leatherup.com
- jan'shovel-70
- Viesti:
Re: leatherup.com
Leather up.comista tavarat lähtee Fedex,on aika kallis nahkahousujen rahti n.50usd.hoitavat Suomen päässä tullauksen ja tulee kotiovelle.Siis housut makso 70usd+rahti 50usd+tullit ja alvt.n20?.toimitus aikan.2vk.Housut ok,jämäkkää nahkaa ja koko oli sopiva.n100? hyvät pökät.juksa kirjoitti:Kokemuksia www.leatherup.com kaupasta?
Kaveri oli tuommosen bongannut ja aika edulliselta paikalta vaikuttaa.
Onkohan laatu ok ja luotettava toimittaja?
Haku-toiminnolla en äkkiseltään löytänyt vastausta.
- jan'shovel-70
- Viesti:
Housuille oli ainakin taulukko,mä otin housuissa 34",käytän norm.32",on sellane käsitys et kannattaa ottaa vähän yläkanttiin.Pukki kirjoitti:Sitä kokoa voi olla vähän vaikeavalita, kun ite tilaan takin niin pitää arvailla, että mikä koko ois sopiva. Kun ei oo mitään koko karttaa mistä näkis kaikki hihanpituuden jne.
Minun kokemukseni mukaan jenkkilässä myydään oletuksena ilman suojia ja jos suojat on, niistä mainitaan tuotteen kuvauksessa.
Suojiahan saa Suomesta välillä ihan ilmaiseksikin, kun porukka jättää niitä mp-liikkeiden tiskille varusteita ostaessaan, tyylillä, minähän en suojia käytä
Kannattaa käydä kyselemässä, jos on tullut ostetua suojattomia kamppeita ja haluaa suojat. Ja rahallahan saa sitten minkälaisia suojia vaan.
Suojiahan saa Suomesta välillä ihan ilmaiseksikin, kun porukka jättää niitä mp-liikkeiden tiskille varusteita ostaessaan, tyylillä, minähän en suojia käytä
* FXDF * My vibrator has two wheels and six speeds *
Harrikkanaiset-kirja * Gremlin Bells -Pirunkellot
* FXDF * My vibrator has two wheels and six speeds *
Harrikkanaiset-kirja * Gremlin Bells -Pirunkellot
Voisitko Jack kertoa joitakin brandeja, kun asiaa ilmeisesti tunnet. Onko esim. Vanson oikeasti hyvä?jack kirjoitti:Niin, pitää lisätä tähän etten ole vielä Suomessa nähnyt (tosin en joka kauppaa ole käynyt tutkimassa) laadukkaita, oikeasti hyvästä nahasta tehtyja takkeja. Varmaan niitäkin on, mutta eivät sitten ole meikän maun mukaisia, joten niitä ei ole tutkittu. (kunnollisen takin tunnistaa siitä, että merkissä lukee Steerhide tai Front Quarter Horsehide, kumpikaan näista ei oo sitten sitä tavallista lehmännahkaa)
Se hämmästyttää, että pannaan pyörään 20 kiloeskoo ja enemmänkin tosta vaan, mutta kun on ajokamoista kyse, yritetään tinkiä ja ostetaan sitä halvinta shittiä mitä löydetään. Ei ymmärrä. Vai loppuiko luotto![]()
Hyvän nahkarotsin kun ostaa, ei tarvitse ostaa uutta enää koskaan. (ellei hurahda, ja tule sellainen pakko saada fiilis...) Eli sijoitus esim 550? jaettuna 20 vuodelle on 27,5? vuosi, ei paha.
Jack
Eteenpäin elävän mieli!
Vanson on oikeesti hyvä.
Missään järjestyksessä seuraavat ei ole:
Schott (ne hevosennahkaiset mallit)
Legendary
Vanson
Langlitz (kallein, mutta mittatilauskamaa)
Aero (täältä saa myös mitoilla)
Seuraavaksi varmaan tulee itselle joku noista kolmesta alimmasta.
Takkeja kun ei ole koskaan liikaa...
Jack
Ps. niin, ja mä puhun sitten vain ja ainoastaan perinteisistä ajorotseista. Niissä ei varmasti ole yhtään suojaa, ja mallit on perinteisiä. Eivät varmaan sovi niille jotka ovat listanneet tuolla toisessa paikassa pyörähistoriaansa sen kolmatta tusinaa japanilaista.
Tai edes yhden 
Missään järjestyksessä seuraavat ei ole:
Schott (ne hevosennahkaiset mallit)
Legendary
Vanson
Langlitz (kallein, mutta mittatilauskamaa)
Aero (täältä saa myös mitoilla)
Seuraavaksi varmaan tulee itselle joku noista kolmesta alimmasta.
Takkeja kun ei ole koskaan liikaa...
Jack
Ps. niin, ja mä puhun sitten vain ja ainoastaan perinteisistä ajorotseista. Niissä ei varmasti ole yhtään suojaa, ja mallit on perinteisiä. Eivät varmaan sovi niille jotka ovat listanneet tuolla toisessa paikassa pyörähistoriaansa sen kolmatta tusinaa japanilaista.
