Shortsit ja varvassandaalit ajoasuna
- Lokomotiivi
- Viesti:
Shortsit ja varvassandaalit ajoasuna
Tuli taas kerran todettua, että shortsit ja varvassandaalit ovat aika kyseenalaiset ajoasuna. En liene ainoa, joka on polttanut jalkansa kuumiin pakoputkiin. Phuketin keikalla hölmöilin tankilla sen verran, että sain kaksi kolmannen asteen palovammaa oikeaan jalkaan...jääköön viimeiseksi ajoksi shortseissa. Luulenpa, että tämän aiheen lukijoitten joukosta löytyy aika monta, joka on ottanut tällaisen ilmaisen tatuoinnin koipeensa. Sain sellaisen kerran myös käsivarteeni, kun kaverin kanssa aloimme tutkia pyörää heti ajon jälkeen ja kyynärvarsi osui putkeen...kaveri vain nauroi ja sanoi, että 'se sihahti'. Viikko on kulunut ja kipeätä tekee vielä. Oli kiva vedellä 1500km takaisin nahkahousun lahkeen lepattaessa palovammoihin.[/img]
Every time u go away u take a piece of meat with u
Ite tulee kyllä ajeltua paljon pelkillä shortseilla ja oon aina ajatellu että ihonsiirto on onneks keksitty jos vahinkoja sattuu, mutta nyt oon kyllä asun väärässä maassa että uskaltais lääkäriin mennä. Aina jos tulee pikkusen pitemmälle lähettyä ni oon laittanu shapsit sortsien kanssa, ne kun saa niin näppärästi pois ettei tarvii helteessä kärvistellä.
Sandaaleja tulee käytettyä koko kesä mutta oon kattonu sellaset ettei varpaat lähe irti jos kaatuu.
Sandaaleja tulee käytettyä koko kesä mutta oon kattonu sellaset ettei varpaat lähe irti jos kaatuu.
- saatananteri
Pari kertaa pohkeen ja kertaalleen kädenpohjan rajummin alkukäyrään polttaneena tulee käytettyä pitkälahkeisia ajossa aina... Perk*leen kipeitä ovat ja hitaita paranemaan. Aina joutuu joitain sekunteja odottelemaan että tajuaa ja näkee että miten pahasti paloi - eikä pakastimen sekavihannespussit tietenkään ihan vieressä ikinä ole...
"Now, listen, you don't go any one special place. That's cornball style. You just go."
Nyrkin kokoiset palovammat on kans tullut aikanaan jalkaan.
Ylempänä evo alempana soveli
Molemmat shortseissa ja molemmilla kerroilla epsanjan liukkailla lipat..tosin vauhti ei ollut kova mutta kuitenkin mopo lähti käsistä.
Toinen oma moka toinen ei..mutta shortseissa ajo on aina oma moka..
Kädessä Valiantin peltisarjan polttomerkki
Ylempänä evo alempana soveli
Molemmat shortseissa ja molemmilla kerroilla epsanjan liukkailla lipat..tosin vauhti ei ollut kova mutta kuitenkin mopo lähti käsistä.
Toinen oma moka toinen ei..mutta shortseissa ajo on aina oma moka..
Kädessä Valiantin peltisarjan polttomerkki
En pelkää yksin vaeltaa,silti seuraa arvostan.
M.Annala Mokoma
M.Annala Mokoma
Shortsit..
Pokko76 kirjoitti:Auringonpaisteessa ollut musta tankki on myös yllättävän kuuma, etenkin jos sattuu shortsin lahkeesta jotain vahingossa ulos muljahtamaan![]()
S.N.A.F.U
Re: Shortsit..
Mikroshortsit.YarZoo kirjoitti:Pokko76 kirjoitti:Auringonpaisteessa ollut musta tankki on myös yllättävän kuuma, etenkin jos sattuu shortsin lahkeesta jotain vahingossa ulos muljahtamaan![]()
![]()
![]()
Olimpa kerran tammikuussa 2008 thaimaan lämmössä ja Nickyltä pyörä vuokraan. Ekaa kertaa sprinkku keula ja oli romia ja oli komia. Varottavasti ensi kilometreillä löi takakummi tyhjää tiukasta kurvasta lähettäessä. Muistin taas nanosekunnissa että tää asfalttihan on täällä pirusti liukkaampaa. No toppaan sitte ekaa kertaa parkkiin ja haen vapaata ehkä vartin ku laatikko tuntu ihan sohlolta (miehessä ei tietenkään vikaa
) . Ja ei muuta ko pohje mukavasti putkeen kiinni. Kerrasta sen sitten taas oppi muistaan. (miks aina kuitenki sen kerran pitää koittaa että onko kuumaa)
-Know your enemy-
- Lokomotiivi
- Viesti:
Reissussa päällä on aina kunnon nahkatakki (Leatherheavenistä), nahkahousut (Halvarson, josta leikattiin ruottin lippu heti pois ja poltettiin stendarilla), ajosaappaat (RM Heinosta, Vantaalta...sain siellä työskentelevältä pojaltani alennusta - ajelee mun jäykällä) ja hanskat - oli miten kuumaa tahansa, sen vuoksi ihottumaa ei tullut lainkaan kolarissa. Viikko kulunut tatskoista, koskee, koskee...mutta rautapeseajo numero kymmenen HD:lla polttelee mielessa...
Every time u go away u take a piece of meat with u