Olipas hieno

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Sporttiboy
Viesti:

Olipas hieno

Viesti Kirjoittaja Sporttiboy »

Sattuko kukaan saamaan nauhalle tänään sunnuntaina tulleen dokkarin norjalaisesta pyöränrannuksesta TV 2:sella 18.45 ??????????

Kaveri soitti kun se oli jo alkanut ja kehoitti vilkaisemaan ja eihän just silloin ollu mitään nauhoja lähellä valmiina.

Oli aikas namu peli ja kivaa kuvaa Trondheimin ja Daytonan suunnilta.
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
Spora

Re: Olipas hieno

Viesti Kirjoittaja Spora »

Sporttiboy kirjoitti:Sattuko kukaan saamaan nauhalle tänään sunnuntaina tulleen dokkarin norjalaisesta pyöränrannuksesta TV 2:sella 18.45 ??????????

Kaveri soitti kun se oli jo alkanut ja kehoitti vilkaisemaan ja eihän just silloin ollu mitään nauhoja lähellä valmiina.

Jep oli hyvä ohjelma, eikä yhtään tyhjää nauhaa :evil:
Kimi

Viesti Kirjoittaja Kimi »

Jep, nauhalta löytyy (keskeltä kakaroiden Idols nauhoitusten)
irmeli
Viesti:

kyllä norjalaisetkin osaa!

Viesti Kirjoittaja irmeli »

Hei Sporttiboy!

Sairaan tyylikkään pyörän rakensivat. Ja muutenkin oli hyvä ohjelma.
Eikä tietenkään nauhaa missään lähellä! Mutta pääasia, että ehti katsoa!

:wink: Irmeli
Jugi

Viesti Kirjoittaja Jugi »

Todella hienon pyörän rakensivat, siitä ei ole epäilystäkään. Aloin vaan miettimään, että arvostetaanko jenkeissä rakennetut pyörät niin korkealle, että pyörä kannattaa roudata lentokoneella ison veden yli ja myydä se siellä. Itselleni ainakin jäi sellainen kuva, että kaveri hankki vuosittaiset reissurahat pyörästä saamillaan tuloilla. Toivottavasti suomessakin alettaisiin jossain vaiheessa arvostamaan käsityötä etenkin valtiovallaan suunnalta. Tuossa dokkarissa rakennetun pyörän saaminen Suomessa kilpiin olisi täysin mahdotonta, vaikka tosiasiassa pyörän viimeistely ja ominaisuudet hakkaavat monet sarjavalmisteiset mennen tullen.
affe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja affe »

Oli mielenkiintoinen tarina. Maailmassa on muutamia harrastuksia jotka yhdistää ihmisiä niin paljon että toiselta puolelta maapalloa voi odottaa saavansa majapaikan "pelkästään" sen takia että kiinnostukset on samat. Tää tais olla yksi, toinen voisi olla vaikka radioamatööritoiminta :)
Itse pyörästä... jotenkin mulle jäi sellainen maku että se oli "halvan" oloinen. Etenkin tanko/kahva osasto oli hintelän ja viimeistelemättömän oloinen. Samaten satulan ja tankin yhteensovittaminen oli ainaskin minun silmään totaalisen tekemättä. Maalaus oli kyllä siisti, se mitä siitä nyt sai kuvaa telkkarin kautta.
Tällä oli jotain tekemistä niiden Mustin pallien kanssa joten se siitä :)

Affe
Ilkimys

tuli katsottua

Viesti Kirjoittaja Ilkimys »

Ihan hyvä pätkä ei siinä mitään. Erityisesti se katsastushomma jäi mieleen. Täti katsasti pyörän peräkärryn sisällä ja lätkäisi numerotarran kiinni ja siinä se!
Mitä itse pyörään tulee niin luulenpa nähneeni kotoSuomessa hianompiakin pelejä. :D
Masa

Viesti Kirjoittaja Masa »

Hyvä dokkari asiansa osaavista rakentajista. Pyörässä sinänsä ei ollut mitään uutta ja ihmeellistä, tosin ei se filmikään tainnut olla ihan viime kesältä. Katsastus oli tosiaan oma lukunsa - kaveria jännitti niin pirusti, että löytääkö se katsastajatäti valmistenumeron. Huh, löysi onneksi :lol:
Pera
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pera »

