No mutta... sittenhän miulla ei ole hätää: Kun ajan uuden moponi liikkeen ovesta ulos, on se jo siinä vaiheessa käytetty, eikä kukaan voi leimata minua merkonooniksi, tj:ksi tai engingööriksi sillä perusteella, että ajaisin uudella pyörällä, kun se kerran on jo käytettymikira kirjoitti:Uudessa pyörässä on yksi murhe, se on uusi vain kun sen ajaa kaupasta pihalle. sitten se on käytetty![]()
Harley herättää kateutta!
* FXDF * My vibrator has two wheels and six speeds *
Harrikkanaiset-kirja * Gremlin Bells -Pirunkellot
* FXDF * My vibrator has two wheels and six speeds *
Harrikkanaiset-kirja * Gremlin Bells -Pirunkellot
Re: Balsamia haavoihin!?
Jaa. Pitäneekö vaihtaa soveli pannuun niin pääsis kaikista noista ämmistä eroon? En tiennytkään, että ämmät on on noin mallitietoisia. Kannattaa kuunnella Turo´s Hevi Geen "Harley-Davidson", se auttaa elämän karikoissa...delkron 15 kirjoitti:Tuola treffipalstalla tänään surffailin ja yksi nainen kirjoitteli että Harrikkamiehet ja Harrikat on nyt suurta muotia naisten keskuudessa![]()
Mulla oli profiilin kuvassa Shoveli ja itte ja mahoton risuparta leuassa . On ne ajat muuttuneet! Muistan kun mulla oli tuossa 1993-95 Pannu ja parta ja fleda niin keskisormea ne akat näytteli ja olin niistä kauhean inhottava![]()
Onkohan Lapin juntti pimut kuulleet tästä uudesta muodista!? Pitää keväällä testata?
Moi Miikka ja Vallu
Olen Jussi
Olen merkonomikin ja olen vuodesta -90 lähtien ajanut H-D:llä
EDIT: huomaatteko muuten että kaikki tunnustaneet merkonomit ovat liittyneet foorumiin samana päivänä, 17.4.2002. Onko tämä pelottavaa vai onko tämä pelottavaa?
Olen Jussi
Olen merkonomikin ja olen vuodesta -90 lähtien ajanut H-D:llä
EDIT: huomaatteko muuten että kaikki tunnustaneet merkonomit ovat liittyneet foorumiin samana päivänä, 17.4.2002. Onko tämä pelottavaa vai onko tämä pelottavaa?
Viimeksi muokannut jussi, 11:17 08.03.2008.. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Life Member
Vaikka en olekaan uskossa..
....ainakaan kristin sellaisesssa, niin...
nyt tulee kyllä mieleen todeta että: "varjele Luoja mua, varjele mua, älä jätä mua jähmettymään"
tää alkaa näyttää iha AA-kertsin kokoukselta...
Moi, olen Miikka ja m**konomi,
Moi, olen Vallu ja myös m**konomi,
no, moi ukot mä oon Jussi ja myös m**konomi...
kaikki alkaa avautuun...
jos nyt vaan oltais sillee salaperäisii, vaarallisii ja sillee....
(montakohan niitä vielä lausuu tunnustuksen...., sitähä vois laskee kohta kui monta % jäsenistä o m**konomeja...)
t: vailla järkeä, itsesuojeluvaistoa sekä kaupallista koulutusta...
nyt tulee kyllä mieleen todeta että: "varjele Luoja mua, varjele mua, älä jätä mua jähmettymään"
tää alkaa näyttää iha AA-kertsin kokoukselta...
Moi, olen Miikka ja m**konomi,
Moi, olen Vallu ja myös m**konomi,
no, moi ukot mä oon Jussi ja myös m**konomi...
kaikki alkaa avautuun...
jos nyt vaan oltais sillee salaperäisii, vaarallisii ja sillee....
(montakohan niitä vielä lausuu tunnustuksen...., sitähä vois laskee kohta kui monta % jäsenistä o m**konomeja...)
t: vailla järkeä, itsesuojeluvaistoa sekä kaupallista koulutusta...
Used to be EVO-rider...
Haa! Nyt kun on pää auki niin minäkin tunnustan olevani merkonomi. Niin ja ajavani (ihan pikkusen vaan modifioidulla) rautapäällä. Huh, olipas helpotus kun sain sanotuksi! Kyllä nyt kelpaa. Ja saa tulla susikoirat puremaan.jussi kirjoitti: huomaatteko muuten että kaikki tunnustaneet merkonomit ovat liittyneet foorumiin samana päivänä, 17.4.2002. Onko tämä pelottavaa vai onko tämä pelottavaa?
Tosin en kuulu tähän 17.4.2002 -porukkaan kun liittymispäivä onkin vasta saman vuoden heinäkuussa, enkä ole 90- luvulla ajanut millään moottoroidulla 2-pyöräisellä, hoodeestä nyt puhumattakaan.
