Smokien niksinurkka näpertelijöille: Ota pala 16mm paksua alumiinilevyä ja rälläköi siitä vaikkapa tälläinen sydän.
Prässää sisään pätkä messinkilankaa, kiilloita ja tulevana sunnuntaina kerää kaikki propsit.
Jos vaimosi tykkää esim. lentämisestä niin voit myös prässätä koruusi helikopterin miniatyyrin tai tehdä täysikokoisen riippuliitimen 3mm ruostumattomasta teräslevystä.
Joo, kyllä sä tolla saat taas pistepussin täyteen....onhan se hieno...vähän metallinen tosin.
Mutta ei paljon pehmeempi ollut munkaan yks äitienpäivälahja vaimolle, ostin KIRVEEN. Siitä oli iloa koko perheelle.
Kyllä, olen edelleen naimisissa saman naisen kanssa.
No juu. Minä vanhana romantikkona heltysin rempan aikaan viime syksynä ja ostin hääpäivä lahjaksi vessan pytyn . Onhan sekin kiiltävää vaik ei jalometallia olekkaan, mutta siinä on sentään iso ja pieni huuhtelu
Mitäköhän keksis äitien päivä lahjaks...
En mä akalle mitään osta ,ku ei oo mun äitee
Sehän sitä potuttaakin(siis kun en osta)
No joo, tytöthän sille ostaa kun ovat käyneet ensin mun kukkarolla
Pölyimuri on kova sana.
En tosin äitienpäivälahjaksi sitä ostanut, ostin muuten vaan kun sattui vähän jäämään lomarahoista yli.
Sen verran kova juttu se oli, että palautuu joskus rouvan mieleen vieläkin vaikka tapahtui reilut 20 vuotta sitten.