Maksulliset mainostustilaisuudet eli "näyttelyt"

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

TEKE
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TEKE »

hemuli kirjoitti:Pysykää kotona :twisted: ...
helposti :lol:
ei ole paljon napanneet noi mopo-messut.Silloin kävin viimeksi kun sai sen ilmasen pääsylipun (oliko se maahantuojalta vai keltä..2002 tais olla vuosi).
Silloinkin oli liikaa ihmisiä.

Vakuutusyhtiöiden ihmiset tulevat ihan kotiin asti kauppaamaan tuotteitaan , ainakin tääl meilläpäin. Taitaa olla vähän kilpailua ilmassa ,hahaha.

Ymmärrän kyllä tuollaisen buffi-tilaisuuden tarpeen tuolla poronhoito alueella.
Ja kun vielä muistaa kuinka iso volyymi on moottoripyöräilijöitä(+ semmoiseksi haluavia) niin sen puoleen Smuige on kyllä oikeassa.
Toisaalta tuo 6 ermoo ei ole iso raha joten luulisin että vierailijoita riittä ja että viikingit saavat messuistaan omansa poies.
When I hear the lunch time whistle blow.I don't go out to eat.I rather stick around and polish a couple of cruise missiles.
JiiVee
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JiiVee »

Rauhotutaan ja rentoudutaan - kyllä se kesä tulee ja saadaan mopot tallista kadulle... :wink: Messuista ja näyttelyistä puheenollen, www.sexhibition.fi
http://www.mctoiseen.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Miikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Miikka »

Sen kerran kun jotain joku järjestää, niin älkää heti valittako.

- Ilmaisia lounaita ei ole. -

Vaikka yleensä olen lähes täysin samoilla linjoilla asioista Smuigen kanssa, niin tää reagointi tähän nyt rehellisesti sanoen hieman ihmetyttää.
- Dj is A God -
- Old School Rules -
- HdCf "Musiikkivastaava" Yleisön pyynnöstä huolimatta -
wla4245

Viesti Kirjoittaja wla4245 »

Lahdessa järjestetään nämä http://www.classicmotorshow.fi/2osastot.htm
näyttäisi maksavan itselle 60e kun veisi mopon näytille.
Siis artisti maksaa siitä että vie kalustoa näytille? Ei siis myyntiin vaan,
kansan töllötettäväksi.

Olen kyllä Smuigen kanssa samaa mieltä näistä myyntinäyttelyillä rahastamisesta.
t.vellu
Miikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Miikka »

wla4245 kirjoitti:Lahdessa järjestetään nämä http://www.classicmotorshow.fi/2osastot.htm
kansan töllötettäväksi.

Olen kyllä Smuigen kanssa samaa mieltä näistä myyntinäyttelyillä rahastamisesta.
t.vellu
No tuo nyt kuulostaa melko omituiselle.
Tavallaan jos on on johonkin näyttelyyn mopon vienyt, niin on yleensä jonkun sortin kalja / kahvilipun saanut ainakin palkkioksi, mutta vielä ei ole maksaa tarvinnut näyttelyyn viemisestä.

Näitä nyt ei ehkä vaan ihan pysty vertaamaan keskenään asioina.

Tietysti jos näin ryhdytään ajattelemaan, niin miksi porukka maksaa Mp-messuille pääsystä?
- Dj is A God -
- Old School Rules -
- HdCf "Musiikkivastaava" Yleisön pyynnöstä huolimatta -
jönssi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jönssi »

Tietysti jos näin ryhdytään ajattelemaan, niin miksi porukka maksaa Mp-messuille pääsystä?[/quote]

Niin ja miksi ihmiset maksaa hirveää ylihintaa käytetyistä moottoripyöristä?
Ihminen on outo olento....
viltsu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja viltsu »

wla4245 kirjoitti:Lahdessa järjestetään nämä http://www.classicmotorshow.fi/2osastot.htm
kansan töllötettäväksi.

No tuolla linkin tekstissä näyttää lukevan noin, eli myyntipaikaltahan tuo ainakin minusta näyttää. Saa viedä myös näytille, jos välttämättä haluaa...
Auton tai moottoripyörän myynti- tai esittelypaikka:
. Auto, 120 eur/kpl (sis. alv.)
. Moottoripyörä tai mopo, 60 eur/kpl (sis. alv.)
teija

Viesti Kirjoittaja teija »

Miikka samaa mieltä, tuntien kemin jepet nii ihmettelen smuicen juttuja,tartteeko kateuden sotkeentuu näihinkin juttuihin.
smuige
Viesti:

miettikää asiaa

Viesti Kirjoittaja smuige »

teitsuli kirjoitti:Miikka samaa mieltä, tuntien kemin jepet nii ihmettelen smuicen juttuja,tartteeko kateuden sotkeentuu näihinkin juttuihin.
:?: :?: :?:
Ei ole mun asia jos teitsuli on jollekkin kateellinen.
Ja ei taida olla edelleenkään mitään mainintaa ilmoituksessa tapahtuman (johon teitsuli tarttui) järjestäjästä.

