onkelmia sivujen kanssa

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Batman

onkelmia sivujen kanssa

Viesti Kirjoittaja Batman »

Täällähän vissiin on mukana myös tietokone jeesuksia, joten kysympä täten mistähän vois johtua kun yritän avata näitä foorumi juttuja, tai välillä itse foorumia niin sivu ikäänkuin vaihtuu, mut mitään muuta kun tausta ei tuu näkyviin? Joskus pitää yrittää jotain kymmenen kertaa ennen kun toimii, ja aina välillä sammuttaa koko exploreri. Onkohan vika a. mun koneessa b. hdcf koneessa c. käyttäjässä d. muu mikä
JiiVee
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JiiVee »

itselläni jos on koneessa samoja ongelmia, niin silloin on mato masiinassa - aina tällöin manuaalitarkastuksen tai vast. ajaa läpi niin löytyy ylimääräistä ja näiden eliminoimisen jälkeen kone taas "wörkkii"...... näin ainakin minun koneessa.
Batman

Viesti Kirjoittaja Batman »

Joo eli manuaalitarkistus... ööö miten semmonen tehään? Mulla on jotain F-secure sälää koneella eli varmaan sieltä jotenkin vai?
JiiVee
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JiiVee »

klikkaa F-S auki -> ominaisuudet -> manuaalitarkastus -> tee tarvittavat valinnat ja käynnistä, kestää useita minuutteja (ainakin minulla)
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Ittellä tökkii pääasiassa luokattoman huonon SuomiCommunications langattoman HomePNA liittymän takia. Saattaa olla vartin pimeenä jonka jälkeen lähtee toimimaan ilman eri ilmoitusta...
Janozek
Viesti:

Re: onkelmia sivujen kanssa

Viesti Kirjoittaja Janozek »

Jos koneessa oleva Internet Explorer selain on 5.5 tai 6 versio, niin sitten on syytä epäillä notta siellä koneella on hiukkasen ylimääräistä töhkää.Nämä "SpyWare" jutskat tulee esille ainakin modemiyhteyden kanssa,ne silleenkuin tukkii kaiken kaistan.
elikkä:
Sivulta http://www.safer-networking.org/ löytyy softa nimeltä Spybot - Search & Destroy 1.2,se imaistaan koneelle, ja käynnistyksessä valitaan siitä lippuvalikosta SUOMI,jolloin se toimii kotimaisella kielellä.
Ohjelma toimii samoinkuin virustorjuntaohjelmat,eli selaa levyt läpi, ja RASTITTAA mielestään vahingolliset komponentit,ja alareunan korjaa ongelmat nappula poistaa ne.Jos itse rastittaa lisää kamaa joka tulee valikkoon(esim BackWeb juttuja)ja poistaa,niin on senssit ettei mikään enää paa kuinkaan,eli tarkkana sen kanssa mitä poistaa.Pitääs auttaa.
Softassa on sellainen update,eli päivitys nappula kanssa,eli sillä saa noudettua uusia kuvauksia sitämukaa kun mainosmiehet niitä keksii :D
Toinen hyvä,samantapainen on :http://www.lavasoftusa.com/
sivuilta löytyvä Ad-Aware,samat toiminnot löytyy siitä
rieska
Viesti:

nörtti vastaa...

Viesti Kirjoittaja rieska »

Eipä ole matosista/viruksista kyse, jos oireilee samoin ko mulla.
Sivupalkki latautuu loppuun mutta jää kohtaan opening... 'pysäytä' toiminteella näkyy koko sivu normaalisti, veikkaan jonkinlaista versio-yhteensopimattomuutta, itsella XP+sp1+viimesimmät kilkkeet, adawaret ja spybotit jyrähtelee kerran/vko läpi etc...

-rieska
rieska
Viesti:

ainiin, välimuistin tyhjäys on myös suositeltavaa, IE -> työkalut -> internet asetukset -> posta tiedostot -> ok.
Mulla toi auttaa aina hetkeksi (pari päivää) sit tilanne on taas sama.
-rieska
hämis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hämis »

:roll: Yks pointti mikä saattaa vaikuttaa sivujen aukasuun on IE:n omat asetukset.
Työkalut ->
Internet asetukset ->
Tietosuojaus: muuta asetus pienimmälle, jos vaik auttais... :roll: :roll:
rieska
Viesti:

ns. defaultti-asetuksilla pitäs toimia, tää alko mulla temppuilemaan about 2vk sitten. Näitten härveleitten kans kun on tullu "pelattua" työnpuolesta jo 5v niin en oikeen usko että mun astukset on ne mitkä on pielessä, jostain syystä valmiskuittaus ei tule aina perille ihan ku viimenen tcpip-paketti jäis matkalle...

-rieska
Janozek
Viesti:

rieska kirjoitti:ns. defaultti-asetuksilla pitäs toimia, tää alko mulla temppuilemaan about 2vk sitten. Näitten härveleitten kans kun on tullu "pelattua" työnpuolesta jo 5v niin en oikeen usko että mun astukset on ne mitkä on pielessä, jostain syystä valmiskuittaus ei tule aina perille ihan ku viimenen tcpip-paketti jäis matkalle...

-rieska
Tekeekö saman riippumatta onko proxy päällä vai ei?
rieska
Viesti:

ei o proxyä käytössä, laajakaistassa son aika turha asetus ja ongelma on vaan tämän foorumin kans :roll:

-rieska
Janozek
Viesti:

rieska kirjoitti:ei o proxyä käytössä, laajakaistassa son aika turha asetus ja ongelma on vaan tämän foorumin kans :roll:

-rieska
Kenen palveluntarjoajan laajakaista sulla on ?
rieska
Viesti:

soneran, mut en edelleenkään usko yhteyden ongelmiin :twisted:

-rieska
Janozek
Viesti:

Kuinkas Gothamin sankari,tuutko säkin soneran läpi, ja tökkiikö kaikkialle vai vaan Kolumbuksessa oleviin sivuihin :?:
On nimittäin ollu noilla ISP:llä jotain tökkyrää maailmalla, ja se vois selittää tuollasen "keskenmenon",tiijä häntä :P
Vastaa Viestiin