Roof Boxer V

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

SenioRR
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SenioRR »

Käytin viime kesänä Alpine Motosafe korvatulppia lähestulkoon aina tai ainakin pidemmillä ajeluilla. Ovat muuten todella hyvät, mutta korvaan asettaminen on hankalaa. Hintaa noilla on noin 30?. http://www.finfonic.fi/_FileRoot/530997.pdf
H-D Softail Custom 1998
-Harikka-
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Harikka- »

.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 18:17 26.05.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
'Vintage' 2001 TC 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain
, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty :wink: 8)
Fe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fe »

Joo, ittelle sain hankittua tuon uuden Boxer V:n viikko sitten ja mitä sen kanssa on ehtinyt kurvailemaan, niin on hiljaisuus Davidan Speester avoruukkuun verrattuna uskomaton. Istuvuus on meikäläisen kaaliin hyvä ja mun mielestä hyvä kypärä. Uusi avaus mekanismi toimii hyvin ja on helppo laittaa kiinni ja avata. Pelkän visiirin kanssa voi kurvailla ilman laseja, ei tuuli käy silmiin. Mun mielestä ok kypärä. Tosin sadesäätä ei ole osunut kohdalle, sitten tietää miten huuruun menee. Vaikka onhan uudessa Boxerissa tuuletukset leuassa ja kypärän päällä.
outska

Viesti Kirjoittaja outska »

Mulla aiemmin oli Arain visiirillä varustettu avopotta ja nyt tuo Boxer V. Itse tykkään boxerista kovasti.

En tosin ole käyttänyt leukahommaa edessä vielä. Ajaessa ollu aurinkolasit ja visiiri edessä ja on ollu mielestäni tosi hyvä. Liina ollu lisäks suun edessä ettei tuu ötököitä syötyä. Kylmällä (lähes nollakeli) ja sateella huomasin, että huurtuu jos nostaa liinan nenän päälle kun sillon puhaltelee nenän kautta suoraan visiiriin.

Itse epäilin myös alussa tuota meluhommaa kun lueskelin netistä juttuja, mut ei mun korviin oo ottanu mitään suhinapuhinaa, kaikin puolin tuntus hyvältä potalta :D
r.hoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja r.hoo »

Mistäs tuollaisen Roof:in sais sopuhintaan ostettua? Pari kertaa olen kokeillu boxeria ja tuntui aika asialliselta. Kattelin Allright:in sivuilta, mutta aika kallista näytti olevan. Paikallista edustajaa ei ole, eli sama olis tilata vaikka ulkomailta. Onkohan tämä uusin V malli istuvuudeltaan mitenkään muuttunut edellisistä malleista?
:roll:
milehigh
Viesti:

Viesti Kirjoittaja milehigh »

Kattelin Allright:in sivuilta, mutta aika kallista näytti olevan. Paikallista edustajaa ei ole...
Öö.. millainen edustusto oli mielessä? Omaa lähetystöä niillä ei ole, Ranskan- löytyy kaivarista.
Allright taitaa olla se osoite Roofille.

http://www.roof.fr/points-de-vente_a.php

Englannista Roof V:n sais £245 = 310-320?, kulut päälle.
Ruotsissa 3895 SEK = 420?.
Tai jenkeistä... +rahti+tulli + x alv - vai miten se meni :roll:

Elämä on...

edit: näyttää toi maksavan jo juuston jyrsijöiden maassakin 369-390?

OT: näin ekologisesti tarkkoina aikoina.. Miten olisi pärekatto?

Kuva
Kuva
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Jos joku uskaltaa ostaa käytetyn kypärän niin mulla jäi juuri ylimääräiseksi XL (vai oliko se sittenkin XXL?) kokoinen mattamusta Boxer. Ei lipattu eikä heitelty, normaaleja käytön aiheuttamia jälkiä. Sisustan voisi puhdistaa, sillä on hikoiltu kahden kesän ajot. Hinta sopiva.
Vastaa Viestiin