Edelleenkin aivan yleisesti asiasta.
(auttaa jos lukee aikaisemmat viestini)
En siis valita erityisesti jonkun tahon järjestämästä tapahtumasta vaan ihmettelen yleisesti asiaa.

Uuden tavaran tupperware kutsut (myyntinäyttelyt tai showt ym) ja harrastajien kaluston näyttelyt ovat varmaan hieman eri asia. Sen luulisi nyt ihan vakiohoksottimillakin varustetun hepun ymmärtävän.

Eikä se ole kiinni järjestetätäänkö myyntikekkereitä Utsjoella vai Maarianhaminassa, mutta ajatus kummastuttaa kun ostamaan mennessä pitää maksaa sisäänpääsymaksu.

Konsertithan on eri juttu, siellä maksetaan artistille eikä niinpäin, että artisti maksaa :lol: vai?
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
henry
Viesti:

Viesti Kirjoittaja henry »

Kyllä kaikenkarvaisissa messuissa on meikäläistäkin nypännyt tuo "maksa mainoksista" meininki. Eri asia JOS messuilla on jotain asiaan liittyvää tietoa, nähtävää tms. mitä ei alan kaupoissa tai toimijoilla kohtaa. On myös otettava huomioon, että messujärjestäjä rahastaa kävijöiden lisäksi myös näytteilleasettajia. Puhumattakaan narikka, parkki ja ohjelmalehtismaksuista yms.
Turun seurakunnan Tuomasmessut ovat toki poikkeus tästä maallisesta rahastamisesta :lol:
HileD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HileD »

Safaridude kirjoitti:
smuige kirjoitti:Edelleenkin ihan vain yleisesti asiasta.
Se vaan ihmetyttää, että ihmiset maksavat siitä kun menevät katsomaan uusia myytäviä tavaroita :roll:
Tai maksavat useita kymmeniä Euroja esimerkiksi T-paidasta, että saavat mainostaa jotain tuotemerkkiä. :twisted:

Kyllä ihminen on outo eläin.
No niin nyt osuttiin asian ytimeen. Ite olen aina vieroksunu eri tuotemerkkien kantoa tai jos jotain on ollu päällä niin hyvin hyvin tarkoin olen sen harkinnu (pois lukien bändi paidat).
No niin sitten ku 1,5v sitten ostin mun dynan ni eiköhän kohta jo ruvennu tätä kallista t-paitaa löytyyn kaapista oikeen useamman kappaleen voimin. Oikeen hymyilyttää kuinka "outo eläin" ite olen :D :? :oops:
-Know your enemy-
Pertti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pertti »

HileD kirjoitti:
Safaridude kirjoitti:
smuige kirjoitti:Edelleenkin ihan vain yleisesti asiasta.
Se vaan ihmetyttää, että ihmiset maksavat siitä kun menevät katsomaan uusia myytäviä tavaroita :roll:
Tai maksavat useita kymmeniä Euroja esimerkiksi T-paidasta, että saavat mainostaa jotain tuotemerkkiä. :twisted:

Kyllä ihminen on outo eläin.
No niin nyt osuttiin asian ytimeen. Ite olen aina vieroksunu eri tuotemerkkien kantoa tai jos jotain on ollu päällä niin hyvin hyvin tarkoin olen sen harkinnu (pois lukien bändi paidat).
No niin sitten ku 1,5v sitten ostin mun dynan ni eiköhän kohta jo ruvennu tätä kallista t-paitaa löytyyn kaapista oikeen useamman kappaleen voimin. Oikeen hymyilyttää kuinka "outo eläin" ite olen :D :? :oops:
Niin se taitaa olla, että oudot eläimet ovat valmiita maksamaan siitä että saavat tavata muita outoja eläimiä.
Mikä tässä muka on niin kummallista?
Onneksi kohta pääsee paanalle...
nicnac

Viesti Kirjoittaja nicnac »

Joo miksei vaan kaikki aja ladalla ja uralilla :lol:
Sportster alla jälleen.
Razzle-Dazzle
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Razzle-Dazzle »

Uudet innokkaat mimmit/tyypit saa näistä jutuista hyvät inffot halvalla.....
mehän ollaan jo paljon nähty 8)
t-t

Viesti Kirjoittaja t-t »

elikkäs tästähän voisi tulla 1 (lue yhteen) johtopäätökseen:
SE ON TYHMÄ JOKA MAKSAA :lol:
883 -97
Vastaa Viestiin