuohon Dynaan mutta kun ajattelen hinta arvoa pyörälle, kestänen HDn huonohkot ominaisuudet ja hankin tuon harrikan. Kiitos kaikille jeesanneille ja järkeä mun päähäni takoneille, vaikka äänestys menikin noin, HD on mun seuraava pyöräni, vikoineen ja ominaisuuksineen.
Sori niille joiden mielestä idioottimainen käytökseni aiheutti heille mielipahaa ja tattis niille jotka silti vaivautuivat vastaamaan kysymyksiini asiallisesti vaikka aloitinkin jutun surkeella läpällä. Se on niin vaikeata heittää hjuumoria kun sitä ei kuitenkaan ymmärretä oikein, opimpahan tästäkin joitan. MORO ja kireitä kaasu vaijereita tulevalle kesälle.
t. make
Sori niille joiden mielestä idioottimainen käytökseni aiheutti heille mielipahaa ja tattis niille jotka silti vaivautuivat vastaamaan kysymyksiini asiallisesti vaikka aloitinkin jutun surkeella läpällä. Se on niin vaikeata heittää hjuumoria kun sitä ei kuitenkaan ymmärretä oikein, opimpahan tästäkin joitan. MORO ja kireitä kaasu vaijereita tulevalle kesälle.
t. make
Iha törkee mopo kuume, häh
itsellä ollut kaikki riisikuppi/wokkipannu merkit.ja ostin harrkikan.vaimokin sanoi ettei meidän pihalle sitten ikinä tulu muun merkkistä pyörää.ja ne fiilikset mitä niistä saa.se täytyy kokea.evon koneet tosi luotettavia.twin cammit ehkä enemmän,mutta tärinät poistettu ja pilattu fiilikset.mun piti uudemmalla ajaessa tuijottaa mitä tankissa luki että tiesin ajavani hd.lla.vaihdoin evoon ja fiilikset taivaassa.marDH kirjoitti:Eiku hei alotetaas uudestaan...
Mitä kertoo HD harrastajalle tuo 88cid peli?
Entä tuo DYNA vaihtoehto?
Kawa tuntuu maallikolta järkevältä mutta kun, harleyta kun ei ole ikuna ollut niin siksi läksin kyselemään...
jaa-a en olisi ikinä uskonut haluavani pihalle vuotavaa ruuvattavaa pyörää,ja enää en sitten muuta haluakkaan.tää on hauskaa ja mietin mitä elämä on ilman ...................
Mårå
Ottaisin "varovasti" kantaa tuohon että kun Harikka aina hajoo. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että Harrikka on ehdottomasti eniten "pimpattu" pyörämerkki. Jokainen oman taidon saattelemana tuunaa Hariikkaansa ja millä taidoilla sitten. Meitä on moneen junaan!! Aivan varmasti pyörä kuin pyörä jättää tielle jos työt tehdään huonosti ja ilman parempaa tietoa. Aivan turha yleistää että Harrikka olisi muita huonompi vaihtoehto hinnan tai laadun suhteen!!
Itse olen jo 5 v. korjaillut edellisen Sakemanni omistajan tekemiä mokia pyörääni. Nyt alkaa olla sellaisessa kunnossa että uskaltaa luottaa ja lähteä pidemmällekin reissulle. Paljon olen neuvoja kysellyt ja saanut, hyviä ja huonoja.
Kädet kyynärpäitä myöten pa....sa
Ottaisin "varovasti" kantaa tuohon että kun Harikka aina hajoo. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että Harrikka on ehdottomasti eniten "pimpattu" pyörämerkki. Jokainen oman taidon saattelemana tuunaa Hariikkaansa ja millä taidoilla sitten. Meitä on moneen junaan!! Aivan varmasti pyörä kuin pyörä jättää tielle jos työt tehdään huonosti ja ilman parempaa tietoa. Aivan turha yleistää että Harrikka olisi muita huonompi vaihtoehto hinnan tai laadun suhteen!!
Itse olen jo 5 v. korjaillut edellisen Sakemanni omistajan tekemiä mokia pyörääni. Nyt alkaa olla sellaisessa kunnossa että uskaltaa luottaa ja lähteä pidemmällekin reissulle. Paljon olen neuvoja kysellyt ja saanut, hyviä ja huonoja.