Jees, se katsastus pani oikein naurattamaan. Tosin saattaa kyllä olla niinkin, että filmillä oli vain murto-osa siitä.
Heritage Springer

Re: Olipas hieno

Viesti Kirjoittaja Heritage Springer »

Mä näin saman ohjelman, olin muuten katsomassa pojan lätkäturnausta, olin hakemassa kahviosta kahvia kun huomasin tuon ohjelman telkkarista. Siihen jämähdin ja aika unohtui yhtäkkiä huomasin, että olin siellä tekemässä sitä fillaria ja ajamassa pyörällä jossakin. Tuli vain kaipuu satulaan, ohjelmana ihan ok ja herätti rakentamisen halua. Lisää tällaisia ohjelmia!

t. White Boy
Sporttiboy kirjoitti:Sattuko kukaan saamaan nauhalle tänään sunnuntaina tulleen dokkarin norjalaisesta pyöränrannuksesta TV 2:sella 18.45 ??????????

Outlaw Biker

Viesti Kirjoittaja Outlaw Biker »

Katsoin kyseisen ohjelman, joka oli parasta antia mitä tv:stä on tullut pitkiin aikoihin.

Mitä katsastukseen tulee, on selvää (paitsi suomessa) että kun tuon tason pyörä tuodaan katsastukseen on täysi selviö että se on toimiva. Senhän näkee ja toteaa kuka tahansa!
Siellähän - eli siis USA:ssa, ei myöskään ajatella pessimistisesti, kuten yleisesti ottaen täällä ja jos epäkohtia on, kyllä Highway Patrol valvoo - asiallisesti :!: Puhun nyt siis lähinnä virkamiehistä.
Vai onko jollain pokkaa väittää että suomi olisi näiltäosin demokraattisempi maa :?:

Joku jo ehti hehkuttaa ettei kyseinen pyörä "nyt niin hieno ollut"... :lol:
Kysympä vaan, paljonko edellä mainitun kaltaisia/tasoisia pyöriä on suomessa? Ja jos niin missä? No, OK. Hollolassa varmaan muutama, mutta siihen se sitten lähestulkoon jääkin :cry:

Kerropa ihmeessä Ilkimys, mistä niitä koto-suomen vastaanlaisia tai jopa hienompia pyöriä löytyy 8O :?: :?: :?: ....siis choppereita :wink:
wilhelmi

dodii

Viesti Kirjoittaja wilhelmi »

mun mielestä kans se ei ollu mikään ahaa elämys pyörä, ei alkuunkaan, affen ja ilkimyksen kanssa just samaa mieltä, ai et mistä löytyy, vastaan omasta puolestani, en ilkimyksen, esim. HDCF:än ralleista, tuuppa käymään, mukava et säkin tulisit kerran elämässäsi käymään, nonii paineet purettu hyvää uutta vuotta.
Ilkimys

Noitahan löytyy

Viesti Kirjoittaja Ilkimys »

Parahin "Outlaw Biker" Olen niitä nähnyt mm. useissa klubin järjestämissä ralleissa ja näyttelyissä.
Tosin olemme jälleen tällä vaikealla makuasiarintamalla niin, että antaa olla.
Itse dokkarihin oli ihan kiva ei siinä mitään.
Sporttiboy
Viesti:

Joojoo

Viesti Kirjoittaja Sporttiboy »

Puuttumatta pätkääkään pyörän hienouteen (jokaisella on oma makunsa sanoi se kuuluisa Musti kun pallejaan nuoli) sitä vaan vieläkin kyselisin, että saiko kukaan jollekin järjelliselle taltiointiformaatille sitä pätkää, kun kiinnostais se ihan dokkarina taltioida????

V**un videot levis syksyllä. :(

Jotain kai sais lainaks, hillot menee mopoon :lol: :lol: :lol:
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
akrapu

Viesti Kirjoittaja akrapu »

No ei muuta kuin toive uusinnasta osoitteeseen palaute.tv2@yle.fi. Pistetään sinne muutama tuhat viestiä, niin eiköhän se pyörädokkari uusita.

- AKr
Vastaa Viestiin