flh bensa??
flh bensa??
täytyykö -79 flh shovelhead koneeseen lisätä polttoaineeseen jotain vai riittääkö pelkkä 98 bensa
Riippuu siitä mitkä seetit sulla siellä on.Jos kannet ei oo
koskaan rempattu eli vaihdettu seetit,niin pitäis vissiin käyttää
tota lyijy-ainetta mitä saa pullosta.Ja toinen vastaus on:Ride on.
Itse käytin-78 Shovelissa jossa oli orkkis seetit parisen vuotta ainetta
ja jälkimmäiset pari vuotta ilman ainetta.Ei ne seetit mikskään ollu
menny.Taitaa olla oman mielenrauhan takia toi lyijy
Huom tämä toki vaan mun sekoilua.Joku viisaampi voi kertoa lisää.
koskaan rempattu eli vaihdettu seetit,niin pitäis vissiin käyttää
tota lyijy-ainetta mitä saa pullosta.Ja toinen vastaus on:Ride on.
Itse käytin-78 Shovelissa jossa oli orkkis seetit parisen vuotta ainetta
ja jälkimmäiset pari vuotta ilman ainetta.Ei ne seetit mikskään ollu
menny.Taitaa olla oman mielenrauhan takia toi lyijy
Huom tämä toki vaan mun sekoilua.Joku viisaampi voi kertoa lisää.
Re: flh bensa??
Miksi 98, eikä 95? Ei se ainakaan puristusten puolesta pitäisi orggispadalla tuota korkeampaa oktaania vaatia...jukkis08 kirjoitti: pelkkä 98 bensa
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
Millaisia kulutuksia sinä sitten olet saanut aikaan tuolla pelillä? Itselläni juuri rempattu 1200 shoveli kulutteli ennen remppaa reilut 7l /100 km sekalaisessa ajossa ja nyt rempan (poraus+kannet) jälkeen vaikuttaisi pudonneen 6 litran tuntumaan. 95:sta olen aina tankannut, eikä nakutusoireita ole tuntunut. Jos sytytys on säädetty oikein, niin ei kai tuon oktaaniluvun pitäisi kulutukseen vaikuttaa...arsi kirjoitti:5v -78 sovelilla ... 98 käyttänyt jotenkin tuntuis että kuluttais vähemmän kuin 95lla.
Eiköhän jenkeissä käsittääkseni perusbensa ollut tuohon aikaan reilusti alle 90-oktaanista, taitaa siellä vieläkin olla peruslaatu jotain 88 vai olenkohan nyt ihan väärien muistikuvien varassa.
EDIT: nopea googlaus kertoi USA:n regularin olevan 87 ja premiumin 91 oktaanista. Lieko heidän oktaaniarvonsa vertailukelpoisia eurooppalaisiin sitten, mutta kyllä tuon perusteella voisi kuvitella näiden käyvän ja kukkuvan niin hyvin kuin mahdollista ihan tuolla 95:llakin. Itse en ole sen korkeampaa käyttänyt autoissa enkä pyörissä.
Viimeksi muokannut Joe Cool, 01:45 05.05.2008.. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
Ei oo vertailukelposta joo. Noi amerikanlukemat 87 ja 91vastaa suunniilleen meidän 95 ja 98.Joe Cool kirjoitti:
EDIT: nopea googlaus kertoi USA:n regularin olevan 87 ja premiumin 91 oktaanista. Lieko heidän oktaaniarvonsa vertailukelpoisia eurooppalaisiin sitten, mutta kyllä tuon perusteella voisi kuvitella näiden käyvän ja kukkuvan niin hyvin kuin mahdollista ihan tuolla 95:llakin. Itse en ole sen korkeampaa käyttänyt autoissa enkä pyörissä.
Maantie ajossa menee se 6-7litraa sekalaisessa hieman enemmän ehkä se 8litraa.Voi olla hyvinkin joku hullun päähän pisto että menee vähemmän 98 bensalla nyt on superin reissulla oiva paikka testata..
(1340cc,s&s super e,andrews j nokka,2-1 putket)
(1340cc,s&s super e,andrews j nokka,2-1 putket)
En pelkää yksin vaeltaa,silti seuraa arvostan.
M.Annala Mokoma
M.Annala Mokoma