Kädet kyynärpäitä myöten pa....sa
Juu, täytyy itse myöntää että aikanaan meikästä piti tulla brittipyörä harrastaja, Royalin osto oli tosi hilkulla mut entinen muija laitto sen verran hanttiin etten voinut ostaa. Nyt aikaa kulunut, sekä muijakin siinä sivussa vaihtunut. Ostin pari vuotta sitten Sportster ja tänä kesänä perhe kasvoi softaililla, et kai sitä kans jonkinlaisia harrastajia sit ollaan. Enää en merkkiä vaihtas, partakin on jo sen verran pitkä 
-
Don Quijote
Tai kääntäen, eikö harrikalla voi ajaa ilman partaa?pietari kirjoitti:Eikös muilla merkeillä saa ajaa jos on parta... Tulee mieleen vanha topikki jossa kyseltiin HD-henkiseen ajoon soveltuvan kypärän perään...Laikutin kirjoitti: Enää en merkkiä vaihtas, partakin on jo sen verran pitkä
Tulee mieleen kaverin lausahdus kun herra tuskaili ylipainonsa kanssa, eikä laihdutus ottanut onnistuakseen..."ei taida olla enää muuta vaihtoehtoa kun kasvattaa parta ja ostaa harrikka!"
-
piese
Toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä, jollekin käy molemmat ja joku ottaa sen velipuolen tai isän
Makuasioita joista voi aina kiistellä, kuten sinappi, läskin kypsyys, tukan pituus, kaljamerkki etc.
Hitto vaikeeta kun ei osaa päättää, kannattaa kysyä omilta vanhemmilta jos ovat elossa, ovat meinaan tehneet ennenkin valintoja oman jälkikasvunsa eteen

Makuasioita joista voi aina kiistellä, kuten sinappi, läskin kypsyys, tukan pituus, kaljamerkki etc.
Hitto vaikeeta kun ei osaa päättää, kannattaa kysyä omilta vanhemmilta jos ovat elossa, ovat meinaan tehneet ennenkin valintoja oman jälkikasvunsa eteen
-
Rautislady
- Viesti:
Heh
En malttanut olla kommentoimatta tähän.
Kyllä alleviivaan vahvasti kommentit tuosta "ei mitään tekemistä järjen kanssa"
Itse tuoreena harrikan omistajana ostin vm -65 rautapään ja ei olis voinu olla järjettömämpi ostos
Mutta vanhus minua vahvasti puhutteli ja siihen ihastuin. Monta epätoivon hetkeä on ollu ja olen muutamaan kertaa vakavasti ajatellu hävittää koko murheenkryynin huitsin hel***iin. Ongelmia on ollu enemmän kun laki sallii mutta onneksi on voinut neuvoa kysya ja auttajia löytynyt, muuten en olisi pojan kanssa selvinny.. Kiitos kaikille avuliaille!
Tekniikka tullut tutuksi pika vauhdilla ja pakko syötöllä.
Kun lakkaan köyhtymästä ostan takuu varmasti HD:n jolla pidempi matka sujuu sutjakammin kun vanhuksen kanssa. Eli ehdottomasti valinta on HD jatkossakin. Japski pyöristä en mittän tiedä kun ei ole koskaan ollut...
En malttanut olla kommentoimatta tähän.
Kyllä alleviivaan vahvasti kommentit tuosta "ei mitään tekemistä järjen kanssa"
Itse tuoreena harrikan omistajana ostin vm -65 rautapään ja ei olis voinu olla järjettömämpi ostos
Mutta vanhus minua vahvasti puhutteli ja siihen ihastuin. Monta epätoivon hetkeä on ollu ja olen muutamaan kertaa vakavasti ajatellu hävittää koko murheenkryynin huitsin hel***iin. Ongelmia on ollu enemmän kun laki sallii mutta onneksi on voinut neuvoa kysya ja auttajia löytynyt, muuten en olisi pojan kanssa selvinny.. Kiitos kaikille avuliaille!
Tekniikka tullut tutuksi pika vauhdilla ja pakko syötöllä.
Kun lakkaan köyhtymästä ostan takuu varmasti HD:n jolla pidempi matka sujuu sutjakammin kun vanhuksen kanssa. Eli ehdottomasti valinta on HD jatkossakin. Japski pyöristä en mittän tiedä kun ei ole koskaan ollut...