Amerikantuontia

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
tinde123
Viesti:

Amerikantuontia

Viesti Kirjoittaja tinde123 »

etsin tuossa tammikuun tietämillä kontaktia jenkkeihin ja löysin täältä palstalta nimen Pekka Sääskilahti. Kundi vaikuttaa Atlantan liepeillä. Pekalla oli kovasti hommaa mm. lisääntymispuuhat vei aikaa keväällä mutta nyt on -91 FXR kontissa seilaamassa atlantilla. ELI jos olet hankkimassa mopoa vaikkapa amerikan serkun ahdinkoa hyväksikäyttäen, Pekka käy mielellään tsekkaamassa ja koeajamassa värkit. Ei ole asentaja mutta tietää ja ymmärtää sekä mopoista että papereista mitä on ostamassa, periaatteena "jos ostaisin itelle, voi ostaa muillekin".

Vaikka pyörä on vielä matkalla ja vasta toukokuun puolivälissä täällä, voin (ainakin toistaiseksi :D) suositella muillekin. Ottaa vähän rahaa hommistaan mutta aiheesta.

Pekan saa parhaiten kiinni mailista:

pekka@saaskilahti.com
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Tuntuvat ne kaikki ottavan palkan työstään, ja jos Pekan kiinteä veloitus on sama kuin joku aika sitten mainostettu niin se on aika hyvin linjassa muiden jenkkipään huolitsijoiden kanssa.

Onhan se jonkun satasen kalliimpi kuin muiden huolintakulu mutta täytyy kuitenkin ottaa huomioon että pelkän rahtaamisen ja paperityön lisäksi Pekka hoitaa pyörän etsinnän, kaupanteon, tinkimisen ja noudon puolestasi.

Halvan dollarin aikaan tuntuu näille kavereille töitä riittävän, tässä itse kyselin myös pyörälle kyytiä itärannikolta ja tuntuu että joka ukko pistää useamman kontin viikossa tänne päin.
Lawless

Viesti Kirjoittaja Lawless »

Pekan palveluita itsekin käyttäneenä voin sanoa, että hän todella on rehellinen ja "asiakaslähtöinen" kaveri. Tekee ilmeisesti puoliksi harrastuspohjalta, mikä selittää hintaeron "haamukuutiofirmojen" ryöstöhintoihin.
Pekka veloittaa oman, varsin kiinteän taksansa ja tarkalleen sen mitä rahti Suomeen maksaa, ei mitään handling-trokauksia.
Samoin yhteydenpito pelaa kiitettävästi!

Eli olen täysin samaa mieltä kuin tinde123, suosittelen Pekkaa KOKEMUKSELLA :wink:
soosi

Viesti Kirjoittaja soosi »

Elikkäs, paljonko teillä on tullut sitten lisää pyörän hintaan (rahti+muut kulut)? Tulli ja verot jätettäköön omaan lukuunsa.
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Riippuu aika paljon siitä ostatko pyörän suoraan huolitsijalta vai pitääkö se hakea jostain muualta. Sanoisin että 1000-2000 taalaa saa laskea kuluihin ennen kuin kontti tärähtää Suomen kamaralle ja on tullin vuoro rokottaa omansa.
harley-pilot
Viesti:

Viesti Kirjoittaja harley-pilot »

Pekan palveluksia paljon käyttäneenä voin vain todeta; TOIMII. On auttanut ongelmatilanteissa hommannut osat kotiinsa, aikanaan sitten minulle. Totta kai kaikella on hintansa. Olen ollut tyytyväinen palvelun tasoon, latuun sekä hintaan.
Pekan harrastuksista todettakoon että ne ovat vanhat Chevrolet Corvett merkkiset autot. Varmasti tältä pohjalta löytyy tietämystä tekniikasta.

Suositelen PEKAN palveluksia muille. :D
ivaanajulma

Viesti Kirjoittaja ivaanajulma »

harley-pilot kirjoitti:Pekan palveluksia paljon käyttäneenä voin vain todeta; TOIMII. On auttanut ongelmatilanteissa hommannut osat kotiinsa, aikanaan sitten minulle. Totta kai kaikella on hintansa. Olen ollut tyytyväinen palvelun tasoon, latuun sekä hintaan.
Pekan harrastuksista todettakoon että ne ovat vanhat Chevrolet Corvett merkkiset autot. Varmasti tältä pohjalta löytyy tietämystä tekniikasta.

Suositelen PEKAN palveluksia muille. :D
Hyvä tietää! Atlantan suunnalla tulee käytyä duunimatkoilla, mutta käsimatkatavaroissa on aika paha Vetteen mitään tuoda.
Elvis The King Kuva
joka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja joka »

Oma projektini on Pekan kautta suomeen tullut, oikein tyytyväinen olen sijoittamiani rahan tuottoon palvelussa :) Muutamaa vetteäkin Pekka on käynyt katsastamassa, mutta vielä ei ole sellaista kontissa tulossa suomeen...

Nyt kun taala on halpaa kannattaa takoa... muutama satanen kannattaa uhrata siihen että paperit on ainakin kunnossa kun pyörää meina suomen kilpiin saattaa...

Ääni Pekalle täältä Etelä-Karjalasta, miehen kanssa on ollut muka turista valitettavasti vain puhelimen välityksellä, ei sekään varmasti ilmaista ole, mutta soittelee ja pitää hyvin yhteyttä...

Parille kaverille olen yhteystietoja jaellut, tiedä en vielä onko heillä pyörät jo konteissa :)

- j o n i -
"Olen käyttänyt 90 % rahoistani viinaan ja naisiin. Ja loput olen tuhlannut."
tinde123
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tinde123 »

soosi kirjoitti:Elikkäs, paljonko teillä on tullut sitten lisää pyörän hintaan (rahti+muut kulut)? Tulli ja verot jätettäköön omaan lukuunsa.
tuusan maksoin taaloissa Pekalle ~ 670 e. Hinta sisälsi kilsat mitä joutu ajamaan, kuvatukset mulle mailiin, koeajon, rahtauksen konttiin ja paperihommat. Saman verran laitoin rahtia varten mutta katotaan sit paljonko maksaa.

On muuten kyseinen herra tulossa työmatkalle Suomeen :lol: toikokuun lopulla.
joka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja joka »

Jep,

Taksa taitaa olla sen edullisemman toiminta tonnin, eli tällä kurssilla 625 eskoa ja rahti oli viimesyksynä KK-Cars kautta about 750 taalaa...

...ja tyytyväinen olen...

- j o n i -
"Olen käyttänyt 90 % rahoistani viinaan ja naisiin. Ja loput olen tuhlannut."
aurinkoa

Viesti Kirjoittaja aurinkoa »

Laittakaahan tuon Atlantan Pekan yhteystietoja näkyviin. Privameilikin käypi. Kiitos etukäteen.
TEKE
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TEKE »

aurinkoa kirjoitti:Laittakaahan tuon Atlantan Pekan yhteystietoja näkyviin. Privameilikin käypi. Kiitos etukäteen.
siellähän se ekassa viestissä on :roll:
When I hear the lunch time whistle blow.I don't go out to eat.I rather stick around and polish a couple of cruise missiles.
aurinkoa

Viesti Kirjoittaja aurinkoa »

TEKE kirjoitti:
aurinkoa kirjoitti:Laittakaahan tuon Atlantan Pekan yhteystietoja näkyviin. Privameilikin käypi. Kiitos etukäteen.
siellähän se ekassa viestissä on :roll:
Ai perhana. Niihän olikin. Pakko näköjään mennä simmulekuriin.
Vastaa Viestiin