- mä mitään harrikoista ymmärrä,mutta minähän ajankin Moottoripyörällä -
"All motors are bombs; Some just have shorter fuses than others."
-Riddnick Wysdom
-Riddnick Wysdom
Tsekkaa myös Fox Creek Leather, kuuluu myös sarjaan perinteinen
http://www.foxcreekleather.com/
- käsintekevä 100% amerikkalainen perheyritys
- nahan paksuus 1,4-1,6mm (takilla painoa 9lbs)
- irroitettava sisävuori, jossa piilokauluri
- useissa malleissa toimivat tuuletusaukot
- istuu päälle, leikkaukset mietitty ajo-asennon kannalta, tikkaukset laatua
- Black Rock malliin on muistaakseni ommeltu suojille paikat, ne ei tule mukana
- hyvä asiakaspalvelu
- tekevät myös mittatilaustyönä, josta tietysti eri hinta
- ikuinen takuu
- ilmainen postitus jenkkilässä (mikä ei tietysti Suomessa asuvia lämmitä)
Tossa tietoa yrityksen perustajasta:
http://www.foxcreekleather.com/about/
http://www.foxcreekleather.com/
- käsintekevä 100% amerikkalainen perheyritys
- nahan paksuus 1,4-1,6mm (takilla painoa 9lbs)
- irroitettava sisävuori, jossa piilokauluri
- useissa malleissa toimivat tuuletusaukot
- istuu päälle, leikkaukset mietitty ajo-asennon kannalta, tikkaukset laatua
- Black Rock malliin on muistaakseni ommeltu suojille paikat, ne ei tule mukana
- hyvä asiakaspalvelu
- tekevät myös mittatilaustyönä, josta tietysti eri hinta
- ikuinen takuu
- ilmainen postitus jenkkilässä (mikä ei tietysti Suomessa asuvia lämmitä)
Tossa tietoa yrityksen perustajasta:
http://www.foxcreekleather.com/about/
Olen kanssasi samaa mieltä, laatu ei muuta myyntipaikan mukaan. Jos saa kohtalaisen rotsin halvalla, niin voi useammin hankkia uuden (vuori ja taskut kuluu puhki kuitenkin vaikka olisi takki pellistä)Ticu kirjoitti:Kovasti on kuulunut moitteita, ettei halvalla voi saada hyvää. Mutta mitenkäs sitten, kun tavara sattuu olemaan täysin samaa tavaraa, jota näkyy Suomessakin myytävän nimeltämainitsemattomissa putiikeissa, vain hinnoiteltuna 5x kalliimmaksi. Tarkoittaako se, että laatu nousee samalla kun kauppias pistää hintalappuun lisää nollia ?
Itse en usko laadun siitä paranevan, joten ostaisin surutta sillä halvemmalla hinnalla
Itse asiassa näkyi olevan juuri sellaiset satulalaukut kaupan alle 50 eurolla!!!joita olen tässä kaavaillut, nyt pitäisi vaan keksiä, mitä muuta kivaa löytyisi, jotta rahdin suhde ostettavan tavaran hintaan olisi siedettävä... tai sitten lyöttäytyä jonkun kanssa kimppaan.
Onko tietoa, paljonko ko firma pyytää rahtikuluja ja mikä kuljetusfirma kuljettaa?
Nyt yhdellä eurolla saa yli 1,5 dollaria joten kurssi on aika hyvä
* Taata *
Mikä se sellainen harrastus on joka ei kaikkia rahoja vie? Ei sellainen ole oikea harrastuskaan.
* Taata *
Mikä se sellainen harrastus on joka ei kaikkia rahoja vie? Ei sellainen ole oikea harrastuskaan.
Fox Creekkiä en listannut, koska niissä on kummallisia vetoketjuja ympäri takkia jotka avaamalla lämpö karkaa. (varmaan ihan hyvä takki, ei siinä mitään)
Suomeksi; ventiloidut takit ovat kokonaan minun listoistani pois, liian modernia hapatusta.
Sitten Taylor's leatherwear tekee myös asiallista takkia, kelpaa jopa amerikkalaiselle polliisille.
Jack
Suomeksi; ventiloidut takit ovat kokonaan minun listoistani pois, liian modernia hapatusta.
Sitten Taylor's leatherwear tekee myös asiallista takkia, kelpaa jopa amerikkalaiselle polliisille.
Jack
- mä mitään harrikoista ymmärrä,mutta minähän ajankin Moottoripyörällä -
-Riddnick Wysdom
-Riddnick Wysdom
- JuicyFruit
Ainakain Silvermans Brittein saarilla. Myyvät mm. Vansonin takkeja ja paljon muuta mielenkiintoista. Vansonin takit ovat hinnakkaita, mutta varmasti myös laadukkaita. Löytyy tuolta kyllä halvempiakin takkeja.JuicyFruit kirjoitti:Helou, oiskos jollakulla tietoa alan edullisista & asiallisista nettiputiikeista EU-alueella ?
Leatherup etc. ei pelitä. Fedexin ja vastaavien toimituskulut tolkuttomia.
.
http://www.silvermans.co.uk/
H-D Softail Custom 1998