Ja nyt kun kerta näköjään tässä olen oikein urakalla alkanut tänne voorumille kirjoittelemaan, jatketaanpas tähän samaan ketjuun sitten hieman aihetta sivuavalla ihmettelyllä: jossain toisessa ketjussa tuli esiin että vain melko pieni prosentti 10 v sitten jäsenenä olleista edelleen mukana. Ok. Olisi kuitenkin tosi mielenkiintoista tietää, onko näillä eronneilla kuitenkin edelleen mopo, ja jos niin onko merkki vaihtunut, tai jos ei niin pyörivätkö kuitenkin "porukoissa" mukana edelleen? Esim. näkyykö tätä ex-jäsen -väkeä kerhon järjestämissä ralleissa yms. Tai onko heitä mukana jonkun muun "mopokerhon" toiminnassa? Ihan tässä nyt vain uteliaisuuttani ääneen pähkäilen, ei sen kummempaa
Hei
Mnäkin olen merkonoomi, tosin jou-sellainen ja hurahdin Pannupäihin jo 80-luvulla.
Nykyään olen parantumassa, koska ajan moottoripyörällä. (tosin päässäni joskus liikkuu kerettiläisiä ajatuksia)
Jack
Mnäkin olen merkonoomi, tosin jou-sellainen ja hurahdin Pannupäihin jo 80-luvulla.
Nykyään olen parantumassa, koska ajan moottoripyörällä. (tosin päässäni joskus liikkuu kerettiläisiä ajatuksia)
Jack
- mä mitään harrikoista ymmärrä,mutta minähän ajankin Moottoripyörällä -
"All motors are bombs; Some just have shorter fuses than others."
-Riddnick Wysdom
"All motors are bombs; Some just have shorter fuses than others."
-Riddnick Wysdom
-
delkron 15
Sulla on tuo pisteliäs tuo huumori.
Pidä vaan Shoveli ja naiset! Paljon on täälläkin tuo ilmapiiri muuttunut ja sitä vaan tarkotin. Ei juntti akat oo mallitietoisia! 
Moi
Vaimoni, YO-merkonomi on ajanut Harrikalla vuodesta 1995. Vasta muutaman vuoden hän on ollut päivittäin mielisairaalassa.
Ainakin näin sivusta seuraten näyttää YO-merkonomi, ja nyttemmin myös mummo, sopivan erinomaisesti sekä uuden että vanhan Harrikan kuljettajaksi.
Ennen Harleymaaniseen elämänkatsomukseen hurahtamista ajokkeina olivat BSA ja myöhemmin Indian Chief.
Vaimoni, YO-merkonomi on ajanut Harrikalla vuodesta 1995. Vasta muutaman vuoden hän on ollut päivittäin mielisairaalassa.
Ainakin näin sivusta seuraten näyttää YO-merkonomi, ja nyttemmin myös mummo, sopivan erinomaisesti sekä uuden että vanhan Harrikan kuljettajaksi.
Ennen Harleymaaniseen elämänkatsomukseen hurahtamista ajokkeina olivat BSA ja myöhemmin Indian Chief.
tilastoa
Annek
Mihin poisjääneet ovat menneet tai mitä ovat tehneet, siitä ei ole tietoa. Ex-jäseniä ei montaakaan näe klubin tilaisuuksissa.
Itse asiassa vanha kaarti on varsin hyvin pysynyt klubissa. (Tauti on muuttunut krooniseksi.) Eivät välttämättä kolua ralleissa tms. mutta kuitenkin mukana.

Vanhoja yli 10 v jäsenenä olleita on 395 henkeä, heistä yli 15 v. on 127 ja yli 20 v. on 27 henkeä.jossain toisessa ketjussa tuli esiin että vain melko pieni prosentti 10 v sitten jäsenenä olleista edelleen mukana. Ok. Olisi kuitenkin tosi mielenkiintoista tietää, onko näillä eronneilla kuitenkin edelleen mopo, ja jos niin onko merkki vaihtunut, tai jos ei niin pyörivätkö kuitenkin "porukoissa" mukana edelleen? Esim. näkyykö tätä ex-jäsen -väkeä kerhon järjestämissä ralleissa yms
Mihin poisjääneet ovat menneet tai mitä ovat tehneet, siitä ei ole tietoa. Ex-jäseniä ei montaakaan näe klubin tilaisuuksissa.
Itse asiassa vanha kaarti on varsin hyvin pysynyt klubissa. (Tauti on muuttunut krooniseksi.) Eivät välttämättä kolua ralleissa tms. mutta kuitenkin mukana.

Kas kun huomasit. Huumoria sillon tällön löytyy, mutta kylläkin melkein aina helevetin huonoa... Meinaan ajaa edelleen sovelia ja naiset jotka on vaan fillarin perään voi unohtaa... Toisaalta itse olen "naisten fillarin" perään. Eli rautapää haussa. Erään suuren Suomalaisen ajattelijan kommentti: "Jos laittaa Ladaan ralliratin, niin se on sama kun ruma ja tyhmä nainen hankkii silikonitissit. Onhan sitä kiva hivellä, mutta ei se kyyti siitä parane". "Eteenpäin!" sano mummo lumessa. Peace... vaikka klisee onkin.delkron 15 kirjoitti:Sulla on tuo pisteliäs tuo huumori.Pidä vaan Shoveli ja naiset! Paljon on täälläkin tuo ilmapiiri muuttunut ja sitä vaan tarkotin. Ei juntti akat oo mallitietoisia!